Ga naar inhoud

Wissel: hoeveel CC zou een maximizer bh zijn?


Gast liesje83

Aanbevolen berichten

Ik ben nu ongeveer 1 jr po en heb 275 cc dual plane geplaatst. Ben hier toch niet tevreden over omdat ik ze te klein vind. Zou een volle C/kleine D worden en dat is het qua bh maat ook geworden maar ziet er zonder bh toch meer uit als een volle b cup en als ik kleren aan heb zelfs als een a cup.

Heb voor volgende week een consult gepland om een wissel te bespreken. Nu draag ik af en toe een maximizer bh en dan vind ik eigenlijk mijn borsten, in ieder geval in kleding, perfect qua grootte. Nu vraag ik me toch wel af met hoeveel CC zo'n maximizer bh ongeveer gelijk zou staan. Zelf dacht ik iets van 200CC misschien. Wat denken jullie?

Ben dus wel van plan om met mijn maximizer bh aan naar het consult te gaan om aan te geven dat ik ze graag van nature zo groot zou willen. Zou dat raar zijn? Weet anders niet zo goed hoe ik de gewenste grootte moet uitleggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joopie, ik kwam van een 75a/b en heb nu een 75c/d maar vind het er toch wel heel klein uitzien. Niet wat ik verwacht had van een C cup. Nu weet ik iig wel wat ik wil dus ik hoop maar dat het ook mogelijk is.

Ik ga idd weer naar dezelfde arts BB, ben afgezien van de grootte wel heel tevreden over mijn borsten en hoe het daar gegaan is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ik ga dus gewoon met mijn dikke bh erheen! Ben benieuwd wat er dan nog 'bij' moet. Ga volgende week al en heb al een bv meegemaaktt maar ben er toch zenuwachtig voor haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Komt overeen met ongeveer 200cc :) Om daarbij in de buurt te komen adviseert ze 480 cc. Heel misschien ga ik toch voor wat kleiner, 440 cc maar daar moet ik even over nadenken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had 75A maar wel een volle en heb 275 cc gehad (medium profile). Dat levert me nu een C op in bh. Denk dat ik dan zometeen gewoon een echte D heb, niet een neppe D :) Twijfel alleen nog wel want 480 zou echt de max zijn en hoger gaat ze niet, welke conclusie ik daaruit moet trekken weet ik nog even niet. Ben iiig snel aan de beurt, over twee weken alweer en ben stik zenuwaachtig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb de hydrogelprothese dus dan is er alleen medium profile (of low profile, zo´n platte). Ik twijfel tussen:

- 440 cc met 4,4 cm projectie en 12,7 cm breedte

- 480 cc met 4,5 cm projectie en 13,3 cm breedte

Hoewel het verschil in cc's verwaarloosbaar is vind ik de breedte wel belangrijk. Heb jouw verhaal ook gelezen BB en daarom wil ik niet een te breede prothese. Meen me te herinneren dat mijn borstbreedte ooit eens is opgemeten (bij een andere kliniek) en die was 13 cm. Dan zou 13,3 cm echt wel teveel zijn want mijn eigen vetjes zitten er ook nog. Neig op dit moment naar de 440 cc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow gezien de projectie dacht ik dat het een medium was :) Die valt volgens mij best wel mee in vergelijking met andere high profiles.

Ik moet de keus nog maken (op zich wel een beetje met spoed ofzo aangezien ik al bijna moet) maar jeetje wat vind ik het moeilijk. Verstandelijk zeg ik 440 cc ivm de breedte maar gevoelsmatig zeg ik 480cc omdat ik nu natuurlijk een wissel onderga omdat ik ze te klein wil en wil niet zometeen ze nog te klein vinden. En mijn vriend zegt ook 440 cc.... Grrr ik weet gewoon dat ik voor 440 cc moet gaan maar ik vind het zo moeilijk om te doen.

Het nu idd ronde, dual plane geplaatst. Ik had al een soort ronde borst en ze lijken nu ook echt nog goed op mijn 'oude' borsten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Dat verschil van 0,1 cm ga je niet zien!! Geloof me maar, dat is echt zo :)

En zeker in verhouding met die breedte!! De prothese wordt breder bij die 480 en dus gaat ie minder in volume lijken, dan de 440!!!

Die 440 wordt echt het mooist!! :)

Tenzij je decollete natuurlijk voller word met 480... Kan ook best mooi zijn hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben door dr Visser geopereerd en inmiddels al geweest. Heb voor de 440 cc gekozen. Vind ze stiekem nog best klein maar dat ligt meer aan de projectie als aan het aantal cc. Ik zie nu van de zijkant best wel dat ze nep zijn door de randen en dat zou met 480cc nog zichtbaarder zijn geweest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Als ik het goed begrijp speelt de projectie een grotere rol bij de grootte dan het aantal cc?? En als je bredere protheses neemt, heb je meer kans om de randen te zien? Ik dacht dat je door bredere te nemen meer kans had op een "spleetje", niet???

Liesje, als je je wissel opnieuw kon doen, wat ging je dan uiteindelijk gekozen hebben?? Welke bh-maat heb je nu en welke maat vind je zelf dat ze eruit zien? Een D, zoals je gehoopt had??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.