Ga naar inhoud

BORSTVERGROTING € 1999,-


Gast alyssa

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben een studente van 20 jaar en lees al een tijdje mee op het forum maar nu heb ik mij pas geregistreerd.

Ik weet al lang dat ik een borstvergroting wil want ik heb zo goed als geen borsten en dat maakt mij heel ongelukkig.

Na verschillende sites bezocht te hebben stootte ik op deze promotie

http://www.wellnesskliniek.com/n_plastische_chirurgie/N_borstvergroting_belgie.htm

Zijn er mensen die zelf ook van deze promotie gebruik gemaakt hebben ?

Wat zijn jullie ervaringen ermee? Als ik eventueel foto's mag zien van mensen die een bv hebben met die protheses, zou dat heel lief zijn !

Ik ben me er van bewust dat ik ik niet naar de prijs mag kijken voor een borstvergroting en als dit een slechte actie is , zal ik natuurlijk verder sparen maar ik heb ook nog niet echt slechte reacties gelezen dus waarom zou ik er dan niet voor gaan?

Als er mensen zijn die me willen helpen, dat zou super zijn !

Groetjes!

ALyssa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf ben ik daar bijna 2 jaar geleden geweest (toen was deze promo er ook al) en zeer tevreden (info in m'n topic of kijk hier onderaan in me'n onderschrift even voor meerdere links)

Je zal hier veel vrouwen vinden die daar , voor die prijs , geopereerd zijn .

Kijk even in het topic 'operatieverslagen borstvergroting' om ervaringen te lezen . Zoals je zal ondervinden zijn de meesten daar door Dr Visser geopereerd .

Ga ook even voor jezelf na wat je juist wil :

privékliniek of ziekenhuis

welk merk prothese , welke vulling (vorm bvb)

plaatsing langs tepel of borstplooi

narcose of slaaproes

Door heel veel te lezen hier kom je 't een en 't ander te weten en zal het je helpen een keuze te maken .

Hou er rekening mee dat jouw wensen misschien niet haalbaar zijn (omdat je lichaamsbouw het niet toelaat bvb) .

Een consult kost ong. een €35 in bijna elke privékliniek en is altijd vrijblijvend . Na een telefonische afspraak moet je gemiddeld een 6-tal weken wachten tot je op gesprek kan gaan en daarna kan het nog eens 2 maanden duren eer je geopeerd kan worden . Ook iets waar je rekening moet mee houden .

Persoonlijke vragen mag je altijd stellen in een pb , je zal eerlijk antwoord krijgen maar dat geldt voor alle dames hier :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zelf ga ook gebruik maken van deze promotie... ik wordt geopereerd door dr visser op 4 febr... nog juist 3 weken dus, spannend!! Deze promotie is helemaal niet tijdelijk, ik ben al een heel jaar aan het volgen als deze promotie bleef of niet... en ze is onveranderd gebleven...

ik heb een zeer goed gevoel bij de dokter en de kliniek, ik heb er zelfs een vriendin werken dus dat is handig, ik woon er ook heel kort bij...

ik heb persoonlijk nog geen slechte ervaringen gelezen over dr visser, en al zeer mooie foto's gezien, dat gaf voor mij de doorslag... ze hadden mij gewaarschuwd dat zij nogal kortaf zou zijn bij een consult, maar het is een heel toffe dame!

ben dan ook vol ongeduld aan het wachten tot het eindelijk mijn beurt is! ik heb de keuze definitief gemaakt in september, eerst bij een andere chirurg op consult gegaan, toen bij dr visser en nu is het bijna zover..

ik wens je veel geluk met de keuze van je chirurg en kliniek alsook de grootte!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 450 meer betaald, en ook in Belgie.. Bij een kliniek waar ik en mijn aanhang toch een veel beter gevoel bij hadden.. Namelijk Kliniek Beaucare. Dr Plovier is echt een kunstenaar, en ze komen ook van ver bij hem om allerlei OP's te laten doen..

www.clinicbeaucare.be .. Misschien moet je je op hem eens orienteren..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

Ik zelf ben ook 1 december geholpen in welnesskliniek voor de prijs van 1999 alles is inbegrepen

behalve de eenmalige consultkosten 35euro

ik ben zeer tevreden over de artsen en de kliniek.

hopelijk kom je snel tot een besluit denk er goed overna want het is niet zomaar iets.

liefs selina

Link naar reactie
Delen op andere sites

En welke keuzevrijheid heb je bij die promotie van 1999 euro ?

