Ga naar inhoud

Zwangerschapskussen?


Gast Coco

Aanbevolen berichten

Hoi Dames,

Even een vraagje, ik verwacht dat ik echt heel erg moeite zal krijgen met op mn rug slapen. Ik kan dat gewoon echt niet! Nu heb ik hier wel eens gehoort dat sommige met hun zwangerschapskussen (of een ander soort kussen) sliepen. Heeft iemand hier ervaring mee, en misschien een tip wat ik het beste kan kopen?

Thanks Coco

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Coco,

Als je even googled op voedingskussen krijg je tal van sites waar je ze kunt bestellen!

Ik heb zelf een verstelbaar bed en ik heb de eerste week gewoon half omhoog geslapen,

ik ben een echte buikslaper, dus het viel zeker niet mee, maar ja het móet echt even...

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er ook mee geslapen, echt heerlijk!

Ik had er zelf nog eentje liggen, ze noemen ze ook wel eens voedingskussen, jup voor de borstvoeding. Ik heb er nooit lekker op gehangen tijdens het borstvoeding geven maar ze liggen wel heerlijk als steun in bed als je geen verstelbaar bed hebt.

Die van mij komt van de Prenatal, maar Hema heeft ze ook. Voor een euro of 35 moet je wel klaar zijn.

Wel een waarschuwing, je wilt hem waarschijnlijk houden na afloop. Al zal je hem op Marktplaats ook wel weer goed kwijt kunnen hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.