Ga naar inhoud

Leeftijd BV(K)


B-Cupje

  

103 leden hebben gestemd

  1. 1. Op welke leeftijd liet je een BV(K) doen ?



Aanbevolen berichten

  • 2 weeks later...

Hey !

Dacht eigelijk dat een bv 't meeste door 'prille' dertigers zou gedaan worden (ook mede door 't feit dat 'kinderen baren' verleden tijd is) maar 't is eerder 10 jaar vroeger dat men de stap zet .

zelf vind ik dat - als late dertiger - opmerkelijk .

Een bvk wordt dan wel meer door vroege dertigers overwogen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Hey !

Dacht eigelijk dat een bv 't meeste door 'prille' dertigers zou gedaan worden (ook mede door 't feit dat 'kinderen baren' verleden tijd is) maar 't is eerder 10 jaar vroeger dat men de stap zet .

zelf vind ik dat - als late dertiger - opmerkelijk .

Een bvk wordt dan wel meer door vroege dertigers overwogen .

Ik val wel in die categorie (kinderen baren = verleden tijd), maar ben gewoon wat jong begonnen aan de kids en ben er ook jong alweer klaar mee :P haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey !

Dacht eigelijk dat een bv 't meeste door 'prille' dertigers zou gedaan worden (ook mede door 't feit dat 'kinderen baren' verleden tijd is) maar 't is eerder 10 jaar vroeger dat men de stap zet .

zelf vind ik dat - als late dertiger - opmerkelijk .

Een bvk wordt dan wel meer door vroege dertigers overwogen .

Ik val wel in die categorie (kinderen baren = verleden tijd), maar ben gewoon wat jong begonnen aan de kids en ben er ook jong alweer klaar mee :P haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...
  • 4 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.