Ga naar inhoud

mijn album


wesje

Aanbevolen berichten

Vind je ze echt mooi becky, ik vond ze zo lelijk in vergelijking met andere meiden de BV's, ik ben blij om het te horen. Ik heb pijn onder mijn rechter oksel ik weet niet het voelt zo vreemd maar het is geen pijn wat ik niet kan uithouden. had jij ook last van zoiets becky? trouwens mag ik jou foto's ook zien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ook even gaan piepen .

Je had al mooie borsten ook al waren ze klein .

Nu moet je even door die zwellingen proberen heen te kijken . Die bolling bovenaan trekt nog weg en je protheses zullen mooi indalen wat een natuurlijker efect gaat geven .

Je mag niet klagen hoor : heel mooi !

De pijn onder je oksel is normaal , gaat over hoor . Je borstspier komt daar samen met je armspier en die is binnenin gekwetst . Je chirurg heeft een pocket moeten maken die doorloopt tot onder die oksel om de prothese te kunnen plaatsen en dat moet nu genezen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

B-Cupje, jij hebt altijd van die fijne heldere uitleg! :-)

Wesje, Ik had ook okselpijn, en dat is ook weer over gegaan hoor. De spier is toegetakelt, hoort erbij, gaat weer over. Je kan mijn foto's gewoon zien hoor, onderaan mijn bericht staat een linkje met het wachtwoord erbij.

En ja, ik vind ze echt, echt mooi! De vorm veranderd nog he, dus... geduld (zegt iedereen hier ook tegen mij haha!).

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey becky ik heb ze gezien aaa die van jouw was nog kleiner dan de mijne en nu zijn ze zo sgattig :rolleyes:

Hey wesje, dank je wel :-)

Ha ha, schattig ja, ze waren zoooooooooo klein! Een AAAAA geloof ik hihi. Eigenlijk zijn ze nog niet groot maar ik vind ze echt helemaal goed zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey wesje, dank je wel :-)

Ha ha, schattig ja, ze waren zoooooooooo klein! Een AAAAA geloof ik hihi. Eigenlijk zijn ze nog niet groot maar ik vind ze echt helemaal goed zo.

ja ze zijn niet zo groot maar het is wel een groot verschil met eerst zie ik, en de vorm is ook duidelijk mooi.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.