Ga naar inhoud

En nu? Borstvergroting met of zonder borstlift


Aanbevolen berichten

Wie heeft ook deze ervaring? Ben naar 4 klinieken geweest en nou adviseren er 2 een borstlift met vergroting en 2 adviseren enkel een vergroting. Uiteraard gaat mijn voorkeur uit naar alleen vergroting maar de 2 chirurgen die borstlift adviseren opereren me niet als ik geen lift wil aangezien het resultaat dan niet mooi kan worden. Wat nu??

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Druk gehad maar daar ben ik weer.

Ik heb aan de chirurgen aangegeven dat ik weer gevulde borsten wil en gevraagd wat in mijn geval mogelijk is. Bij voorkeur natuurlijke vorm en niet te groot.

Arts 1 adviseert me borstlift met implantaten van max 260 cc dual plane, hoogte 3,2 cm, druppelvorm. Ivm lift wil hij geen grotere siliconen plaatsen ivm te veel spanning op de littekens en deze zullen dan niet mooi worden.

Arts 2 adviseert me borstvergroting. Met siliconen vanaf 365 cc dual plane zal het een mooi resultaat zijn. Hoogte 5,2 cm druppelvorm. Borstlift is niet nodig.

Arts 3 adviseert me borstlift met implantaten van 360-400 cc. Dual plane, druppelvorm, hoogte ik geloof iets van 4 cm

Arts 4 adviseer met borstvergroting vanaf 350 cc, dual plane, druppelvorm met hoogte van 5,1 cm. Ook deze arts zegt dat een lift niet nodig is.

Tja......en waar doe ik nu goed aan. 260 cc vind ik wel erg aan de kleine kant maar zou dat van die littekens kunnen kloppen? En waarom willen 2 van 4 me überhaupt niet opereren zonder lift? Ze zijn er stelling van overtuigd dat het zonder lift niet mooi wordt. Ik heb inmiddels zoveel foto's gezien dat ik t ook niet meer weet. Ik heb geen totaal geen vulling meer maar mijn tepels staan nog wel naar voren. Maar is 360 cc bijv. genoeg om de boel mooi te krijgen. Ze hoeven er echt niet uit te zien alsof ik 18 ben maar ik zie ook foto's met double bubble. Is dat wellicht een risico als ik niet voor een lift kies. Of ik het enige risico dat ze zonder lift nog wat hangen of zijn er nog andere risico's waar ik aan moet denken.

Wie kan me verder helpen? Ik zal wat foto's plaatsen.

groetjes Femmetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is er misschien de mogelijkheid om foto's te plaatsen van de huidige situatie van de borsten? Dan kan ik een beetje beter inschatten wat ik zou laten doen en dan kunnen anderen misschien ook beter een inschatting doen. Maar je moet altijd naar je eigen gevoel luisteren.

Volgens mij kan je alleen een double bubble krijgen als de pocket bij de dual plane methode te klein is gemaakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn mening: ;)

Ik denk dat je geen lift nodig hebt, je tepels wijzen netjes vooruit. Echter denk ik wel dat je het met 360cc niet gaat redden om de borst helemaal op te vullen. Ietsje meer volume is hier denk ik wel wenselijk, maar dat hangt van je eigen wensen ook af.

