Ga naar inhoud

Bubbeltje : 25 februari 2010 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Hey Bubbeltje,

Ik ben niet veel meer aan het reageren op t forum, maar probeer nog wel wat mee te lezen. Leuk om te lezen dat je ook bij Bruno bent geweest! Nog een tevreden Bruno-girl! :rolleyes: Ik ben zelf een fan van Bruno! Inmiddels kan hij niet meer bij me stuk. Zo leuk om te lezen dat er zoveel meiden zijn die zo tevreden en trots zijn nadat ze door rhem zijn geholpen. Super! :105:

Ik ben benieuwd naar je foto's zou ik je ww mogen? Heel veel plezier van je nieuwste aanwinsten!

Groetjes, :116: Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 84
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hi Bubbeltje,

thanks voor de intresante link van Dk bruno,erg leuk te zien hoe het eruit ziet daar en kan me een beetje een voorstelling maken zo,waar ik de 24ste terecht kom,top!

ben benieuwd hoe je foto,s er weer uitzien na tal weken,zou ik je ww nog eens mogen,om opnieuw te spieken?

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hi Bubbeltje,

thanks voor de intresante link van Dk bruno,erg leuk te zien hoe het eruit ziet daar en kan me een beetje een voorstelling maken zo,waar ik de 24ste terecht kom,top!

ben benieuwd hoe je foto,s er weer uitzien na tal weken,zou ik je ww nog eens mogen,om opnieuw te spieken?

greetzzz moontje

hey moontje,

sorry hoor dat ik nu nog maar reageer tijdje geleden,

ben deze week 6 weken po en heb nergens last van ik draag

al gewone bh's en slaap 's nachts zonder ben het al goed gewoon

zou ze niet meer kunnen missen ;)

ik zal je mijn ww sturen

maar ik moet dringend eens nieuwe foto's plaatsen

want het zijn allemaal foto's van kort na de operatie

groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja wat gaat dat toch snel he steeds,6wkn lijken echt lang,maar vliegen zo voorbij,heb net je pb gehad en weer ff gekeken,jaaa leuk,nieuwe 6wkn po foto,s erbij

ben toch wel erg benieuwd hoe ze er nu uitzien,je hebt al wel vanaf dag 1 mooie ronding erin,echt mooi

je zult trots zijn,en op naar de zomer he,zonder onzekerheid.

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Bubbeltje,

Jeee, ben jij ook alweer 6 weken po, wat vliegt de tijd toch!!! Ongelofelijk, ben ook wel benieuwd hoor hoe ze er nu uitzien, ze zijn vast al heeeel veeel verandert! Zie uit naar je nieuwe picjes!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hey bubbeltje,

Je bent alweer 8 weken po, wat gaat het toch vlug! Heb je laatste fotootjes gezien, ziet er heel goed uit hoor! :35: Je bent helemaal klaar voor de zomer! :43: En, ben je er zelf tevreden mee, vast wel? Al helemaal gewent aan de maat zeker? Geniet ervan meid!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey bubbeltje,

Je bent alweer 8 weken po, wat gaat het toch vlug! Heb je laatste fotootjes gezien, ziet er heel goed uit hoor! :35: Je bent helemaal klaar voor de zomer! :43: En, ben je er zelf tevreden mee, vast wel? Al helemaal gewent aan de maat zeker? Geniet ervan meid!

Liefs, :54:

hey eefje,

ja gaat zo snel hé veel sneller dan wachten op de operatie :lol:

ja hoor ben er zeer tevreden mee en ben het al heel goed gewoon

bruno is gewoon super! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan ik alleen maar beamen! :D Wanneer heb je je laatste nacontrole?

Bruno zijn vrouw zei ten vroegste 3 maand na de operatie

maakt niet zo veel uit als het wat later is hé

maar ik denk dat ik begin juni eens ga gaan

weet ik toch zeker wat hij ervan vind hé

en dan ziet hij wat hij ervan heeft gemaakt:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Bubbel

leuk je weer is online te zien,en nog veel leuker dat het zo super gaat!

heb je weer nieuwere pic,s?

zoja,show me! hihi

en nog iets,ja zo ben ik ook,ze zei ook tegen mij,kijk maar wat je zelf fijn vind,wil je tussendoor,prima,wil je echt wachten tot 3a4 mnd po,beter,dan ziet hij gelijk goed of het er goed uitziet,ik wacht ook echt tot de 4de maand,mits er iets tussenkomt uiteraard

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.