Dat het ronde prothesen zijn staat waarschijnlijk vast.

Maar hoe zit het met de plaats waar ze geplaatst worden, achter de spier, voor de spier, beide ?

Heb je daar keuze in ?

En wat raden jullie mij aan om het natuurlijkst effect te hebben ?

Dat is voor mij 1 van de belangrijkste dingen , dat ze er natuurlijk uit zien!

Bedankt in ieder geval al voor de antwoorden ! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

Ja volgens mij staat rond vast in de aanbieding

je mag zelf bepalen waar je de prothese geplaatst wil hebben alleen de chirurg kijkt wel of dit wel zal gaan bv je wilt voor de spier maar je hebt te weinig borstweefsel dan zal hij dit meschien afraden

omdat je dan de randen van de prothese kan gaan zien/voelen maar de keuze ligt bij jou.

wat wij adviseren voor een meest natuurlijke aanzicht kunnen we niet beoordelen want we weten niet

wat jou bouw is en welke maat je nu hebt kijk als een A cup hebt en je hebt wel wat volume in de onderkant

van je borst zal hij waarschijnlijk rond adviseren dit is dan volgens de pc het meest natuurlijk

heb je bijna niets zeg maar en je wilt meer volume van onder dan zal anatomisch natuurlijker uitzien

maar dit moet je gewoon aan je pc overlaten die hebben hier meer verstand van dan ons.

Liefs Selina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je Selina voor je reactie!

Ik heb inderdaad een A cup en wel wat volume onderaan.

Maandag ben ik weer thuis en dan zal ik eens overleggen met mijn moeder, hoe of wat ?

Want tenslotte zal het zij zijn die moet ( mag ) bijleggen voor mijn borstvergroting.

Maar ik zal snel moeten beslissen denk ik , want op de site staat dat de promotie maar tot 31 januari 2010 loopt en ik zou het jammer vinden dat ik het dubbele moet betalen voor dezelfde ingreep.

Ik ben tenslotte maar een student.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Normaal gezien werken ze met ronde protheses , gevuld met cohesieve siliconegel en een hele ruwwandige enveloppe (omhulsel) . Deze prothese lekt niet en voelt natuurlijk aan (voor zover dat kan natuurlijk met 'nep') en heeft een hoge resistentie tegen scheuren en kapselcontractie . (link prothese)

De prothese wordt langs de tepel en split pocket (= dual plane) geplaatst in de meeste gevallen dwz wanneer jouw lichaam dit toelaat of je andere wensen hebt .

MAAR

Wanneer je tepelhof te klein is zal voor plaatsing langs de borstplooi gekozen worden .

Bij dual plane zit het bovenste gedeelte van de prothese onder de spier en het onderste gedeelte op de spier waardoor een 'druppelvorm' gecreëert wordt en een natuurlijke vorm het meest benadert wordt .

Wanneer je niet genoeg borst-/klier- en/of vetweefsel hebt wordt de prothese onder de spier geplaatst , in dat geval moet je realiseren dat je prothese (na genezing) onbeweeglijker zal zijn en harder zal aanvoelen dan bij half onder of op de spier .

> dat bedoelde ik in een eerder bericht , je moet er rekening mee houden dat je wensen haalbaar zijn .

Wanneer men je tijdens het consult iets anders aanraadt dan dat je verwachtte , denk er dan even over na of je zo graag een bv wil om het dan op een andere manier te doen dan dat je in gedachte had (voor de meesten wel) .

Als je gaat zeggen 'ik wil het natuurlijk' dan gaat de chirurg (zeker Dr Visser) rekening houden met je lichaamsbouw en van haar is geweten dat ze geen fan van 'groot' is . Dus weeg je 50 kg en heb je een omtrek van 70 dan gaat ze je geen D aanraden maar een kleine C . Misschien kan je dan beter het woord 'natuurlijk' vervangen door 'niet van die opgeplakte ballen maar qua grootte mag het wat opvallen' :38:

En dan nog iets , tegenwoordig ziet het er allemaal zo 'fake' niet uit vind ik . Veel lelijke 'nepborsten' ga je hier niet vinden :1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je B-cupje voor de uitleg!

Ik druk het hier thuis en tegen mijn vriend ook meestal uit van " ik wil alles behalve van die ronde ballonnen ! "

Maar hier deed ik een poging om het iets ' vriendelijker' te formuleren.

Ik heb inderdaad ook al veel mooie resultaten gezien hier op het forum!

