Ga naar inhoud

Happymom : 18 juli 2016 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

@best_boobie oke! Dan ligt het in ieder geval niet aan mijn digibeet kunsten :lol:, dacht al: wat heb ik nou weer ingedrukt/aangevinkt haha.

ja eeh het 'gaat', ik verveel me dood in deze hitte. Drink veel, rust veel ( ben moe door korte nachten) , maar durf me niet te douchen en daar voel ik me dan n sukkel bij.

ik durf ze niet te bekijken, durf m'n bh niet uit te doen, van het water wat over me heen stroomt krijg ik als ik eraan denk al de bibbers, en een bh wissel lijkt me echt verschrikkelijk.

had niet gedacht dat ik daarin zo'n seut was...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste Reactie

haha, erg he!
Weet je.. gewoon niet doen waar je je niet goed bij voelt, en als je zo een schrik hebt om te douchen zorg dan dat je de eerste keer een krukje in de douche hebt staan dat je ff kunt gaan zitten, of de hele douchebeurt kunt gaan zitten, en zorg dat je iemand hebt die je helpt of bij je is!
Echt belangrijk om wat backup te hebben!

En anders lekker wat kliederen met een washandje joh ;) Ook lekker fris :P 

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weer even n update voor iemand uit de toekomst die er mogelijk nog wat aan heeft:

vandaag dag 4 na de operatie.

en kan nu zeggen dat het gewoon gaat! Ik kan weer gewoon lopen zo der m'n schouders raar omhoog te trekken.

ik durf ze nog steeds niet te bekijken, maar ben compleet van alle pijnstillers en slaappillen af! ( mini mijlpaal! Haha) 

mn huid heeft er nog nooit zo mooi uit gezien van al het water en brandnetelthee wat ik drink haha, helemaal gesapkuurd van binnen :lol:

ik eet veel fruit, en groenten en drink veel, heb toch het idee dat mede daardoor het herstel zo goed/snel gaat?!

vannacht heel slecht geslapen, zo'n harde kont van het in dezelfde houding liggen. Pff. Dus wel moe. Maar ik kom de dagen door met tv kijken ( je voelt je met de minuut dommer worden idd; als je zelfs toddlers and tiara's kijkt/leuk vindt...<---- meer thee drinken dus haha)  

maandag controle, dus benieuwd wat ze gaan zeggen en hoe ze eruit zien. Psychisch toch best spannend zo'n operatie. Ook al wilde ik het zelf en keek ik er naar uit. 

Wat doen jullie hele dagen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed om te lezen dat t zo goed met je gaat! En dat je van de pijnstillers af ben is helemaal top!

Ik ga maandag op vakantie dus voorbereiden, to-do-list afwerken, jurkjes scoren, shorts + nwe shirtjes halen en bikini's passen. Je zou toch denken dat dit veeeel makkelijker gaat dan toen ik geen borsten had, maar helaas... Triangel pas ik dus niet...en dat vind ik zo mooi! Gelukkig nu via BonPrix wel wat kunnen scoren.

prettig weekend en alvast succes maandag met je controle!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het @wiske1, mijn inspiratiebron voor dit hele avontuur! 

Ja ik doe het rustig aan, je kunt maar 1x herstellen. Dus ik lig/zit lekker op de bank. Kijk veel tv, drink veel brandnetelthee. Verveel me dood, maar forceer niets. 

Heb zelfs t idee dat ik al meer kan doen, maar ben nog maar 1 week po dus doe t alsnog niet en laat me lekker verzorgen.

alleen blijft dat douchen echt n dingetje. ( en bh-wissels) ik blijf daar n sukkel in...

morgen controle, benieuwd wat hij zegt en hoe ze eruit zien.

- voel wel soms spiertrillingen links in m'n Boob. Is dat normaal, 1 week po?

- en m'n buik lijkt nu meer opgezet/harder dan voorheen? Is dat normaal na al die liters thee die ik al op heb ?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo forummers,

 

vandaag 8 dagen po en ik typ even n kort verslagje van hoe het met mij gaat, hopelijk heeft iemand er nog wat aan in de toekomst. 

 

De afgelopen dagen voelde ik me de sukkel van het forum. 

