Ga naar inhoud

BORSTVERGROTING € 1999,-


Gast alyssa

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben een studente van 20 jaar en lees al een tijdje mee op het forum maar nu heb ik mij pas geregistreerd.

Ik weet al lang dat ik een borstvergroting wil want ik heb zo goed als geen borsten en dat maakt mij heel ongelukkig.

Na verschillende sites bezocht te hebben stootte ik op deze promotie

http://www.wellnesskliniek.com/n_plastische_chirurgie/N_borstvergroting_belgie.htm

Zijn er mensen die zelf ook van deze promotie gebruik gemaakt hebben ?

Wat zijn jullie ervaringen ermee? Als ik eventueel foto's mag zien van mensen die een bv hebben met die protheses, zou dat heel lief zijn !

Ik ben me er van bewust dat ik ik niet naar de prijs mag kijken voor een borstvergroting en als dit een slechte actie is , zal ik natuurlijk verder sparen maar ik heb ook nog niet echt slechte reacties gelezen dus waarom zou ik er dan niet voor gaan?

Als er mensen zijn die me willen helpen, dat zou super zijn !

Groetjes!

ALyssa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf ben ik daar bijna 2 jaar geleden geweest (toen was deze promo er ook al) en zeer tevreden (info in m'n topic of kijk hier onderaan in me'n onderschrift even voor meerdere links)

Je zal hier veel vrouwen vinden die daar , voor die prijs , geopereerd zijn .

Kijk even in het topic 'operatieverslagen borstvergroting' om ervaringen te lezen . Zoals je zal ondervinden zijn de meesten daar door Dr Visser geopereerd .

Ga ook even voor jezelf na wat je juist wil :

privékliniek of ziekenhuis

welk merk prothese , welke vulling (vorm bvb)

plaatsing langs tepel of borstplooi

narcose of slaaproes

Door heel veel te lezen hier kom je 't een en 't ander te weten en zal het je helpen een keuze te maken .

Hou er rekening mee dat jouw wensen misschien niet haalbaar zijn (omdat je lichaamsbouw het niet toelaat bvb) .