Ik ben 1,70m en weeg 60kg dus ze mogen wel te zien zijn ja !

Maar ik wil zeker geen D of E cup. Dat vind ik persoonlijk te groot.

Nuja maandag overleggen thuis en dan zien wanneer ik op 1ste consultatie kan.

En ik denk persoonlijk ook dat mijn tepelhof iets te klein is. Deze morgen merkte ik dat nog op tegen mijn vriend.

Maar hoe zit het eigenlijk met het gevoel die je achteraf nog in je tepels hebt ?

Mijn schoonmoeder was daarnet in de auto bezig ( ze weet nog niet dat ik een BV wil laten doen ) dat 9 op de 10 vrouwen geen gevoel meer hebben in hun tepels na een BV ( onder andere haar nicht en zus ).

Klopt dit ? Of is dit ook weer persoonlijk ?

Nuja, moest het zo zijn , het zou jammer zijn maarjah, je kan het niet allemaal willen zeker :) !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij plaatsing langs de tepel zou er idd procentueel meer kans zijn op blijvende ongevoelige tepels dan wanneer je langs de borstplooi laat plaatsen .

Toch heb ik nog maar weinig gelezen (lees al 2 jaar op forums) dat het effectief ook zo is én het kan ook voorkomen wanneer je langs de borstplooi laat doen .

Een langdurige ongevoeligheid (dan spreek ik echt wel over maanden) is er meestal wel maar dan niet die tepels maar aan de onderkant van de borst . Te vergelijken met bvb een hand waarop je lag en die dan 'doof' aanvoelt . Dat trekt in de meeste gevallen weg .

Een bijkomende complicatie die meer zou optreden bij plaatsing langs de tepel is een verhoogde kans op infectie (al lees ik dat ook weer zeer weinig én kan dat ook langs de borstplooi) . Om dat te voorkomen krijg je tijdens de operatie al antibiotica toegedient en krijg je na je operatie nog een kuurtje van 5 dagen mee naar huis .

Mss ook even deze topic doornemen : mogelijke complicatie's .

Procentueel allemaal zeer weinig kans op maar spijtig genoeg gebeurt het wel .

Wat die cupgrootte betreft , de éne D is de andere niet ...

Ik heb zelf nu een 80C maar als ik een 75 aandoe heb ik een D

één vriendin heeft een 75D (met kleinere borsten dan ik)

en een andere een 95D (in onze ogen lijkt dat een E maar is het niet) .

De cupmaat heeft ook te maken met je borstomtrek (onder de borsten dus) voor tengere vrouwen is een D dus even groot als een B bij zwaardere vrouwen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo!

Bedankt B-cupje voor je informatie!

Je bent een grote hulp voor mij!

Zoiezo denk ik dat ik niet voor de tepel ga gaan. Ik zou twee littekens onder mijn borstplooi er met " plezier" bijnemen. Het zou het plezier van mijn twee volle borsten die ik dan heb zeker niet bederven.

Mijn tepels vind ik mooi zoals ze nu zijn, dat vind ik eigenlijk het enige mooie aan mijn borsten..

Dus ik zou het heel jammer vinden als er geen gevoel meer in is of het litteken te groot is.

Ik hoop 1 van dees op gesprek te kunnen gaan. Morgen ga ik naar huis ( zit nu bij mijn vriend thuis )en dan nog eens van spreken want het is waarschijnlijk mijn zus die mij gaat lenen. Wat ik heel lief vind van haar!

In het begin had ze zoiets van ' Alé wat ga jij nu doen , das toch totaal niet nodig ! "

Maar nu snapt ze mij wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ondertussen ben ik weer thuis en heb ik dit nog eens kunnen bespreken met mijn moeder.

Zij vindt dat het plots allemaal te snel gaat, voor haar inderdaad wel omdat ik het pas nu vertel maar voor mij is het al langer een probleem..

Dus voor mij kan het niet snel genoeg gaan.

Ik heb wel gemerkt door veel te lezen op het forum en foto's te bekijken dat mijn mening weer iet wat veranderd is.

Ik heb nu foto's gezien van een meisje van mijn lengte en ongeveer hetzelfde gewicht en dezelfde maat borsten voordien.

Zij heeft gekozen voor 265 cc voor de spier en ronde monobloc's en het resultaat vind ik PRACHTIG !

Kan iemand mij kort vertellen wat het grootste verschil is tussen 'plaatsing voor de spier , achter de spier of een split'?

En ook de voor- en nadelen na verloop van tijd.

