Ga naar inhoud

DD+ : 25 maart 2014 : Bijvullen 24 december 2014 : Dr. Vandervoort : H.Hart Ziekenhuis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 479
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Ik weet dat het borstenforum is, maar zijn er hier toevallig die hun lippen hebben laten opspuiten? Kan je mij eventueel laten weten via privé-berichtje.

Ik weet er echt niets over en eventueel zou ik het samen laten doen met de borstvergroting. Kan dan in één keer herstellen. :1:

Daar er hier geen reactie op was, heb ik het dan maar direct aan Dr. De Meyere gevraagd.

Hij doe ook regelmatig lipvergrotingen d.m.v. inspuiting met Restylane Lipp. Dat is een gel op basis van hyaluronzuur die special daarvoor is ontwikkeld en zeer veilig is. De gel blijft tot maximum een jaar zitten. De lip is de eerste twee tot drie dagen wel wat gezwollen. De prijs is 400 euro.

Hoeveel kunnen Plovier en de Meyere maximaal bij je eerste wissel plaatsen? Hebben ze daar al iets over gezegd?

Dr. Plovier moet ik nog gaan op 23/09, dus dat weet ik nog niet. Dr. De Meyere kon mij het aantal cc niet zeggen, daar hij zal proberen het maximum dat mogelijk is te plaatsen. Ergens tussen 800cc en 1050cc. Hij kan het pas tijdens de operatie zien en mijn man mag dan komen kijken of het goed is. :1: Ik hoop natuurlijk op rond de 1000cc, maar het zal afwachten zijn. En in een volgende stap zou die 1505cc van Sebbin wel leuk zijn ... :44:

Weet je toevallig ook de prijzen en afmetingen van sebbin 700, 800, 900 en 1000 cc?

Als ik het goed begrijp hoeven die niet speciaal besteld te worden? En hebben die ook een cohesive gel?

Dit was de enige info die ik van Dr. De Meyere heb gekregen. Hij werkt standaard waarschijnlijk niet met Sebbin, tenzij je erom zou vragen. Ik heb wel het volgende nog kunnen vinden op internet:

800cc - Base 16cm - Projection 6,5cm

800cc - Base 13,2cm - Projection 8,6cm

850cc - Base 18cm - Projection 6cm

900cc - Base 16cm - Projection 7,5cm

Ik veronderstel dat de prijs daarvoor bij Dr. De Meyere dan tussen de 3700 euro en 4000 euro zal liggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind daar nooit zo veel verschil in.. Van de meiden waar ik de cupmaten van 'gegokt' heb, maak ik nooit verschil tussen dual plane en voor de spier...

De spier dient enkel als extra 'weefsel' om de randen van je prothese te verdoezelen... En als die spier al wat harder drukt, dan kunnen dat aantal cc toch alleen maar naar het gedeelte waar ze wél ruimte hebben? En dat is juist het punt waar je de projectie nodig hebt (tepelhoogte)

Dus als je het mij vraagt, valt er niks weg bij dual plane :)

En oke.. nu snap ik het beter van die maten, ik was al verbaasd dat zij een 70E'tje ;) aan zou kunnen :D

Is er dan wel verschil tussen volledig achter de spier en voor de spier qua resultaat als je hetzelfde implantaat gebruikt?

Kan je aan de hand van de technische gegevens van implantaten een schatting maken van het resultaat? Ik had voor mijn operatie een 75C en na het plaatsen van Monobloc Silicone GS-XP-425-T (425cc, rond, extra hoog profiel, dia 125mm, projectie 54mm) volledig achter de spier een 75E. Kan ik dan schatten wat het resultaat zou zijn bij het plaatsen van bijvoorbeeld Motiva Corsé 825 cc diameter 14.0 cm projectie 7.2 cm ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volledig achter de spier of dual plane, daar maak ik geen verschil tussen :) (qua maat he)

Maar.... jij lijkt wel een cc-etertje... Eerst een 75C en met 5,4 cm projectie naar een 75E.... Je had toen al wel een F kunnen halen.... Maar goed hihi, er zijn nou eenmaal meiden bij, waarbij het nét ietsje anders 'valt'. Al zijn ze echt in de minderheid :) En wie weet.... Strakke spieren?

