Jump to content

Nina32 : 12 februari 2009 : Dr. van der Weij : Boerhaave

Guest Nina32

Recommended Posts

Guest Nina32

Hallo allemaal,

Op woensdag 28 januari heb ik voor een eerste consult gebeld met de Boerhave Kliniek in Amsterdam, ik kon de volgende dag al terecht! Dus op donderdagavond 29 januari had ik mijn eerste gesprek met Dr. Janssen. Het was op zich een prima gesprek waarin hij mij wees op de mogelijk complicaties en resultaten liet zien van verschilldende soorten protheses. We kwamen al snel op een anatomische prothese (vanwege natuurlijk effect) en volgens Dr. Janssen moest het bij mij achter de spier omdat ik te weinig weefsel zou hebben. Hmmm, daar was ik niet zo blij mee, ten eerste vanwege het herstel, ten tweede bewegen ze natuurlijk mee voor de spier en ten derde kunnen ze niet vervormen bij aanspannen als ze voor de spier zijn geplaatst. Maar goed, hij is de PC, dus hij zal het wel weten! Daarna heb ik met een sportbh verschillende maten gepast, waarbij we besloten om de 300cc te doen. Hiermee zou ik op een goede C-cup uitkomen. Oké prima, doen we! Afspraak gemaakt voor de operatie op donderdag 12 februari, precies 2 weken later dus!

Nou, toen begon het wachten natuurlijk, spannende tijd! Ik was er helemaal klaar voor die woensdag voor de operatie, toen mijn telefoon ging. De kliniek! Huh? Wat is er aan de hand dan? Kreeg een man aan de telefoon met een heel lang en wollig verhaal en uiteindelijk na 10 minuten (!) werd het me duidelijk: De samenwerking met Dr. Janssen was met directe ingang beëindigd! WAT??? :146: Ik zou de volgende dag door hem worden geopereerd! Dat was dus echt even een superstress-moment, dat zul je vast begrijpen! Maarrrr, hij had een alternatief voor me: Ze waren een nieuwe samenwerking gestart met de welbekende Dr. van der Weij van de Rosendael Kliniek en hij wilde mij wel opereren op het al geplande tijdstip. Tja, wat nu? Ik had natuurlijk nog helemaal geen feeling met deze arts, maar aan de andere kant had ik helemaal toegeleefd naar mijn operatie-dag en bovendien had ik alles qua werk helemaal geregeld. Dus spraken we af dat ik gewoon de volgende dag zou komen, zou kennis maken en als het goed voelde werd ik dan meteen geopereerd. Oké prima, daar kon ik me wel in vinden en ik vond het ook netjes dat ze me direct dit alternatief boden (ik mocht uiteraard ook gewoon geld terug, maar dat wilde ik niet).

B-Day

Ik zou om 13.00 uur worden geopereerd, maar omdat we nog moesten kennismaken hadden we wat eerder afgesproken. Nou, dat was maar goed ook, want deze PC pakte het allemaal heeeeel anders aan. Hij vroeg zich af waar de metingen van Dr. Janssen waren gebleven. Uhhh, hij heeft helemaal niets opgemeten. Oh, maar hoe heb je dan de maat gekozen? Uh, nou gewoon door van die kipfilets in mijn bh te stoppen. Oh... oké....

Nou, toen haalde Dr. van der Weij zijn meetgerei tevoorschijn en is eerst een goede 20 minuten aan het meten en rekenen geweest met het boekje van de protheses bij de hand. Toen ging hij weer tegenover me aan tafel zitten en zei dat hij mij toch een wat ander advies wilde geven, nl. niet 300cc, maar 275cc en niet achter de spier, maar voor de spier.

???? :72: Ik dacht dat het niet voor de spier kon, dat had Dr. Janssen immers gezegd! Nou volgens Van der Weij kon dat makkelijk, want hiervoor moest je 2,5 cm aan weefsel hebben en ik had 3,5 cm, dus was volgens hem geen enkel probleem. Wel wilde hij de protheses een maatje kleiner, omdat ik anders het gevaar had dat je randen zou gaan zien, en omdat mijn borsten redelijk dicht bij elkaar zitten, wilde hij ze niet te breed. Ach, alles was toch al anders doordat ik een andere PC had en hij kwam erg professioneel over, dus ik ging voor zijn advies, het werd 275cc high profile voor de spier.