Klopt het dat je borsten gaan hangen als je ze voor de spier laat plaatsen?

Ik denk dat ik straks ga bellen voor een eerste afspraak maar is het raar om op je consultatie foto's mee te nemen van wat je heel graag zou willen?

Komt dit niet belachelijk over ?

En is het mogelijk om naar een specifieke chirurg te vragen of beslist de kliniek dit zelf ? Ik zou heel graag door dr. visser geopereerd worden vandaar...

Sorry voor alle vragen.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met genoeg vet-/klier-/borstweefsel kan het rezultaat op de spier mooi zijn maar niet iedereen komt hiervoor in aanmerking . Bij gebrek aan een 'basis' is er kans op het voelen van de protheserand en in het slechtste geval zelf zichtbaar , dan zal me'n kiezen voor een andere plaatsing .

Het herstel bij deze methode is minder pijnlijk en korter omdat je borstspier niet zo erg gekwetst wordt . Je borsten zijn beweeglijker en zachter dan bij plaatsing onder de spier .

Ik kan me inbeelden dat de zwaartekracht na verloop van tijd ze'n werk zal doen en borsten wat gaan hangen , zeker bij een grotere prothese (de cc's die jij aangeeft wijst op een kleinere prothese) want zo gaat dat bij natuurlijke borsten immers ook .

Onder de spier plaatst men de prothese dus volledig achter je borstspier die moet losgemaakt worden om een pocket (holte waar de prothese ingeplaatst wordt) te maken > pijnlijker en langer herstel . Je borsten zijn dan niet zo beweeglijk , blijven rechtop staan wanneer je ligt en gaan mee op en neer als je je armen beweegt . Je zal ook minder decoleté hebben omdat je je borsten niet zo kan samendrukken .

Waarom wordt dat zo dan gedaan : bij vrouwen die weinig basis (lees hierboven) hebben en het geeft wel minder kans op kapselcontractie .

Bij plaatsing split pocket combineert me'n de voordelen van beide methodes . De prothese wordt dan bovenaan onder je spier geplaatst (hangt dus als het ware vast) en onderaan op je spier .

Bij weinig weefsel eigen weefsel zal je dan toch die protheseranden niet voelen en zien en je prothese blijft beweeglijk genoeg . Je krijgt bij deze methode ook een druppelvormig rezultaat (zoals bij een anatomische prothese) .

>>> heb het hier over een ronde prothese hé . Mss heb je aan dit bericht over plaatsingen ook iets > KLIK

Volgens mij kan je vragen om Dr Visser te krijgen hoor (al bij tel. afspraak vragen voor je consult) . Zeg gewoon dat je enkele dames zijn die erg tevreden zijn over haar PUNT .

Wat de reactie van je moeder betreft , die is normaal hoor . Ze moet even aan het idee wennen . Uiteindelijk draait ze wel bij als ze merkt hoe graag je't wil . Zelfs ziet ze'r waarschijnlijk het nut er niet van in en vraagt zich daarbij af waarom je in een gezond lichaam laat snijden zonder het rezultaat te weten . Na je bv begrijpt ze't volledig omdat ze dan zal zien hoe gelukkig je'r mee bent en dat is alles wat moeders willen : dat hun kinderen , ongeacht hun leeftijd , gelukkig zijn :38:

Foto's meenemen van wat je (niet) wil is nooit belachelijk , dan doen er wel meer .

Je leest dat gaandeweg je gedachten wat veranderd zijn . Wees voorzichtig daarin .

Ik had ook een duidelijk idee vanwat ik wou en had het geluk dat mijn chirurg meteen op dezelfde golflengte zat én dat mijn wensen (lichamelijk) haalbaar waren .

Hou daar toch , in je achterhoofd , rekening mee om een grote teleurstelling te vermijden .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je nogmaals B-cupje voor je reactie.

Ondertussen staat het vast dat ik morgen bel voor een afspraak.

Ik moest het aan mijn papa vragen van mijn moeder en dat heb ik daarnet gedaan.

Zijn eerste reactie was resoluut : NEEN , geen denken aan ! Waarom zou je zoiets doen?

En ik zei : Omdat ik heel ongelukkig ben met de grootte van mijn borsten en al langer dan vandaag!

Toen vroeg hij wat mijn vriend ervan zei en ik antwoordde hem dat het voor mijn vriend helemaal niet hoeft ( en dat is ook zo ).

