Ga naar inhoud

BV : Gurly Linn : Oriëntatiefase


Gast Gurly Linn

Aanbevolen berichten

Gast Gurly Linn

Heyhey..!!

Ik zal me even voorstellen: Ik ben Linn, 29 jaar oud en heb ene dochtertje van bijna 8 maanden oud.

Ik heb besloten om mijn boezem wat te gaan opvullen als het ware haha.. :blush:

Zelf heb ik altijd cup B gehad en ze zijn altijd stevig geweest, maar helaas na mijn zwangerschap en na het geven van (maar) twee weken borstvoeding is daar nu heel weinig meer van over en daar baal ik gewoon van!! <_<

Vandaar dat ik de stap wil gaan nemen....

Mijn eerste consult zal gaan plaatsvinden op 11 januari in Velthuiskliniek Rotterdam, ben erg benieuwd!! :1:

Ben benieuwd naar jullie ervaringen uberhaubt over de borstvergroting en of jullie ook ervaring hebben met deze kliniek! Ze staan in ieder geval wel bovenaan de consumentenlijst, is niet voor niks i quess..!! En ik heb geen zin om verschillende klinieken af te lopen.

Ik hoor graag van jullie!!

Groetjes, Lin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Gurly Linn

Haai Moontje,

Jaaaa zeker erg spannend! Maarja ik sta er wel 1000% achter heb geen twijfels meer erover dus dat scheelt!;)

Enne ja ik wil dat het er wel natuurlijk uit blijft zien maar ik heb ook zo'n idee van als ik het toch doe doe het dan ook goed! Dus ik wil wel voor een grote C-cup gaan of kleine D-cup kijken wat de arts mij adviseerd.

Ben jij dat op het plaatje op je profiel? Mooie borsten hoor!! En wat zijn jouw ervaringen?

Groetjes, Lin :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

ja dat plaatje ben ik zelf,klopt.

ik heb zelf het idee dat ik dit veel eerder had moeten doen,liep al 11jaar te kwakkelen van wel,zal ik niet hahahah

ik ben van een 75A naar een dikke C gegaan,maar mocht je vragen hebben of iets willen weten,stel ze gerust hoor,mag ook via persoonlijk bericht natuurlijk.

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.