Ik durfde niet te douchen zonder bh aan, bh uit durfde ik niet, kijken durfde ik niet, bij het wisselen van houding voelde ik n soort van volume verschuiving in m'n borsten die heel zwaar aanvoelde (alsof m'n hele borst dwars door m'n litteken heen zakte) kortom: voelde me dramatisch slecht want ik las overal verhalen van hoe blij iedereen met z'n boobs was en dat iedereen uitkeek naar het lekker douchen en eventjes zonder strakke bh aan.

met als , in mijn ogen compleet fiasco 1e controle afspraak bij de chirurg (waar ik nu ff niet op in ga, maar ik voelde me echt n baby)

voor iedereen die dat ook heeft: je bent niet raar/gek! 

Zoek contact met lotgenoten, dat deed ik ook, heb n paar medeforummers n bericht gestuurd en die stelde mij ontzettend gerust.

ik bekijk het nu gewoon zo: mijn herstel gaat in principe heel goed, maar op t 'psychische' vlak heb ik gewoon een soort van complicatie. 

En ik focus me niet meer op wat er in mijn ogen niet goed gaat/vergelijk me niet meer met anderen.

alles wat wel goed gaat vind ik al n mijlpaal;

heb vandaag m'n bh zelf 5 minuten uitgehad zonder m'n schouders op te trekken en m'n rug aan te spannen, totdat er 1 druppel water over m'n tepel ging, toen de douche uitgedaan en 15 minuten heb lopen klungelen om m'n bh weer aan te doen. Daarna helemaal bekaf en n dutje gedaan.

en durf nu alweer wat makkelijker op te staan omdat ik nu 'weet' dat m'n boobs niet door m'n littekens heen gaan zakken :lol:

eergisteren voelde ik me daar echt n complete sukkel onder. En nu denk ik: ik herstel daarin wat langzamer dan anderen die meteen alweer in de supermarkt rondlopen. 

Dus dames; zit je er ff doorheen, lees mijn verhaal, zoek iemand die je erover kan mailen, doe het rustig aan of whatever je denkt te moeten doen, maar ga niet twijfelen aan jezelf of jezelf onnodig vergelijken met iemand anders! 

You are not alone! #babysteps 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Happymom!

Wat stoer dat je eindelijk de stap hebt durven te zetten. Hoe gaat het nu met het herstel? En heb je je nieuwe boobies al durven te bekijken?

Ik ben nieuw op het forum, en wil net als jij geen borstvergroting. Ik heb een kleine B cup, maar vind m'n tepelhoven niet mooi in verhouding, veel te groot. Ik hoop dat ik alleen met een tepelhof-verkleining mooie strakke borstjes krijg!

Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben, en dat er meer vrouwen zijn die dit herkennen.
Groetjes en ik ben benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi soezi!

welkom op het forum! 

Het allerbeste advies wat ik je nu kan geven is: ga eens op consult! Dat lijkt nu misschien doodeng en heel concreet, maar het mooie van een consult is; je zit nergens aan vast, maar je weet wel wat meer!

als jij goed je wensen/verwachtingen uitlegt dan hoor je van de arts wat er mogelijk is. En weet je dus meteen of je n benelli lift 'moet' ondergaan of dat alleen een tepelhofverkleining volstaat. 

Ik zelf was na het 1e consult overtuigd dat ik het moest laten doen ( was zooo ontevreden dat ik dacht: erger dan dit kan het niet worden.

ben nu nog maar 2 weken po, maar het voelt ( minus de kleine ongemakken) al zooooveel beter.

ik geef je als extra tip alleen nog mee dat borsten tijdens n zwangerschap ook erg kunnen veranderen ( ik dacht na mijn 1e dat t niet erger kon, maar de klap van n 2e zwangerschap hebben ze helemaal niet overleefd, dus toen bleek dat t wel erger kon) misschien n tip om n eventuele zwangerschap af te wachten?!

ik snap dat je nog jong bent en al zo lang ontevreden bent over je borsten, maar t zou ook zonde zijn als je nu voor zoveel geld iets laat doen en over n paar jaar moet je weer..

maar goed... N consult doet echt wonderen! Kun je daarna ook nog twijfelen.. Maar dan weet je in ieder geval meer!

succes met je beslissing en hou ons op de hoogte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Happymom, hoe is het nu met je ? Tegen het douchen opzien kan ik me zo voorstellen en de bh wissels. Dat heb ik ook (als in "mijn beren op weg" want heb de ingreep nog niet ondergaan). Ik hoop dat het allemaal de moeite waard is geweest, je voorspoedig herstelt en je snel weer op je gemak voelt met je lijf.

M.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.