En toen begon ik te wenen ( ik weet niet waarom, ik ben er gewoon heel erg ongelukkig door ) en hij stond wat te staren en zag er precies opeens zelf ook ongelukkig uit en toen zei hij ' als dat je gelukkig maakt dan moet je het doen'.

Ik heb hem dan wat uitleg gegeven en nu is het blijkbaar voor allebei oké.

Ik ga vragen of het voor mijn borstspier kan en als dat niet zo is kies ik voor een split pocket.

Ik wil dat mijn borsten zacht aanvoelen en mee bewegen.

En dan heb ik nog 1 vraagje: Hoe zit het met striemen na een borstvergroting, want ik veronderstel dat je huid serieus word uitgetrokken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf had ik voor de bv een klein beetje last van striempjes (striae) - je zag ze bijna niet hoor - en die zijn na de bv 'weg' . Ik had wel 'lege' borsten bovenaan die een vulling gekregen hebben .

Het zal ook afhangen van de elasticiteit van je huid en de grootte van de prothese .

Vraag er mss even naar tijdens je consult , een chirurg kan dat beter inschatten .

Misschien kan je preventief bvb amandelolie smeren om je huid soepel te houden , dat doen zwangere vrouwen ook voor hun boezem/buik uitzet en meestal helpt dat goed en het kost weinig .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Das een goede raad die ik zeker ga gebruiken !

Ik begin nu wel een beetje te vrezen als ik morgen bel voor een afspraak en specifiek naar dr. Visser vraag dat ik misschien niet meer voor de 31ste op bezoek kan gaan en dan verloopt de actie.

Of kan ik ook al een datum vastleggen voor de operatie voor je op consultatie bent geweest?

Sorry ik ga niet ontkennen dat ik niet naar die prijs kijk van 1999 euro !

Ik ben een studente en ik ben dat nog de volgende drie jaar dus als ik het zo goedkoop kan laten doen ( en de resultaten zien er goed uit ) is dat zeker aangenaam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je zeker bent van je stuk kan je de operatie vastleggen wanneer je belt voor een consult , dat moet ieder voor zichzelf uitmaken . Al zou ik me geen zorgen maken ivm prijs door de 'actie' omdat die al minstens 2 jaar elke 3 maanden verlengd wordt .

Er zijn ook nog veel die niet op dit forum belanden en die niet eens weten wat voor protheses of hoeveel cc ze hebben .

Er zijn mensen die andere operatie's in ziekenhuizen moeten ondergaan : denk je dat ze die vragen of 't merk/donor-orgaan/prijs oké is ?

Zo'n dingen zijn hier mss niet zo bespreekbaar maar ik vind dat ieder dat voor haar eigen moet uitmaken . De één heeft graag pakken info en bij de ander is 't al lang goed als ze grotere borsten heeft .

So what ?

Oud genoeg om je eigen beslissingen te maken vind ik .

Hier kunnen we elkaar enkel maar dingen aan- en afraden en in dit geval moei ik mij nu eens niet se :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is werkelijk een koopje,tegenover mijn bv dan

ik moest ff 4460euro neertellen ervoor,geeft niks,had het ervoor over,wou percee die arts namelijk en die is duur.

als jij zeker bent van je zaakje,en je wilt echt deze kliniek,waarom dan meer betalen als dit niet nodig is.

schrijf je vragen op,neem die mee naar je consult,ook eventueel foto,s met wat je wel mooi vind,maar ook belangrijk,neem foto,s mee,wat je juist niet mooi vind en niet wilt,zo krijgt de arts een beeld wat je wel en niet wilt en kan zij/hij verder kijken wat voor jou geschikt kan zijn.

sucses ermee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook de mijne waren 4400 euro. Ik studeer gelukkig niet meer en kon ze dus gelukkig betalen.

Ik lees hier geen klachten over dr Visser en er zijn maar zat meiden die gebruik maken van deze actie (ook ik weet zeker dat ie al een eeuwigheid loopt en steeds verlengt wordt). Als je denkt dat de arts en de kliniek bij je past gewoon doen hoor!

Ik was zelf heel zeker over mijn kliniek en mijn arts na mijn eerste afspraak, heb mijn tweede consult bij een andere zaak afgebeld en heb toen ook gelijk mijn datum vastgelegd.

Ow en als je mag passen met protheses op consult neem dan een camera mee zodat je thuis nog eens op je gemak kunt kijken. Veel meiden twijfelen aan het formaat als ze eenmaal thuis zijn. Ik heb heel veel gehad aan de foto's die ik van het passen heb genomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.