Kijk als je wilt eens bij mijn voor en na foto's. Mijn voorsituatie is wel redelijk vergelijkbaar met die van jou. Ik heb geen lift gehad, enkel protheses. Eerst had ik ronde, medium profile 400cc, maar was niet helemaal tevreden met het resultaat. Nu heb ik ronde high profile prothese met 600cc vulling en nu vind ik ze veel mooier gevuld. Maar goed, het kan dat jij ze veel te groot vind. Toen ik ging kijken voor een bv had ik dit ook veeeeeeel te groot gevonden, nu schrik er totaal niet meer van ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ik heb je foto bekeken, ik denk ook dat een lift niet noodzakelijk is. Je tepelstand is nog best ok, ze wijst ook nog mooi naar voren en je ziet nog huid onder de borst. Je zult denk ik wel een redelijk grote prothese nodig hebben om op te vullen. Dus dan is er een keuze van grote opgevulde borsten. Of een lift met evt. een kleinere prothese? (kan natuurlijk ook een grote zijn als je dat graag hebt). Ik zeg altijd dat de littekens bij een lift super meevallen. Je kunt in de galerij gewoon kijken naar mijn foto's ik ben nu al een paar jaar po, en geen mens die mn littekens opvalt. Je zou er al een vergrootglas bij moeten pakken bij wijze van. De eerste paar maanden waren ze wel paarsig maar ze vervagen steeds meer. Ik denk dat iedereen heel erg bang is voor de lifts, en dat is logisch want het ziet er natuurlijk ook best eng uit de eerste tijd, maar ik vond het persoonlijk echt wel meevallen, geen extra pijn ofzo. Ik had ook geen keuze hoor, mijn tepels wezen echt naar beneden tepel stond onderaan de borst, en mn borsten staan nu weer mooi naar voren te wijzen! :)

Succes met je keuze

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Ingrid, bedankt voor je reactie. En wat is het mooi geworden bij jou. Wat versta je onder een best wel grote prothese? Volgens een van de 4 chirurgen die ik heb bezocht zou 360 cc kunnen. Adviseer je net als Andrea meer? Een volle C cup zou ik wel willen. Meer denk ik niet. Sport nm graag en ben bang dat ik er dan te veel last van heb. Jij hebt voor ronde gekozen. Zou dat in mijn geval wellicht ook beter zijn? Ik heb wel graag een natuurlijke vorm maar het is nu helemaal plat boven. Zou rond beter vullen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Femmetje,

Mischien kun je mijn foto`s even bekijken, ik had ook theezakjes. Ik ben bij twee artsen geweest en zij adviseerde allebei 400cc.

De ene dual plane en de ander voor de spier. Geen van tweeen begon over een lift. Als ik het over mocht doen ging ik toch voor de

lift. Niet dat ik ontevreden ben, ze zijn heel natuurlijk maar iets hoger en voller had ik wel mooi gevonden.

Groetjes Fleur

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Hoi Femmetje, als jij niet van grote borsten houd dan zou ik misschien toch voor die lift gaan. Want als je veel op te vullen hebt (dus hangborsten-huid over) moet er ook best wat in om alles weer mooi vol en fier te krijgen. Ikzelf heb 450 cc (dus wel mét lift), en ik heb nu een maat 80 E. Maar let wel: een E cup klinkt heel groot, maar het ziet eruit als een natuurlijke D ofzo. Protheseborsten hebben nu eenmaal gewoon een grotere cupmaat nodig. Ikzelf heb rond, mijn pc heeft dat zo voorgesteld, en omdat het achter de spier zit is dat toch gewoon een natuurlijk resultaat (de spier duwt de prothese plat aan de bovenkant). Ikzelf sport ook heel erg veel, ik ben instructrice bodypump, CX works en RPM(spinning), en train zo'n 10 uur per week, en heb echt nergens last van. Moeilijke keuzes allemaal he...

X Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi femmetje,

Ikzelf heb ook een borstvergroting met lift gehad omdat ik ze echt niet te groot wilde hebben en mijn borsten waren vergelijkbaar met die van jou.

Bij mij is er 280 cc achter de spier ingegaan kom ik ongeveer op een 70e waar het idd helemaal niet op lijkt het lijkt veel kleiner.

Ik heb helaas geen foto's die je kan zien.

Veel succes! Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey femmetje,

Ik heb ook net naar je foto's gekeken en ook ik ben van mening dat je ze niet hoeft te liften en dat opvullen al genoeg is. Ik denk ook dat het bij jou een heel mooi resultaat zal geven. Of je high of medium moet nemen dat hangt denk ik een beetje af van wat je zelf mooi vind. Wil je bolling boven op? Met high profile heb je meer bolling. Ik denk dat er best wel wat cc in kan/mag maar het is natuurlijk helemaal aan jou wat je mooi vindt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 years later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.