Ga naar inhoud

Zadeltassen!


jellebel

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben druk bezig met de voorbereidingen voor mijn bv, daar heb ik zoveel zin in!

Ook wil ik tegelijk mijn zadeltassen laten weghalen.. het is niet heel erg dramatisch, maar na heel dik te zijn geweest, 3 zwangerschappen met steeds +23 kg en flink gewichtverlies, heb ik er toch last van.

Ik sport 2 tot 3 keer in de week en dan 2 uur per keer. Ik eet super gezond, drink veel water maar het gaat niet weg. Mijn lichaam is mooi gevormd alleen heb ik hier en daar gewoon wat los vel.

Ik laat alles voor wat het is, maar die bv komt er en wil graag van die kussens af! Ik ben heel erg benieuwd naar anderen die deze liposuctie ook hebben gedaan!

Het 'voordeel' is bij mij nu dat ik het gecombineerd laat doen, alleen ben ik wel een beetje bang voor de herstelpijn straks zeg maar.

Iemand ervaring? let me know!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooooh ik wil ik zo graag!!

Ik ben erg benieuwd straks naar je resultaat!

heb mijn borsten inmiddels binnen en helaas is hier het gelld op,

ik heb nog al een verlanglijstje :44:

In januari worden mijn ogen gelaserd en hierna zal ik weer verder moeten sparen.

Bij mij is het trouwens zelfde verhaal,

na de kinderen is alles weer in vorm maar die bulten op mn bovenbeen helaas niet,

irriteer me er mateloos aan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook heel benieuwd! Ik heb ook wel wat teveel op mijn heupen zitten, maar dan loopt het naar binnen en dan die extra bulten weer pfff.. die moeten gewoon weg! Ik denk dat het geheel dan gewoon wat normaler lijkt. De eigenaar van de sportschool heeft zelfs aangegeven (alweer jaren geleden) dat je dat gewoon niet weggesport krijgt en dat liposuctie de enige oplossing is. Nou wat een reclame dacht ik hahaha, maar inmiddels ben ik er achter dat hij echt gelijk heeft. Als ik afval is dat alleen in mijn gezicht en bij mijn borsten, die heuvels blijven gewoon..

Je hebt inderdaad een verlanglijstje hihi. Tsja en alles is ook zo duur, daar moet gewoon voor gespaard worden natuurlijk. Tsja kinderen krijgen doet toch wel degelijk wat met je lichaam, maar het is het waard. Gelukkig bestaan de juiste mensen om ons er een handje bij te helpen!

Ik hoop voor je dat ook jouw wensen in vervulling gaan! Jij hebt in ieder geval al nieuwe boobies! En tevreden? Ik heb er ook zoveel zin in!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ik ga 10/10 bij Dr Demeyere onder het mes en laat een bv en lipo van de lovehandles in 1 keer doen.

Kost me 5500euro (want ik neem Natrelle).

Maar dat gaat het echt waard zijn, want ik moet nu echt die 2 vetlappen overal INduwen! :(

En ik sport ook echt veel, lees: 4x/week lopen, 2x/week 1km zwemmen.

Ik let ook op mijn eten, maar die lovehandles, idd die krijg je niet weg!!!

Dus hoppa, die lipo er maar gewoon ineens maar bij! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook een echte sporter!

Sport me helemaal suf,

omdat ik nu al 4 week niks doe zie ik mijn spieren verdwijnen als sneeuw voor de zon,

om te janken, vooral mijn schouders en bovenarmen zijn mijn trots.

Maar hier vallen de borsten wel tegen moet ik zeggen,

niet zo zeer qua pijn maar echt het 6 week niks mogen doen in combi et 4 jonge kinderen

en mijn gepieker wordt ik moe van, ben echt gewoon bang geworden.

Maar goed maandag ben ik alweer 4 po, dus over 2 week mag ik weer sporten!

En over de zadeltassen ik hoop wel zeker dat ze voor het voorjaar gedaan kunnen worden.

zodat ik zomers geen enge lggings hoef te dragen,

deze griezelige bh en band staat me te vers in geheugen!

En het hoeft maar op 2 plekken bij mij,

heb gelezen bij diana het 899,00 kost.

dit is met wat extra werken wel te realiseren.

Maar dan is het ook klaar,

das echt laatste van mn lijstje (voorlopig) :118:

Weet jij al bij wie je het wilt doen en wat de kosten zijn?

Ik moet me nog orrienteren

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey noompie,

Spannend zeg! Wel makkelijk alles in 1 keer hihi. Wat ik me alleen enorm afvraag.. normaliter doen ze een liposuctie onder plaatselijke verdoving omdat je tijdens de ingreep van houding dient te veranderen en soms ook dient te gaan staan. Hoe gaat dat als je onder narcose bent? Ik ben zo benieuwd. As dinsdag ga ik dat zeker navragen aan de PC tijdens mijn 2e gesprek. Ik heb niet echt lovehandels maar gewoon brede heupen, dan loopt het wat naar binnen en onder mijn billen komen de volgende heuvels.. snap je het nog? ;)

Wel typisch dat je je helemaal scheel kunt sporten, maar dit juist niet merkt op de plaatsen waarvan het zou moeten. Dat geldt ook voor afvallen, als ik iets afval is het in mijn gezicht of mijn boobies, zo sneu :( Heb dus ook gewoon een smal gezicht, maar hele stevige pootjes..

