Ga naar inhoud

HELP op welke maat ga ik komen?


Aanbevolen berichten

Mensen....

ik zit met een grote vraag...

ik heb zojuist mijn maat bepaald met de tabellen en zou op een 80AA uitkomen... ik heb altijd gedacht dat ik een 80B had...

nu wordt ik in februari geopereerd en krijg 320cc rond hoog profiel boven de spier geplaatst... kan iemand me zegge op welke maat ik dan ongeveer uitkom? ik neem geen genoegen met een B (ik denk al heel mijn leven dat ik een B heb)

allé, ik zou niet willen dat ik spijt heb omdat ik ze te klein vind... dan doe ik er liever 360cc in om zeker te zijn... heeft iemand ervaring hiermee en misschien dezelfde maat met zelfde inplantaten?

dankjewel!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik denk dat je zeker wel op een volle C kleine D uit gaat komen.

Misschien dat er meer dames zijn die je een richtlijn kunnen geven?

Heeft dr. Visser niet gezegd waar je ong. op uit gaat komen?

Liefs Bo

Oh, en trek je niet te veel aan van die maattabellen, ik ben nog nooit een tabel tegengekomen die

bij mij klopt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik verschoot er echt van zojuist... dat ik misschien op een 80A uitkwam ok.. maar ik kom nog niet in de buurt... zit aan een kleine 80AA maar kan me niet voorstellen dat ik in zo'n bh'tje geraak...

het probleem is dat ik breed ben, brede schouders dus ook brede onderwijdte... als die 75 was kwam ik dus wel op een 75B gek hé...

ja ik schoot dus even in paniek... de dokter zei me dat ik me niet op 1 bepaalde maat mocht fixeren... dat ze het zelf niet echt wist, maar ik heb duidelijk een grote C gevraagd, niets minder... mocht zelfs groter...

voor mijn operatie zie ik haar toch nog even... dan kan ik het nog wel vragen. ik heb gewoon zoiets, ik steek er zoveel geld in, dus het mag echt wel opvallen!

dankje om me toch een beetje gerust te stellen!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu al 'cold feet' en je hebt nog een dikke maand te gaan :rolleyes:

Iedereen krijgt twijfels en zéker over de cc . Je leest hier immers zeer uiteenlopende maten met eenzelfde cc . Niet op blindstaren , geloof me , dat draait voor iedereen anders uit . Vertrouwen op de chirurg(e) is 't enige dat je kan doen .

Heb zelf een 80B gehad : mijn onderwijdte is 76cm maar een 75 zit ietsje te strak dus draag ik 80 op het 'binnenste' gaatje . Een bh met A-cup was te klein en een B ietsje te groot .

Ik ben met 335cc naar een grote C gegaan : 15cc is echt een klein verschil dus zal je ook wel op een grote C eindigen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik schoot toch wel even in paniek toen ik uitkwam op 80AA ... mijn onderwijdte (heb even opnieuw gemeten) is 77/78 en boven is 90 dus als ik 77cm neem kom ik op een 75B en als ik de 78cm neem kom ik op 80AA een groot verschil hé :-)

heb hierdoor mezelf wat gerust gesteld :-) ik koop gewoon de bh die het beste zit...

ja ik heb nog juist iets meer als een maand te gaan, het begint dus echt af te korten...

ik ga nog een hele maand stressen over als ik wel op de maat uitkom die ik wil :-) ik ken mezelf... maar dat hoort erbij veronderstel ik!!!

alvast bedankt voor je geruststelling! het helpt!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk dat jij kleiner uitkomt dan mij ik droeg bh maat 70 b of soms 75b voor mijn borstvergroting. dus ik heb een omvang van 70/75

en jij hebt 80 dat is veel breder ik ben maar een mager meisje en klein. ik zei tegen dokter visser dat ik een D cup wou. Maar ze gaf niet aan wat voor maat het zou worden ze zei alleen maar 275cc is goed maar toen ik de prothese zag van 275 cc dacht ik hier kom ik niet eens op een c uit. Dus heeft ze later gezegd dat ik max 320 mocht omdat er geen 360 cc bestaat van die merk en 400 vond ze te groot. Nu na mijn bv eerste dag had ik een 75 D sportbeha alles was dik. paar daagjes later was het te wijd en kocht ik sportbeha 75C maar ik pas nu in al mijn B cup bh's ook in 70B en 75B. Ik ben wel tevreden kwa vorm en haar werk. ik zie ook wel duidelijk het verschil van nu en voor heen maar ik zit nog steeds op een b cup alleen het is nu een volle b cup en voorheen was het een lege b cup. Ik had ze graag veel groter gewild. Naar mijn idee kom jij kleiner uit dan mij want jou bouw is groter ik ben niet zo groot,en heb ik vrij smalle omvang. Maar dokter visser wilt niet grotere silikonen zetten als je een strakke huid hebt. ZE zet wel grotere protheses bij vrouwen die hangende borsten hebben en veel losse huid maar bij mij was dat niet het geval. Dus ik wens je succes...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die maten tabellen kloppen voor geen meter. :140:

Mijn omvang is 76, en borsten 87 Dan zou ik op een AA uitkomen....Ik had A voor de BV en zit nu op een grote C kleine D!!