Nu naar voor de spier met een projectie van 7,2 cm. Daarmee zou je dan wel uit moeten komen op een 75G/H (zover ik het kan inschatten)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volledig achter de spier of dual plane, daar maak ik geen verschil tussen :) (qua maat he)

Maar.... jij lijkt wel een cc-etertje... Eerst een 75C en met 5,4 cm projectie naar een 75E.... Je had toen al wel een F kunnen halen.... Maar goed hihi, er zijn nou eenmaal meiden bij, waarbij het nét ietsje anders 'valt'. Al zijn ze echt in de minderheid :) En wie weet.... Strakke spieren?

Nu naar voor de spier met een projectie van 7,2 cm. Daarmee zou je dan wel uit moeten komen op een 75G/H (zover ik het kan inschatten)

xxx

Heb ook BH's in maat 75F, dat verschilt nogal eens. Kan ook zijn dat ik een cupje te klein gekocht heb ... :106:

En ik ben ook zwaarder geweest dan nu, bijna 10 kilo lichter ... :44:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Net terug van consult bij Dr. Plovier.

Mijn wens is geen enkel probleem voor Dr. Plovier en hij zou het zelfs benaderen in één keer.

:1bouncingboobs:

En we hebben 2 keuzes:

1. De Sebbin silicone 1505cc aan 5500 euro

2. Saline expandable 1500cc overfilled tot misschien wel 1700cc à 1800cc aan 6500 euro

Hij zou die ook dual plane plaatsen. Is dat niet een beetje vreemd voor dergelijk formaat?

Enig nadeel bij Dr. Plovier is dat indien we voor dergelijke implantaten gaan, het volledige bedrag moet betaald zijn bij het maken van de afspraak, een voorschot is niet genoeg. (en daar hadden we wel geen rekening mee gehouden)

Het is nu dus tijd om een te bespreken wat ik ga doen. Dr. De Meyere of Dr. Plovier ?

Of misschien eerst nog een extra consult bij Dr. De Meyere, want het resultaat van de consulten is totaal verschillend. Dr. De Meyere heeft twijfels dan hij de Motiva 1050cc bij een eerste operatie zou kunnen plaatsen. Dr. Plovier ziet geen enkel probleem om er direct 1500cc of meer in te steken.

Of misschien een 3de consult bij nog een andere dokter?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net terug van consult bij Dr. Plovier.

Mijn wens is geen enkel probleem voor Dr. Plovier en hij zou het zelfs benaderen in één keer.

:1bouncingboobs:

En we hebben 2 keuzes:

1. De Sebbin silicone 1505cc aan 5500 euro

2. Saline expandable 1500cc overfilled tot misschien wel 1700cc à 1800cc aan 6500 euro

Hij zou die ook dual plane plaatsen. Is dat niet een beetje vreemd voor dergelijk formaat?

Enig nadeel bij Dr. Plovier is dat indien we voor dergelijke implantaten gaan, het volledige bedrag moet betaald zijn bij het maken van de afspraak, een voorschot is niet genoeg. (en daar hadden we wel geen rekening mee gehouden)

Het is nu dus tijd om een te bespreken wat ik ga doen. Dr. De Meyere of Dr. Plovier ?

Of misschien eerst nog een extra consult bij Dr. De Meyere, want het resultaat van de consulten is totaal verschillend. Dr. De Meyere heeft twijfels dan hij de Motiva 1050cc bij een eerste operatie zou kunnen plaatsen. Dr. Plovier ziet geen enkel probleem om er direct 1500cc of meer in te steken.

Of misschien een 3de consult bij nog een andere dokter?

Om eerlijk te zijn vind ik het klinken alsof Plovier wel een erg groot risico neemt, zeker aangezien het om een verschil van 500cc (of meer) gaat tussen beide doktoren. Daarnaast ben ik zelf absoluut geen fan van die saline implantaten, heb er teveel slechte dingen over gehoord en gezien en waren die krengen niet verboden en overfill al helemaal (wel in Amerika maar toch)?

Daarnaast worden dergelijke grote implantaten volgens mij vrijwel altijd voor de spier geplaatst inderdaad, dus ik zou zeker eens een 2nd opnion aanvragen ergens en of goed met demeyere praten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om eerlijk te zijn vind ik het klinken alsof Plovier wel een erg groot risico neemt, zeker aangezien het om een verschil van 500cc (of meer) gaat tussen beide doktoren. Daarnaast ben ik zelf absoluut geen fan van die saline implantaten, heb er teveel slechte dingen over gehoord en gezien en waren die krengen niet verboden en overfill al helemaal (wel in Amerika maar toch)?

Daarnaast worden dergelijke grote implantaten volgens mij vrijwel altijd voor de spier geplaatst inderdaad, dus ik zou zeker eens een 2nd opnion aanvragen ergens en of goed met demeyere praten.