Moeder: ik ga naar de Janssen Kliniek in Oisterwijk. De kosten zijn uit mijn hoofd €1400 (normaal € 1600 maar omdat het gecombineerd wordt, gaat er dus €200 af).

Aan de ene kant heel veel geld voor een klein beetje verbetering. Het is namelijk niet zo enorm en het kan ook niet heel strak getrokken worden, omdat je natuurlijk wel goed moet kunnen bewegen, maar na al die jaaaaaaaaaaaaaren droom ik van een paar heuvels minder!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sjee wat een hoop geld!

En ik heb hetzelfde hoor,

moet wel zeggen dat ik wel slank blijf of ik nou wel of niet sport,

dit is echt mijn bouw, als ik niks doe vermager ik meteen.

Maar bij elke zwangrschap en borstvoedingsperiode kwam er wel vet bij op de heupen,

echt slaat nergens op...ribben kun je tellen werkelijk geen porem!

heb altijd al stevige billen gehad met nu daarop mega dikke zadeltassen...

en de rest mager?

Irriteer me er mateloos aan.

Zal sraks is een foto maken als ik recht sta.

Ik heb juist altijd wat aan willen komen, als ik een weekje slecht eet vliegen de kilo's eraf,

vooral mijn gezicht lijkt dan zo lelijk, anorexia face.

Maar goed met flink wat sporten krijg ik overal wat spieren en lijkt het wat.

Mijn man heeft juist het tegenovergestelde, altijd eeuwig blijven diëten en een gevecht met de kilo's,

ook heel moeilijk lijkt me.

Zal zo is een foto maken dan kun je het zien wat ik bedoel,

wil die foto ook is naar kliniek sturen voor een prijsopgave,

hopelijk hoef ik niet meteen langs te komen.

Heb ik weer een indicatie waar ik voor moet sparen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het is zeker een hoop geld!

Nou ik ben niet echt slank, maar ook niet dik. Wel altijd geweest, maar nu weeg ik ongeveer 67 kg bij 1.68m. Van boven heb ik weinig vet, maar van onder zit meer. Ik dacht eerst dat het echt allemaal vet zou zijn, maar de PC gaf aan dat het grotendeels huid is. Als ik flink beweeg, shaked heel mijn kont en benen mee zeg maar. Ik doe graag aan Zumba, daar mag het juist hahahaha :)

Dan hoef jij dus echt geen moeite te doen voor je gewicht, juist het tegenovergestelde. Ik heb meer hetzelfde als jouw man, al zowat mijn hele leven aan het lijnen e.d. Nu gaat het wel beter en blijf goed op gewicht. Er kan een keer 2 kilo meer bijkomen, maar dan zorg ik er wel voor dat die er vrij snel af gaan. Mijn streven is onder de 70 en voor het eerst sinds 1 jaar lukt me dat goed zonder hele strenge diëten gelukkig.

Ik ben benieuwd naar je foto!! Slim om dat zo te proberen, dan weet je in ieder geval wat je kan verwachten.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tijdens het 2e consult bij de pc heb ik nog wat vragen gesteld over mijn geplande liposuctie op 10 september. Ik vroeg of ik een drukbroek aan zou krijgen, dit is niet zo. Er komen gewoon wat pleisters op de wondjes. Ik mag gewoon direct lopen en je mag nagenoeg alles weer doen, dat vind ik erg prettig. Dus herstellen valt blijkbaar mee. Je hebt een beurs gevoel, wat spierpijn op de plaatsen en er kan eventueel wat vocht uit de wondjes komen doordat er vloeistof wordt ingebracht. Een groot deel plas je uit, de rest komt uit het wondje.

Ik had het e.e.a. op het internet gelezen, blijkbaar is de techniek t.o.v. vroeger enorm veranderd. Ik heb nl. ook wel eens dingen gezien op tv waar ik gewoon bang van werd. De techniek van tegenwoordig is echt vele malen beter en minder schadelijk.

Ik ben ook benieuwd hoe mijn linker bovenbeen eruit komt er zien, wanneer de pc wat van mijn eigen vet gebruikt om het kuiltje onder mijn litteken van de ingekapselde blauwe plek op te vullen. Nu lijkt mijn linker bovenbeen een stuk dikker en massaal als de rechter, terwijl dit niet zo is. Het is optisch doordat de huid naar binnen loopt.

Ik hoop dat het allemaal goed komt!!!!!!!!!!!! :75:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

en ja hoor, ik ben nog steeds blauw hahaha! niet zo'n beetje ook...

Mijn zadeltassen zijn behoorlijk geslonken! Ben er super blij mee. Ik heb nog genoeg bil en heup, maar niet meer een dubbele bil met een kuil in het midden zeg maar :45:

Wel nog steeds super gevoelig, maar dat komt zo te zien gewoon omdat er flink met me gerommeld is, MEN was ben ik blauw aan de achterkant...

Volgens de PC is er 400cc uitgehaald, hiervan is iets ingespoten op een plekje bij een oud litteken in mijn bovenbeen. Het moet allemaal nog wat slinken en het ziet er elke dag beter uit. Ik ben benieuwd bij de volgende controle, over 4 weken.

Maar ik ben BLIJ!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.