Daarbij zeggen de aantal cc helemaal niks. Het verschilt per persoon. Ook al heb je iemand die dezelfde cupmaat en omvang als jou heeft en dezelfde aantal cc dan nog kan het totaal anders uitpakken. Ook het merk prothese speelt naar mijn idee een rol, en of je anatomisch hebt of rond ook. Het enige advies wat ik ter harte zou nemen in dit geval is, luister naar je PC. Die heeft er het meest ervaring mee en voor geleerd. Je kan wel een hele grote cup willen maar als het je niet staat of gewoon niet past onder je huid dan zal je PC (als je tenminste een goede hebt) het niet doen. Daarom zegt ze waarschijnlijk ook dat ze je geen beloftes kan doen en het tijdens de operatie bekijkt.

Maat heb je geen pasprotheses gehad dan? Dan zie je hoe ze gaan worden ongeveer.

Maak jezelf niet gek met die cc's hoor. Vertrouw op je PC. Zeg haar voor de operatie dat je zo groot mogelijk wil zolang het je staat en het erin past. :101:

Komt goed hoor. Echt. Ik was ook bang dat ze te klein zouden worden enzo maar als je duidelijk uitlegt wat je graag wilt komt het vast goed!

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

kwa cc's moet je dokter Visser niet vertrouwen vind ik. Ze doet haar werk goed maar ze wilt absoluut geen grote protheses zetten omdat de risico dan groter is, en welnesskliniek vergoed de risico's niet. Als er sprake is van een onsteking ofzo dan moet je het zelf betalen. Wanneer het om grotere protheses gaat, en hierbuiten dokter visser wilt gewoon geen grote protheses plaatsen,de meiden die door haar geopereerd zijn vinden haar werkt erg goed maar over de maat zijn ze minder tevreden.

Ik had haar om een D cup gevraag en nu heb ik nog steeds een b cup,maar dan een volle b cup.ik moet niet klagen eerst had ik platte tieten en nu heb ik volle tieten, maar het was mijn bedoeling om grote tieten te krijgen en als het niet kan moest ze zeggen dat kan niet!

Ik vind dat je weer op consult moet gaan en duidelijk met haar moet praten wat jou wens is,en of je die maat kan bereiken met het aantal cc's dat zei voor je zal plaatsen. En als ze zegt dat dat niet kan, dan moet jij maar zelf bepalen of je het toch door haar wilt laten doen. Dan is de keus aan jou. Ik heb het toch door haar laten doen terwijl ik wist dat ik niet met die cc's op een d kon uitkomen omdat ik niet meer geld had voor een ander kliniek. ze adviseerde mij eerst 275cc ik was het er niet mee eens ik wou veel groter toen mocht ik max tot 320 cc maar op eigen risico als er wat zou gebeuren moest ik het zelf betalen dat vond ik ook jammer,dit zijn niet haar regels denk ik maar van de kliniek. gewoon nog een keer op consult gaan meid en duidelijk praten met haar,voor een 2e consult hoef je niet te betalen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stefa_ke ,

je gaat echt een klik moeten maken en die cc/cupmaat uit je hoofd moeten zetten . Er gaat 320cc bijkomen > dat is een halve kilo in totaal hé : dat verschil ZIE je . Het zal allesins beter zijn dan nu , niet ? :38:

Btw , een vriendin van mij droeg mijn 'oude' bh's : dus 80B en nu heeft ze met 270cc en ferme D . Ze is 2 weken geleden geopereerd door Dr Visser (ook split pocket en hoog profiel) . DUS je kan dat echt niet inschatten op voorhand waardoor Dr Visser voorzichtig is in haar uitspraken om teleurstellingen te vermijden .

Ik wou gewoon borsten die in proportie van me'n lijf waren en die heb ik gekregen , het ziet er 'natuurlijk' uit . Wanneer je groter gaat zal het te zien zijn dat je'r wat liet aan doen (en idd bijkomende complicatie's waar je rekening mee moet houden) . Als je dat wil moet je dat doen , er zitten hier dames die hele grote borsten willen , smaken verschillen , keuze is vrij ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

Tanks voor jullie reactie. Ik had gevraagd om een D. En tijdens het passen vond ik die 310 het mooist staan. De pc zei dat hij zou kijken of het past en dat er geen randen zichtbaar werden. Waarschijnlijk is het op te lossen met dual plane die randen aan de bovenkant, maar dat wordt tijdens operatie pas zichtbaar. Hij gaat iig voor het mooiste resultaat.

Als het een E zou worden zou ik het ook niet erg vinden want op het oog zag die prothese er mooi uit.

Mijn omtrek is 73cm dus zit precies tussen die 70 en 75 in. Ik heb ook verschillende maten bh's in de kast want het verschilt heel erg welk bhmerk lekker zit.

Liefs Bar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat mij heel erg geholpen heeft was het maken van foto's met de pasprotheses in. Ook met een shirtje aan. Ik was namelijk alleen naar de kliniek gegaan voor de eerste afspraak.

Ik heb die foto's aan wat mensen laten zien en gevraagd of het wel bij me paste en eigenlijk raadde iedereen me de grootste maat aan.

Ik ben toen nog een tweede keer gaan passen met mijn vriend erbij en heb toen in overleg met dr Bos de grotere genomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.