Ik had eerder de indruk dat Dr. De Meyere gewoon niet zo stond te springen om implantaten te bestellen die niet in zijn normale gamma voorkomen, dus alles meer dan 1050cc. Dr. Plovier heeft ook mijn borsten opgemeten, terwijl Dr. De Meyere dat niet heeft gedaan. Volgens Dr. Plovier zijn beide soorten implantaten goed. Ik veronderstel dat hij zijn reputatie niet op het spel zal zetten door implantaten te gebruiken die van slechte kwaliteit zouden zijn. Ik heb nog nooit iets gehoord over een verbod op saline implantaten. En op overfill zou bijna niet kunnen, want het is nog altijd de dokter die ze vult, hoe zouden ze dat gaan controleren? Het is trouwens zo dat ze in Amerika de wet omzeilen om grotere implantaten te plaatsen. Veel vrouwen zijn trouwens wel tevreden met saline implantaten. Ik zal best nog een beetje verder zoeken op het internet om zoveel mogelijk informatie te vinden over dergelijke implantaten.

En over het wel of niet goed zijn van implantaten wil ik altijd voorzichtig zijn, want wat 10 jaar geleden als veilig werd beschouwd, is intussen levensgevaarlijk. Misschien komt er binnen x aantal jaar wel een nieuw schandaal met de cohesive gel die ze nu gebruiken. Er is en blijft altijd een risico aan elk implantaat denk ik zo en mag je blij zijn als alles goed verlopen is en je er x aantal jaren van kan genieten.

Maar wat ik dus vooral niet begrijp is hoe je een overfilled saline implantaat (die dus volledig bol staat) van dat formaat dual plane kan gaan plaatsen? Ja hoor, ik zal waarschijnlijk een 2de consult bij Dr. De Meyere doen om het met hem nog eens te bespreken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dr.plovier wou bij mij ook zonder moeite de 1500cc zetten en ik ben maar heel smal

1,70m / 58kg en maatje 34, kun je na gaan haha....

Ik ben heel erg blij met de keuze om bij de 950cc te blijven, meer zou het echt niet moeten worden !

Maar ik ben wel een voorstander van Dr.plovier, dat omdat hij mij heel goed geholpen heeft maar dat is dan alleen uit eigen ervaring.

Ik heb ongeveer dezelfde maten en het zal dus wel meer worden dan 950cc, dat staat vast!

Het is de 2de keer dat je op mijn topic komt reageren, waar ik duidelijk tussen de regels kan lezen dat je wat ik wil niet kan respecteren.

Je komt hier schrijven dat je zo blij bent met je 950cc en dat je zulke prachtige borsten hebt ... maar als ik een vriendschapsverzoek stuur om je foto's te kunnen bekijken, weiger je dat. Zelfs op privé-berichten reageer je niet. Als je zo'n ingesteldheid hebt zou je beter gewoon wegblijven van mijn topic en misschien wel van het forum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net terug van consult bij Dr. Plovier.

Mijn wens is geen enkel probleem voor Dr. Plovier en hij zou het zelfs benaderen in één keer.

:1bouncingboobs:

En we hebben 2 keuzes:

1. De Sebbin silicone 1505cc aan 5500 euro

2. Saline expandable 1500cc overfilled tot misschien wel 1700cc à 1800cc aan 6500 euro

Hij zou die ook dual plane plaatsen. Is dat niet een beetje vreemd voor dergelijk formaat?

Enig nadeel bij Dr. Plovier is dat indien we voor dergelijke implantaten gaan, het volledige bedrag moet betaald zijn bij het maken van de afspraak, een voorschot is niet genoeg. (en daar hadden we wel geen rekening mee gehouden)

Het is nu dus tijd om een te bespreken wat ik ga doen. Dr. De Meyere of Dr. Plovier ?

Of misschien eerst nog een extra consult bij Dr. De Meyere, want het resultaat van de consulten is totaal verschillend. Dr. De Meyere heeft twijfels dan hij de Motiva 1050cc bij een eerste operatie zou kunnen plaatsen. Dr. Plovier ziet geen enkel probleem om er direct 1500cc of meer in te steken.

Of misschien een 3de consult bij nog een andere dokter?

He DD!!

je bent op consult geweest!! Fijn dat plovier je wens in een keer waar zou kunnen maken!

Lastig dat je moet kiezen tussen de 1500cc, 1700cc en 1800cc. Wie weet dat je bij 1500cc wel het resultaat hebt bereikt of niet en je dan achteraf denkt had ik maar...

