Ga naar inhoud

Lolo : 13 augustus 2013 : tepelhofcorrectie : Dr. de Meyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Aanstaande dinsdag onderga ik een tepelhofcorrectie. Aan mijn linkerborst laat ik mijn tepelhofcorrectie iets verkleinen en verhogen. Hopelijk wordt het mooi symmetrisch. Ik krijg een plaatselijke verdoving en het kost 800 euro bij Dr. Demeyere (Artemedis in Gent). Spannend! Ik zal een verslagje uitbrengen en foto's plaatsen als het achter de rug is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net terug van de ingreep. Viel allemaal reuze mee. De prikjes van de verdoving voelde ik bijna niet en de behandeling zelf al helemaal niet. Alleen wat geduw, gefriemel en getrek. Ben wel 2x bijna flauwgevallen, maar dat komt omdat ik er teveel bij na zat te denken.

Er zit nu een mooie witte pleister op en over 10 dagen mogen we de hechtingen er zelf uithalen.

Ik ben heel erg benieuwd naar het resultaat, maar ik ben me ervan bewust dat het de eerste maanden nog niet echt mooi zal zijn.

Over 5 maanden heb ik de afspraak staan voor de vergroting.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff toch wel veel pijn gehad gisteren, het kwam zo rond 18.00 uur opzetten. Een bonzende, schrijnende pijn. Later heb ik 2 paracetamols genomen omdat ik er niet meer tegen kon en daarna ging het wel redelijk. Voor het slapen gaan een ibuprofen genomen en op wat steken her en der na niet veel pijn meer gehad. Ik heb niet heel vast kunnen slapen omdat ik steeds bang was er tegen aan te stoten.

Nu, in de ochtend, gaat het wel, af en toe wat stekend en/of bonzend gevoel, maar niet zodanig dat ik daar pijnstillers voor ga nemen.

De arts heeft 3 lusjes verdeeld over de hechting gezet, waar we hem door kunnen knippen, daar had hij dus al rekening mee gehouden :).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 years later...

Jee je reageert op een heel oud topic, maar toevallig had ik me van de week weer ingelogd...

Ik heb nog steeds de BV niet laten doen, ik had toendertijd (3 jaar geleden) een afspraak staan maar wegens een geldissue had ik deze weer af moeten bellen. Ik heb nu weer een nieuw consult gepland voor 18 januari en eind februari zou ik de BV kunnen ondergaan.

Ik weet niet helemaal wat ik moet vinden van de tepelhofverkleining, ik vind het litteken rondom nog steeds duidelijk zichtbaar en dat zal nu na 3 jaar ook niet meer verminderen neem ik aan. Misschien als ze dadelijk opgevuld zijn dat ik het mooier vind. Het blijft een slappe hap wat het nu is B).

 

@Christina: die van jou zijn heel mooi geworden! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.