Jump to content

enorm gevoelige tepels

Recommended Posts

jaaaaaaa, ik had jeukende borsten,tepels en ook weer deels ongevoelig. ze zenuwen zijn onder je borst doorgesneden en dan regardeert alles net ff anders. als het goed is :38: komt alles goed maar kan wel tot 1 jaar duren hoor.. dus weer dat geduld opbrengen haha

ooh ja ieuw!!

ook enorm gehad,en zelfs nu nog wel is

zo akelig gevoel

net wat patries zegt,de hele borst,of enkel de tepel,enorme jeuk

en overgevoeligheid ook,heb links zo gevoelig dat met aanraking zelfs zeer doet,aan de rechterkant heb ik weinig last.

net boven me littekens heb ik juist dat het verdooft voelt,ook irri

we moeten geduld hebben en hopen dat het terug beter word,want komt bij sommige zelfs voor dat het zo blijft,nou dat hopen we natuurlijk niet

hoi dames, dus het is bij jullie ook zo irri en jeuk en gevoelig! het is inderdaad een heel irritant gevoel, ik had gehoord dat ik later wel borstvoeding kan geven, ik hoop dat het wel waar is.

Guest selina1212

ja is een rot gevoel he hoeft maar je bandje van je bh langs te gaan en je gaat door je knieen

ken het hier links onder borst verdoofd gevoel en aanraking is pijnlijk tepels ook altijd

stijf en jeuken ook giga erg dus weer geduld hebben idd wanneer houd het toch eens op

met dat geduld haha

ik heb geen pijn bij het litteken maar mijn hele borst jeukt enorm voornamelijk mijn tepels en zo'n vreemd gevoel is het ik kan het niet beschrijven als ik voorzichtig met mijn handen langs mijn borsten wrijf dan voelt het zo irritant aan heel gevoelig is het. en mijn tepels staan elke keer stijf. trouwens mijn sportbh 75D zit vandaag niet meer strak het zit wat losser ik denk dat ik een 75C cup heb ik heb even mijn oude bh 75B gepast daar pas ik ook gewoon in dus ik weet het niet:(

Share

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.