Maar hoeveel verschil zal je daadwerkelijk gaan zien tussen deze implantaten?

Wel lijkt me verstandig nog ff langs te gaan bij Demeyere. Vind het best apart dat hij zegt niet verder te kunnen gaan bij 1050 en plovier, zoals barbielena ook al zegt, zo hoppa zegt 1500cc erin te kunnen stoppen..

idd alsof hij wel een heel groot risico gaat nemen...

maar je zegt zelf dat plovier wel alles heeft gemeten en goed heeft gekeken naar wat mogelijk is...

in dat geval zal ik dan toch eerder gaan voor dr. plovier, dan heb je mogelijk in 1x wel waar je zijn wilt:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hap hap hap

Ik heb duidelijk gezegd dat jij die keuze zelf maakt ooit heb ik dat ook gewilt, maar niet gedaan.

De meerdere dames kennen mij hier en die kunnen je wel even wat anders zeggen ook die dames hebben hun eerlijke mening kunnen geven of het nou een leuke of niet leuke mening is. :44:

En al helemaal omtrent de hoeveelheid cc's, ieder heeft zijn eigen mening.

Meningen zijn overal, op straat, hier op het forum....

Het zijn tenlosste jou borsten en jij moet daarmee rond lopen dus jou eigen keuze.

blijkbaar kun je andermans meningen niet respecteren om meteen te verwijten om beter hier weg te blijven haha, waarom dan wel foto's bekijken ?

En ik ben echt niet de enigste die jou niet geaccepteerd heeft qua verzoek.

En die keuze maakt ieder zelf lijkt me.

Nogmaals ieder heeft zijn/haar eigen mening, en ook hier zul je dat moeten respecteren anders bekijk eens mijn topic daar zie je genoeg meningen en dames die het er niet mee eens zijn toen er over meer cc's gesproken werd

Die keuze maak jij, zolang jij gelukkig bent

Al nam je 3000cc, of meer ik zeg altijd als tip ' neem iets meer ' anders krijge je misschien ' had ik maar... '

Als jij net zo smal bent als ik, en zo'n smalle heupen zou ik dat persoonlijk niet mooi vinden MAAR dat is mijn mening en wat ik ervaar qua grote met wat ik nu heb en de hoeveelheid cc's kan bij ieder anders uitpakken.

De 615cc werd bij mij een D, en bij vele is dat al snel een F geworden.

verschilt per persoon, lichaamsbouw, etc..

Jij moet er gelukkig mee zijn....

En tsja ik zou voor Plovier gaan, hij is eenmaal de man met magische handen voor grote borsten...

Ik zal dan maar verder hier ook niet meer reageren anders begin je dadelijk nog te blaffen haha :3:

Bij vragen kun je altijd een bericht sturen, maar ook ik geef mijn mening.....

Of het nou leuk is of niet.

succes ermee en volg je gevoel in het maken van een keuze

:48:

Mijn reactie heeft niets te maken met het niet kunnen respecteren van andermans mening. Jij komt schrijven dat je heel blij bent met je borsten en dat ze zo prachtig zijn ... Het lijkt me nogal moeilijk te beoordelen zonder foto's. Als ik het goed heb, zit iedereen in mijn vriendenkring die ooit een reactie heeft geplaatst op mijn topic. Onder hen zitten er ook mensen die niet te vinden zijn voor wat ik wil.

Ik heb wel degelijk respect voor ieders mening of die het nu mooi vinden of niet. Ik ben van het begin heel duidelijk geweest wat ik wilde en mijn profielfoto is meer dan duidelijk denk ik.

Mijn reactie kun je ook niet "meteen" noemen, zoals je wil laten uitschijnen: Je eerste reactie op mijn topic was dat je het allemaal nogal raar vond. Mijn vraag wat er dan allemaal zo raar was, heb je nooit beantwoord. Direct daarna heb je een vriendschapsverzoek gekregen en geweigerd, wat inderdaad je eigen keuze is. Daarna heb ik je een privé-bericht gestuurd dat je opnieuw niet hebt beantwoord, intussen een maand geleden. Je kon toen al een deel van wat je nu hebt geantwoord in een privé-bericht sturen. Misschien hadden we vandaag dan een heel andere conversatie!

Blaffen ga ik zeker niet doen, ik geef gewoon mijn mening over je reacties. Een bericht sturen als ik vragen heb, zal niet veel zin hebben, daar je vorig bericht niet hebt beantwoord.

