Ga naar inhoud

maud88 : 3 oktober 2013 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 99
  • Created
  • Laatste Reactie

Zo dan mijn verslagje!

Donderdag 3 oktober om 7 uur moest ik me melden bij het SLAZ in Amsterdam.

We waren er al op tijd, toen naar de afdeling gegaan en daar zou ik rond 7 uur naar mijn kamer worden gebracht . Even nog wat gegevens door gegeven, en toen uit gaan kleden op de kamer. Vrijwel daarna kwam dr Nio al om me af te tekenen. Alles zag er goed uit en het ging een mooi resultaat worden. Ik had 2 sportbhs mee genomen , de Triumph triaction. die ik onder het kussen moest leggen, en vertelde dat omvang 75 het fijnste zat. Daarna lekker op bed gaan liggen. Tot dat ze me kwamen halen. Nog even 2 paracetamol een diclofinac en een kalmeringspilletje naar binnen gewerkt en gaan met die banaan! Beneden aangekomen ging het infuus er in, wat thank god zo erin zat!!! Ben echt bang van naalden, maar het pilletje werkte al goed hihi

Daarna klaar om naar de operatie kamer te gaan. Daar was dr Nio alweer, nog even alles controleren en ja nog steeds alles klopte. Toen kreeg ik van een man de narcose al toegediend en man wat Brande dat!!!!!! Net dat ze een of andere dikke stroop door je aders wilde spuiten wat niet lukte. Heb het ook maar even gevoeld want daarna was ik lekker slapen.

Toen weer wakker geworden met de 75f bh. Nog een beetje suf maar als snel wakker genoeg om terug naar boven te gaan. Daar aangekomen gelijk gespiekt natuurlijk maar ik kon het nog niet zo heel goed bekijken, mijn moeder en nichtje gelijk gebeld en die kwamen ook. Die zagen gelijk resultaat hihi. Het voelde allemaal goed, alleen het idee dat er een trein over was gereden, maar verder geen pijn. Ze hadden me nog wel morfine gegeven,. Waar ik ineens kei erge jeuk van kreeg. Maar goed verder niks gevoeld. Toen moest ik wat eten en plassen en daarna mocht ik naar huis. Alles voelde goed, nog iets duizelig maar ik werd lekker in de rolstoel naar beneden gebracht . Rond half 3 gingen we weer huiswaarts! Al met al best een snel dagje. Ik vond de bh eigenlijk al gelijk niet zo mooi en fijn zitten. Maar thuis was net van de wehkamp de shock absorber gebracht. Dus die kon ik mooi even wisselen. Terug rit ging goed lekker liggen slapen. En thuis aangekomen gelijk even die bh uit en kijken hihi en wow toen dacht ik even ze zijn echt huge!!!!! Ik heb borsten!! Ik wilde ze en daar zijn ze hoor!!! Dikke memmen haha. Staan nog wel hoog en huid voelt erg strak, maar ik ben er heel tevreden mee! Eindelijk volume!! Gelijk de bh aan gedaan, deze zat veel mooier beter en zoveel meer steun! Wel een 80e, dus als vandaag de 75f binnen komt even weer wisselen.

Het slapen ging ook goed, je ligt wel wat geforceerder in bed, en het opstaan doet "zeer" maar meer een spierpijn gevoel. Mag 3 diclo's en 8 paracetamol op een dag dus dat gaat allemaal goed komen! Vandaag lekker dagje in bed!

Ik zal vandaag alweer eens foto's maken en die vandaag plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Gefeliciteerd met je borsten! Ik ben erg benieuwd naar je eindresultaat want ik vind dat Nio echt mooi werk levert.

Ik zie ook dat je paard rijdt. Ik heb sinds mijn borstvergroting niet meer op mijn paard gezeten. Dat komt ook omdat ik geblesseerd ben aan mijn schouder maar ik ben ook benieuwd of ik straks last van heb tijdens het rijden. Ik ga er niet vanuit maar het zal wel even wennen zijn....

