wesje Posted December 23, 2009 Posted December 23, 2009 Mijn tepels jeuken enorm, het is ook zeer gevoelig, maar ik heb een icisie onder de borstplooi en niet in de tepel.Klopt het dat je tepels dan ook heel gevoelig kunnen zijn?
Patries473 Posted December 23, 2009 Posted December 23, 2009 jaaaaaaa, ik had jeukende borsten,tepels en ook weer deels ongevoelig. ze zenuwen zijn onder je borst doorgesneden en dan regardeert alles net ff anders. als het goed is komt alles goed maar kan wel tot 1 jaar duren hoor.. dus weer dat geduld opbrengen haha
nachtuiltje Posted December 23, 2009 Posted December 23, 2009 ooh ja ieuw!!ook enorm gehad,en zelfs nu nog wel iszo akelig gevoelnet wat patries zegt,de hele borst,of enkel de tepel,enorme jeuken overgevoeligheid ook,heb links zo gevoelig dat met aanraking zelfs zeer doet,aan de rechterkant heb ik weinig last.net boven me littekens heb ik juist dat het verdooft voelt,ook irriwe moeten geduld hebben en hopen dat het terug beter word,want komt bij sommige zelfs voor dat het zo blijft,nou dat hopen we natuurlijk niet
wesje Posted December 23, 2009 Author Posted December 23, 2009 hoi dames, dus het is bij jullie ook zo irri en jeuk en gevoelig! het is inderdaad een heel irritant gevoel, ik had gehoord dat ik later wel borstvoeding kan geven, ik hoop dat het wel waar is.
Poppy Posted December 24, 2009 Posted December 24, 2009 Ik heb het ook.. erg irritant, bij de geringste aanraking of uitkleden, worden ze hard en doen ze pijn.. haha
wesje Posted December 24, 2009 Author Posted December 24, 2009 ja echt heel vervelend ik denk dat ik op mijn tepels emla creme ga smeren dat is een verdovend creme mischien werkt het wel
Guest selina1212 Posted December 24, 2009 Posted December 24, 2009 ja is een rot gevoel he hoeft maar je bandje van je bh langs te gaan en je gaat door je knieenken het hier links onder borst verdoofd gevoel en aanraking is pijnlijk tepels ook altijdstijf en jeuken ook giga erg dus weer geduld hebben idd wanneer houd het toch eens op met dat geduld haha
wesje Posted December 24, 2009 Author Posted December 24, 2009 ik heb geen pijn bij het litteken maar mijn hele borst jeukt enorm voornamelijk mijn tepels en zo'n vreemd gevoel is het ik kan het niet beschrijven als ik voorzichtig met mijn handen langs mijn borsten wrijf dan voelt het zo irritant aan heel gevoelig is het. en mijn tepels staan elke keer stijf. trouwens mijn sportbh 75D zit vandaag niet meer strak het zit wat losser ik denk dat ik een 75C cup heb ik heb even mijn oude bh 75B gepast daar pas ik ook gewoon in dus ik weet het niet:(
Recommended Posts