Het lijkt mij dan ook verstandig om het hierbij te laten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

He DD!!

je bent op consult geweest!! Fijn dat plovier je wens in een keer waar zou kunnen maken!

Lastig dat je moet kiezen tussen de 1500cc, 1700cc en 1800cc. Wie weet dat je bij 1500cc wel het resultaat hebt bereikt of niet en je dan achteraf denkt had ik maar...

Maar hoeveel verschil zal je daadwerkelijk gaan zien tussen deze implantaten?

Wel lijkt me verstandig nog ff langs te gaan bij Demeyere. Vind het best apart dat hij zegt niet verder te kunnen gaan bij 1050 en plovier, zoals barbielena ook al zegt, zo hoppa zegt 1500cc erin te kunnen stoppen..

idd alsof hij wel een heel groot risico gaat nemen...

maar je zegt zelf dat plovier wel alles heeft gemeten en goed heeft gekeken naar wat mogelijk is...

in dat geval zal ik dan toch eerder gaan voor dr. plovier, dan heb je mogelijk in 1x wel waar je zijn wilt:)

De keuze van implantaat bij Dr. Plovier is niet zo moeilijk. Het grootste probleem is de keuze tussen de 2 dokters. Een groot verschil in cc's en een groot verschil in prijs en betalingstermijn. De planning is een beetje in de war gestuurd. Doordat Dr. Plovier het volledige bedrag vooraf wil en ik graag de operatie in Januari had laten doen, zou ik nu direct 6500 euro moeten kunnen betalen om de afspraak te regelen en daar had ik dus echt niet op gerekend. Heb al een email gestuurd naar Dr. De Meyere, zal nu eerst afwachten wat hij zal antwoorden. Had nooit verwacht dat de beslissing zo moeilijk zou worden na de consultatie bij Plovier. Het was eigenlijk beter geweest als de consultaties net omgekeerd hadden verlopen en ik eerst bij Dr. Plovier was geweest en daarna bij Dr. De Meyere, dan had ik direct kunnen zeggen tegen Dr. De Meyere wat een andere dokter wel wilde doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben benieuwd wat de meyere hierop gaat zeggen. Weet je ook wat je bij hem kwijt zal zijn als je in de toekomst 1500cc laat plaatsen?

Als dat in de buurt komt van wat je bij plovier betaald zal ik als ik jou was direct voor plovier gaan?

Maar hoever van te voren moet je de borstvergroting plannen om in januari bij plovier terecht te kunnen?

Bij welke pc had je het beste gevoel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben benieuwd wat de meyere hierop gaat zeggen. Weet je ook wat je bij hem kwijt zal zijn als je in de toekomst 1500cc laat plaatsen?

Als dat in de buurt komt van wat je bij plovier betaald zal ik als ik jou was direct voor plovier gaan?

Maar hoever van te voren moet je de borstvergroting plannen om in januari bij plovier terecht te kunnen?

Bij welke pc had je het beste gevoel?

Bij Dr. De Meyere is het 4500cc om de Sebbin 1505cc te plaatsen. Geen prijs voor saline implantaten gevraagd toen. Nu wel vermeld in de email. Maar er is dus al een verschil van 1000 euro voor dezelfde implantaten. Het is enkel goedkoper bij Dr. Plovier indien ik het in 2 keer moet doen bij Dr. Demeyere, want dan kost het bij hem meer dan 8000 euro voor hetzelfde resultaat.

Zolang ik geen antwoord heb op mijn vragen en twijfels ga ik ook niet kiezen. En ik overweeg ook nog om een 3de dokter te consulteren die al ervaring heeft met het plaatsen van dergelijke implantaten.

Op zijn minst 2 maanden vooraf omdat dergelijke implantaten speciaal moeten besteld worden en bij de leveranciers ook niet op voorraad worden gehouden. De saline zou eventueel iets sneller leverbaar zijn.

Beide dokters zijn professioneel, dat staat vast. En ze hebben allebei overwegend positieve resultaten en reacties. Ik vond enkel dat Dr. De Meyere een warmer persoon is waar je direct op je gemak voelt. Bij Dr. Plovier vond ik het meer afstandelijk en koel. Bij Dr. De Meyere maak je eigenlijk een gezellige babbel. Bij Dr. Plovier is het zakelijk en to the point. Maar ik heb in beide vertrouwen! Geen van beide heeft ook enige poging gedaan om mij bijvoorbeeld op andere gedachten te brengen i.v.m. mijn wens.

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.