Ga naar inhoud

rode kleine jeukende scheurtjes in borsten


Gast selina1212

Aanbevolen berichten

Gast selina1212

hallo Dames

er viel me net iets op toen ik me gedoucht had,dat ik allemaal rode kleine scheurtjes verspreid op

me borsten heb en deze jeuken ook wel erg heb het al incremed maar blijft ook heel droog

hadden jullie dit ook?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik weet volgens mij wat dat is ik heb het wel bij anderen gezien, het zijn striemen het kan een beetje gescheurd zijn je huid te snel gerekt is. het zijn scheurtjes en jeukt enorm in het begin zijn ze rood later vervagen ze en krijgt het een heel licht kleur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

thanks lieverds voor jullie reacties

zal zeker blijven smeren maar het jeukt zo iri kan moeilijk op me straat hele tijd aan me

boobs krabben hahah

hoop dat het snel weg is want wordt er wel gek van

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

Nou meiden ik had niet zo hard moeten roepen het is minder hahah

het is erger heb vaseline cetamargol gekregen van de dokter vorige week

maar het helpt niet smeer 2x daags maar boem volgende ochtend jeukt het weer en is het weer terug

is me huid zich nog aant uitrekken ofzo want wordt hier een beetje gek van barst van de jeuk

en kan die scheurtjes niet meer aanzien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meis,

Dank je voor je tip over de hechtdraad!!

Misschien kun je mentholpoeder gebruiken tegen de jeuk (gewoon bij kruidvat), anders ben ik bang dat we het gewoon uit moeten zitten. Ik heb ook erge jeuk maar t wordt al minder! ER is hoop dus :-)

Verder goed met je? De Dagen overleefd?

En wat lees ik nou heb je een D-cup inmiddels?? :18: wow!

Liefs, xxx

becky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

thanks lieverds voor de tips!!

@beckss hi meid ja de dagen behoorlijk moeten uitzitten wat een saaie kerst dit jaar

en hoe was het voor jou?? ja Nou D heb 1 beugelbh die me een beentje te krap zit heb zo

net 3cm over voor dat me tepels tevoorschijn komen maar dit was een goedkope bh van newyorker

dus zal me hier wel invergissen ga me over 2 weken laten opmeten dat weet ik de echte maat pas echt

denk zelf een kleine C ofzo wat lijken zo klein van bovenaf:P

LiefsXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

Heb je ff geantwoord, in mijn eigen topic :-)

De mijne lijken ook klein hoor (en dat zijn ze ook hihi). Ik denk een grote B/kleine C. Waar laat jij je opmeten? En vind je dat niet lastig? Lijkt mij zo'n ongemakkelijke situatie met een vreemde die aan je borsten gaat zitten met een meetlint. Maja, zit weinig anders o natuurlijk, behalve het zelf te doen. Ik denk er soms ook over om dat te laten doen. Ben heel benieuwd straks hoe dat ging!

XXXX

slaap lekker

Becky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

jaaa denk wel dat ik met een rode kop aankom lopen haha :blush:

om even uit te leggen mevrouw heb een bv gehad en wil graag weten welke maat ik heb

whaaha nietsvoor mij nee na jaren lang een complex te hebben gehad probeer dan maar eens

je armen voor je borsten weg te doen om je even door een vreemde te laten bekijken en te bevoelen

en zelf meten GRAAG maar me meetlint is kadukk me dochtertje is er mee aan de haal gegaan

zag me vertrouwde meetlint zo de drekbak in verdwijnen grrr

dikke kuzzies

slaap lekker 2 meid

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.