Jump to content

Leeftijd BV(K)

B-Cupje

103 members have voted

1. 1. Op welke leeftijd liet je een BV(K) doen ?

Recommended Posts

• 2 weeks later...

Hey !

Dacht eigelijk dat een bv 't meeste door 'prille' dertigers zou gedaan worden (ook mede door 't feit dat 'kinderen baren' verleden tijd is) maar 't is eerder 10 jaar vroeger dat men de stap zet .

zelf vind ik dat - als late dertiger - opmerkelijk .

Een bvk wordt dan wel meer door vroege dertigers overwogen .

• 3 weeks later...
  • 1 month later...

Hey !

Dacht eigelijk dat een bv 't meeste door 'prille' dertigers zou gedaan worden (ook mede door 't feit dat 'kinderen baren' verleden tijd is) maar 't is eerder 10 jaar vroeger dat men de stap zet .

Ik val wel in die categorie (kinderen baren = verleden tijd), maar ben gewoon wat jong begonnen aan de kids en ben er ook jong alweer klaar mee :P haha!

Hey !

Ik val wel in die categorie (kinderen baren = verleden tijd), maar ben gewoon wat jong begonnen aan de kids en ben er ook jong alweer klaar mee :P haha!

• 1 month later...
  • 4 months later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.