Toen eindelijk naar de 'slaapkamer' om me om te kleden en daar werd ik nog afgetekend door de PC, de anesthesist kwam nog even langs en toen hup de OK in. Was erg grappig, hadden nog over het forum enzo en de anesthesist vroeg hoe we hem hier noemden, Dr. Dope ofzo? :lol: Nou, voordat ik er erg in had werd ik een beetje draaierig en weg was ik! Ik kwam voor mijn gevoel 1 minuut later alweer bij in een heerlijk verwarmd bedje en ja daar waren ze.... mijn meisjes.... hihi! :55:

De eerste dag na de operatie voelde het allemaal een beetje beurs en als stevige spierpijn, maar dat werd echt al heel snel beter! Nu ben ik 5 weken po en voel me prima, tuurlijk voel je ze nog wel, maar het genieten is nu wel aangebroken!

Ik ben van een kleine 75A naar maar liefst een mooie, volle 75D gegaan! Ik was er na de operatie helemaal van overtuigd dat ik een 75C had en had al lekker online inkopen gedaan bij H&M. Zaten allemaal helemaal perfect, maar ineens toen ik 4 weken po was, waren ze allemaal te klein! Ik heb me toch maar even laten doormeten bij een goede kleine lingerie-zaak en inderdaad, een 75D! Jee, dat had ik echt nooit verwacht, maar ik vind ze helemaal geweldig!!! :59:

Als er nieuwe meiden zijn die vragen hebben, stel ze gerust!!!

x

• Replies 94
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

hihi echt grappig, als je jou foto's bekijkt van boven naar beneden zie je ze gewoon door blijven groeien.. Wel een groot verschil he 1 dag PO of 4 weken PO?!

Guest Nina32

Hahaha, ja pas als ik het aan mensen op de foto's laat zien, dan begrijpen ze het.

Ze kunnen immers niet ineens groeien ofzo?! :lol: Wel dus, soort van... hihi!

Hey Nina,

je hebt geluk zeg, dat je nog bij een andere (goeie!) chirurg terecht kon.

En het is heel goed gelukt zie ik!

Mag je trots op wezen :)

Groetjes, Mae

Guest E.J.k.k.

Hi Nina,

Ik heb net je foto's zitten bekijken en wat een verschil van het begin tot het eind, ze werden steeds mooier....wat een prachtige borsten heb je nu zeg!!!

Je ziet heel erg goed dat ze steeds meer naar beneden zakten, steeds natuurlijker, echt heel mooi...mijn complimenten.

Groetjes,

Eveline

Guest Nina32

@Mae

Ja, ik heb zeker geluk gehad dat ik toch nog meteen bij een goede arts terecht kon & thx voor je compliment :), ben er ook echt superblij mee. Heb net jouw foto's bekeken en wat zijn ze al mooi!!! Niet teveel bh's kopen hoor, want voordat je het weet pas je ze niet meer ;) hihi!

@Eveline

Dank je wel!!!! Ik lees dat jij afgelopen woensdag bent geopereerd, da's nog pas 5 daagjes. Gaat het goed met je herstel? Jammer dat je camera kapot is, niet alleen voor ons bedoel ik, maar ook voor jouzelf. Het is nl. echt leuk om het verloop van het herstel vast te leggen, bij mij levert dat een bijzonder filmpje op, hahaha! Heel veel sterkte met je herstel!!!!

x

Guest Chantal

Hey meis, ik lees net bij gebeurtenissen dat je de mooie periode van 6 weken PO hebt behaald.

HIEP HOOI! :43: Gefelie :D :D

Edit: Oh wacht, ik ben iets te voorbarig. My mistake ;) nja, ik heb je alvast gefeliciteerd. Mocht ik er niet aan toe komen de 26ste :P

Guest Nina32

:3: Hahahaha, moest al lachen...