Succes met je herstel en geniet van je borsten!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Proficiat en leuk verslagje en nu al 75f zeg die worden groot :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat hoor ik meer, dat je sportbh maat normaal kleiner is dan je uiteindelijke bh's? Ach ja we zien wel wat het wordt. Het is niet overdreven en past mooi bij mijn lichaam.

Mijn vriend heeft ze net voor het eerst bloot gezien en zijn ogen werden eens zo groot en hij moet ff wennen hihi . Maar vond ze mooi!!! Gelukkig!

Met het uit en aandoen werd ik wel echt even niet lekker, zon apart gevoel dag je dan even geen steun hebt, maar weer snel de bh aan gedaan dus!

Link naar reactie
Delen op andere sites

maud88, on 04 Oct 2013 - 09:22, said:

Met het uit en aandoen werd ik wel echt even niet lekker, zon apart gevoel dag je dan even geen steun hebt, maar weer snel de bh aan gedaan dus!

Ik ben ook 3 keer bijna flauw gevallen de eerste 2 dagen. De eerste keer uit vond ik dood eng en je voelt het gewicht en dat ze strak staan. Toen we de bh weer aan deden was dat ook best een uitdaging om die weer goed over die boobs te krijgen. Eenmaal aan was ook een hele opluchting

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maud gefeliciteerd met je nieuwe borsten! Goed te horen dat het best goed gaat!

Ik ga 10 okt voor 500 cc duall plane, zo spannend!

Misschien ook de Wehkamp bh bestellen, dank vd tip.

Wen je een super herstel en kijk uit naar je fotos!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks ladies!!

Vandaag echt even foto's maken want gisteren er niet van gekomen wilde zo snel mogelijk de bh weer aan hihi.

Gisteren een nog wat drukkend spierpijn gevoel gehad nu echt top wakker geworden!

Zo wel weer mijn pijnstillers pakken maar wat een verschil met gisteren!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee maud !

Leuk verslag!

En wat fijn dat alles goed is gegaan en je dikke boobies hebt haha.

Dat gevoel van de bh uit , poeee ik herken het!

Heel akelig gevoel. Na een weekje had ik dat niet echt meer maar het staat nu na bijna 3 weken nog steeds best wel strak.

Ben benieuwd naar de foto's.

Rust goed uit en hopelijk voel je je snel weer vanouds , zonder die gekke spierpijnen en met natuurlijk wel je nieuwe memmen haha xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee eigenlijk niks tot weinig !

Ben vanmorgen ook op mijn buik wakker geworden , ik helemaal in paniek! Maar ook nu geen last??

Vandaag toch lekker weer een dagje thuis, want omdat t goed voelt doe je al snel meer en ik wil niet dat het daardoor juist straks wel fout gaat.

Maar zoals het nu voelt, zou ik het morgen zo weer doen!

Ik voel alleen met momenten er vocht in je borsten wat knisperen of iets, maar dat is ook echt alles.

Ben er zelf ook echt blij mee, wist niet goed wat ik kom verwachten tuurlijk vertrouw je de arts en hoop je op een mooi resultaat, maar eerst zien dan geloven dacht ik hihi.

Mijn vriend is er nog een beetje stil van, die moet echt wennen, want bloot zijn ze echt best groot. Maar ook hij vind ze nu al mooi en ze worden denk ik alleen maar mooier vanaf nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat zien ze er nu al goed uit Maud!

Echt iets om trots op te zijn en het word alleen maar mooier en mooier:)! Ben jaloers op je boobies:)

Geniet ervan meiss..

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

Van harte gefeliciteerd met je nieuwe boobs..en ze zijn al erg mooi :)

En wat is hij fijn he de Shock Absorber?! :D Goed dat je die hebt gehaald meid, maakt je herstel een stuk aangenamer!

Sterkte de komende dagen!
xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.