patricia1984

Patricia1984 : 25 maart '10 : Dr van Dam : Medisch Centrum Leeuwarden

Recommended Posts

Ja, daar kijk ik ook naar uit !

In die boekjes van Hunkemoller staan altijd supermooie dingetjes voor niet veel geld. Nu moet ik soms 70 euro geven voor een deftige BH

Ik heb het laatste anderhalf jaar geen bh meer bijgekocht

Ik laat weer eens even wat van mij horen.. Ben hier eigenlijk nooit meer. Met mij gaat het nog steeds erg goed. Heb een vast contract van 12u per week bij een instelling voor mensen die een lichte verstandelijke beperking hebben. Mijn bvk is nu iets langer als 2 jaar geleden. De tijd gaat echt snel zeg. Moet zeggen dat ik nergens meer last van heb maar het is wel zo dat mijn borst rechts een beetje een bobbel heeft aan de onderkant maar dat komt dus omdat ik daar een ontsteking heb gehad.

leef jij ook nog hahah...

super dat het allemaal goed gaat. jammer van die bobbel.. zie je het goed of valt het toch nog wel mee?

super leuk dat je met verstandelijk beperkte werkt. ik werk er nu zo 4 jaar mee echt super leuk en uitdagend wat voor functie heb je als ik vragen mag?

Liefs

Weer even een berichtje van mij. Had felicitatie van vlinder zodoende dat ik hier terecht kwam en dacht even een update doen. Gaat nog steeds erg goed hier. De bobbel valt wel op omdat mijn borsten er nu eigenlijk verschillend uit zien maar het is niet iets wat me dagelijks aan het bezig houden is. Oke het is wel jammer maar ik vind het belangrijkste dat mijn borsten een stuk kleiner zijn dan voorheen. Ben na de operatie wel wat aangekomen maar nu ben ik weer bezig om het eraf te krijgen dus gaat gelukkig weer de goede kant op. Mijn werk bevalt me echt nog steeds super goed. Val nu ook in op een andere locatie maar waar ik mijn vaste contract heb dat bevalt me nog het beste.

heey Patricia,

super dat alles goed gaat. het gaat erom dat jij tevreden bent met je boobs dat is het aller belangrijkste. super man dat je baan je super bevalt!! echt dankbaar werk is het.

Liefs Silvia,