Ja, gaat echt wel lekker hard nu! Net mijn belastingaangifte ingevuld en beetje creatief geweest (ogen gelaserd, studiekosten) en tja toch maar weer even gaan shoppen, hihihi! Volgens mij woon ik trouwens dicht bij jou in de buurt, jij woont ook bij Leiden en Noordwijk in de buurt toch?!

Guest Chantal

Klopt ;)

Om precies te zijn in het zelfde dorp als waar het keukenhof is gevestigd ;)

Kan je voor je BV geld terug krijgen van de belasting? Is dat echt serieus zo? Jij als financieel kenner weet dat vast wel :P

Guest Nina32

Hahahaha, mijn BV heb ik niet afgetrokken, heeft ook pas dit belastingjaar plaatsgevonden, maar ik heb geen idee! Het zijn wel medische kosten natuurlijk, misschien toch wel het proberen waard?!

Aha, woon je daar, daar kom ik regelmatig, want mijn broer heeft daar zijn bedrijf. Ik woon zelf in het dorp van de kerken en de vis, hahahaha :3:, maar heb met beiden niet zoveel, hihi!

Guest Chantal

Woon jij in dat dorp waarvan het begint met een K?

Daar heb ik nog gewerkt :P De Seablue, heeft niet langer dan een halfjaar bestaan ofzo. Stond daar als afwashulp :P

Jou broer heeft hier een zaak? Mag ik zo brutaal zijn (of nieuwsgierig) om te vragen welk bedrijf het is? Nee, ik ga niet stalken :P Ben gewoon lekker nieuwsgierig :blush:

Guest stephanie14

hoi nina

ik was effe ook bij jou aan het kijken

maar wat een verhaal zeg

en wel goed dat je door een andere arts ben geholpen de zelfde dag

en je herstel is ook goed gegaan las ik

nou gefeliciteerd hoor mijn complimenten

groetjes stephanie

Guest Nina32

Klopt! :)

Hij en zijn vriendin zijn eigenaar van de Family (cafetaria, brasserie, tegenwoordig ook NY-Pizza), zitten op het Blokhuis. De zaak is pas helemaal verbouwd en nu echt supergroot, kun je echt lekker gewoon een volledige maaltijd eten (met lekkere Irish Coffee als toetje). Sinds kort hebben ze ook Pistacchio-ijs, mmmmm, heerlijk! Ken je 't?

@Stephanie

Ja, ik was echt blij dat ik toch geholpen kon worden, je leeft zo toe naar die dag! Alles is echt helemaal perfect gegaan, wel wat spierpijn natuurlijk en erg veel last van mijn rug de eerste dagen van het rugslapen, maar verder mag ik echt niet klagen :). Dank voor je lieve berichtje!

Guest Chantal

:o :o!! Jou broer is die knakker van de nieuwe Pizzaria/eettent en wat nog allemaal meer.

Oh ja! Ik ken het! Zo vaak daar gezeten op zaterdag tijdens het winkelen. Eventjes lekker wat eten daar. Ben nog niet bij het nieuwe geweest, maar komt vast wel een keer. Geweldig gewoon dat we nu eens lekkere pizza kunnen eten, die andere in het dorp zijn zo vies! Van die slappe dingen! Grote kans dat ik er binnenkort eens gezellie heen ga in het weekend :D

Guest Nina32

Hahaha, ja die knakker! :3:

Ja, je moet er echt eens gaan eten, maar je kunt ook prima echt een 3-gangen-diner nemen. Nu de zaak verbouwd is, heeft het echt een leuke brasserie uitstraling! Moet je even met je borsten schudden en zeggen dat je zijn zus 'kent', hahahaha!

Guest Chantal

LOL! Ja, dat zal ik eens doen :P Hij staat trouwens op het foldertje van NY pizza's die we van de week in de bus kregen ;)

Whiehoe! We hebben een goede pizzaria *dansje*

Guest Nina32

Yes! 6 weken! :D

Daar leef je toch naar toe!

