Ga naar inhoud

Dr. Bruno De Meyere: vanaf 04/11/2013 terug consultaties in de Elzen Kliniek in Nederland!


Eefje

Aanbevolen berichten

Goed nieuws voor de Nederlandse meiden die een operatie overwegen bij dr. De Meyere Bruno!

Binnenkort kunnen jullie opnieuw in Nederland terecht voor consult ivm een operatie, dus helaas niet ivm botox/fillers.

Hij zal waarschijnlijk 1x/maand consult houden in de Elzen Kliniek, hij zal me op de hoogte stellen vanaf wanneer dit mogelijk zal zijn, maar het is een kwestie van enkele weekjes. :)

Zodra er meer nieuws is, zal ik dit melden in dit topic!

Het adres van deze kliniek vinden jullie op bovenvermelde website.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hey meiden :D,

Dr. De Meyere zal voor het eerst weer op 18/11/2013 consulten doen in Nederland, dan 16/12 enz.

Het is de bedoeling daar 1 keer om de vier weken op maandag te gaan zitten, als het te druk wordt eventueel later om de twee weken.

De bedoeling is dus enkel patiënten te zien die geïnteresseerd zijn in een operatie (in Nederland wordt dit naar zijn zeggen vaak “intake gesprekken” genoemd) en ook om postoperatieve controles te doen (dus daar ben jij alvast mee geholpen Esmiralda :38:).

Het is dus niet de bedoeling behandelingen met fillers of botox te doen zoals ik eerder ook al schreef.

De afspraken worden gemaakt via zijn telefoonnummer in België.

Liefs, Eefje :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eefje, on 15 Oct 2013 - 22:03, said:

De bedoeling is dus enkel patiënten te zien die geïnteresseerd zijn in een operatie (in Nederland wordt dit naar zijn zeggen vaak “intake gesprekken” genoemd) en ook om postoperatieve controles te doen (dus daar ben jij alvast mee geholpen Esmiralda :38:).

Ja super!

Hij begon er ook over 2 weken terug en vertelde me ook dat ik dan evt in Nederland kon komen voor de controle.

Ik denk dat ie het druk gaat krijgen! hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

Dr. De Meyere liet me weten dat zijn planning ietsje gewijzigd is en hij al op 4/11/2013 zal beginnen met zijn consulten in Nederland! Alleen maar goed voor de Nederlandse meiden die graag spoedig bij hem langs willen gaan! :D

Liefs, Eefje :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ie in Januari ook wel in Nederland is hoor. Het is de bedoeling om het 1 keer in de maand te doen dus in Januari zou het de derde keer zijn. Ik ga ook een afspraak maken voor in Januari, maar dan voor de na controle ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoor Kiekerdie, is inderdaad de bedoeling blijvend maandelijks in Nederland consultatie te houden, dus zal hij in januari er ook zitten, als het te druk wordt zal hij zelfs mogelijks 2x/maand in Nederland consult doen, dus geen enkel probleem hoor meid! :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

hoi eefje thanks voor je antwoord waar zit hij in Nederland om zijn consults/intake te doen?

ik ga ook maar een afspraak maken alvast voor januari krijg van me man nieuwe boobies en hoor zulke goede verhalen over bruno!

ik hoor t snel! xx

Hey Kiekerdie,

Check de topictitel en het linkje in mijn eerste postje! :38: Afspraken maken moet je wel doen via zijn Belgische telefoonnummer.

Veel succes alvast, supergoeie keuze! :35:

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 years later...
Op 11/9/2013 om 16:58 zei best_boobie:

Ha Eefje,

Hij zou mij ook mailen als hij er meer over wist, maar ik zie dat hij al contact met jou opgenomen heeft haha. 1 is genoeg

Handig dat hij ook in Nederland consulten gaat geven hoor! Is voor veel meiden toch een stuk dichterbij

xxx BB

Heej weet er iemand wat zijn e-mail adres is xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.