Ga naar inhoud

Komt ineens hechtdraad tevoorschijn??


Aanbevolen berichten

En hebben jullie de kerstdagen overleefd allemaal??

Vanmorgen stak er bij 1 borst ineens een sliertje hechtdraad uit (??). De hechtingen zijn al bijna 2 weken geleden verwijderd. Het was een stukje van ruim 1 cm en dat durf ik er niet zomaar zelf af t trekken of te knippen (ieuw). Het zal vast wel niet erg zijn, morgen toch maar ff bellen wat ik daar nu mee moet.

Heeft iemand anders dat toevallig ook ooit gehad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

hi meid

Je kan die zelf voorzichtig eruit trekken doet geen pijn heb ze vanmorgen zelf ook verwijderd

onder de douche voelde er niets van maar je moet wel rustig trekken beste onder water dan wordt

je huid wat zachter en soepeler...

liefs XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

zou het eerst zelf even de tijd geven hoor.

je huid word in 3laagjes gehecht,dus het komt vanuit binnen als je buitenste hechtingen al verwijderd zijn.

niet zomaar na 1dag al zelf eruit trekken,is mischien nog piepbeetje open,komt er straks bacterien in.

als het na 3dagen ofzo nog niet weg is zou ik het ff bekijken,en als je het wel verwijderd,heel goed met een alcohol doekje erna schoonmaken het gebiedje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de tips dames! Het sliertje heb ik er net al uitgetrokken (was 2,5 cm)... ik kan daar niet mee wachten haha, stom he. Zal het idd nog even schoonmaken. :rolleyes:

Hey meis,

Dit waren volgens mij oplosbare dus je had ze ook gewoon kunnen laten zitten..

Maar hij is er nu al uit hihihi

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.