Veeeeel minder 'last' dan de eerste paar weken, ben nu echt aan het genieten en ze worden nu ook steeds meer van mezelf. Ja, hoe zeg ik dat, de eerste tijd zijn ze een soort publiek bezit geweest, iedereen wilde ze zien en dat vond ik ook helemaal geen probleem. Nu het alweer wat meer 'oud nieuws' is, zijn ze wat meer van mezelf. Behalve hier dan natuurlijk :3:!

Heb wat nieuwe foto's geplaatst, ook in bikini!

Heb wat nieuwe foto's geplaatst, ook in bikini!

Hey Nina, super mooi hoor! Ook je foto's met bikini :D ziet er goed uit!

Guest Chantal

Heeee! Wat heb jij toffe bikinies :D Echt super gaaf :D

En wat je zegt van "eerst zijn ze een soort publiek bezit enz" heb ik ook! In eerste instantie wil je het tegen iedereen roepen enz dat je het gaat doen etc, maar na zoveel weken is het nieuwtje er wel af en vind het gewoon lekker om het meer bij jezelf te houden enz.

Maar gefeliciteerd ;) Ga het vieren, gebak ofzo halen, extra portie ijs eten, vanavond iets lekkers op tafel zetten. Niet uitgebreid vieren, maar dat je het voor jezelf van binnen gewoon lekker viert ;)

Guest Nina32

Thx voor de leuke reacties meiden!!! :D

Bikini's gewoon bij Otto besteld, die blauwe met streepjes is van H.I.S. en die witte van Kangaroo. Ze zitten ook echt superlekker!!! Wilde eerst persé een bandeau-bikini, maar vind het toch niet zo leuk staan, dus vandaar toch maar de halter! :3: (muts)

Guest Chantal

Hahahah gekkie :P Misschien als ze wat "ouder" zijn staat het misschien beter?

Maar ik weet wat je bedoeld hoor met dat een bandeau niet zo mooi staat. Dat vind ik bij mij ook zo. Daarom hou ik de bandeau lekker voor in de achtertuin als ik ga bruin bakken (geen bandjes en de boobs kunnen een stuk bruiner worden) mijn andere halterbikini hou ik voor als ik wel naar het strand ga of iets in die zin ;)

Guest Nina32

Ja, ik weet 't niet... vond 't op de een of andere manier nie zo leuk staan bij mij... :(

Heb ook een beetje brede schouders en kreeg dan wel een erg Inge de Bruijn effect :3:, da's ook niet de bedoeling!

In de achtertuin ga ik straks lekker bloot, hahaha!

KOM MAAR ZON!!!!!!!

Hoi Nima,

Wat een prachig resuotaat zeg! Dus je hebt nu een D-cup. Moest je niet erg wennen. A of D, lijk tme nogal een overgang.. Zeg ik nu met mijn A-cup!! Hoe heb je je herstel ervaren. Viel het je mee of tegen?

Begrijp ik het nu goed dat het naturlijkste resultaat wordt behaald met het plaatsten voor de spier? Ik ben zelf vrij ielig van boven, ben benieuwd op dat mij dan ook kan. Ik heb woensdag mijn intake. Ik probeer nu al zoveel mogelijk infomatie te verkrijgen want ik word helemaal gek van alle mogelijkheden.

Ik ga zelf 18 juli op vakantie en ik vraag me ook af of ik de operatie nog voor de vakantie moet gaan plannen. Stel ik word begin mei geopereerd; dan heb ik nog 10 weken voor de vakantie...

Hoe voelen je borsten zonder BH? Is dat pijnlijk, zwaar...?

Liefs Patricia

Guest Carola

Hoi Patricia!

18 juli op vakantie lekker hoor.. ik sla me zomervakatie dit jaar over.. wilde liever nieuwe borsten.

Ik heb idd ook gehoord dat voor de spier natuurlijkste resultaat is.. dit omdat je borsten dan ook iets gaan hangen, wat natuurlijk oogt dus.

verders zou ik echt je intake afwachten.. is volgende week al..

ben op me werk alles aant afronden, gelijk dingen doen die er gevraagd worden, dit zodat ik niet alles op het laatste moment hoeft te doen.. het begint nu echt tot me door te dringen. het feit dat ik strax gewoon eindelijk de borsten heb die ik altijd al wilde.. :D

Kusje en liefs!

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.