Ga naar inhoud

maud88 : 3 oktober 2013 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

Het komt steeds dichter bij!

Vrijdag vrij genomen en ga ik nog langs de anesthesist en sport bh's shoppen!

Ik heb de week na de bv een feest, moet dan natuurlijk een sport bh aan maar welke bh zitten je borsten dan nog enigszins mooi in?

ik wil ook weten welke sport bh, heb ook na 3weken een feestje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 99
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik heb de sport bh van pure lime met voorfluitend en is net als de fila bh laag gesneden zodat de decolleté toch zichtbaar is.

Miss ff googlen

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Ik heb de sport bh van pure lime met voorfluitend en is net als de fila bh laag gesneden zodat de decolleté toch zichtbaar is.

Miss ff googlen

Greets

Ja die van pure lime had ik ook gezien idd, schijnt ook een hele goede te zijn!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh hihi en tegen mij nadrukkelijk?

daarom ben ik ook echt opzoek gegaan naar de hema bh in maat 80e, of die in een 75f maar die is er niet, dus ik heb die van triumph in een 75f besteld, zo kan ik kijken wat het fijnste zit.

zo snel gegaan afgelopen tijd.

mijn vader is spijtig genoeg 2 weken terug geheel onverwachts overleden , en hij had me (hoe toevallig!!!) mijn borstvergroting die zelfde avond nog kado gegeven. dus deze boobies hebben dubbel extra veel waarde!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast cindytje1985

Gecondoleerd met je vader!!

Dit is een sportbh in 75 F met achtersluiting die ook heel goed is.. misschien heb je er wat aan...

Dan ga ik ook wel ff kijken voor een bh met achtersluiting... dan kan ik die fila met voorsluiting als extra gebruiken

http://www.wehkamp.nl/sport-vrije-tijd/sportkleding/sportondergoed/shock-absorber-sportbh/C24_4D2_D43_435676/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vit.C 1000mg

Maar heb ik ook niet consequent gedaan. Ben ik niet zo goed in haha.

Verder niks.

Weet je wat ik wel raar vind.. Nio heeft liever een achtersluiting , maar dat compressievest wat je in parkkliniek krijgt als je door nio word geopereerd heeft een voorsluiting en het beste was als je die 6 weken droeg i.p.v andere sportBH ..

Dus beetje raar Maargoed straks op controle dus ga het vragen hihi .

Ook over het sneetje onder m'n borst .. Lijkt wel of die eerst 1 cm onder de huidige incisie wilde gaan snijden, zie je bij me foto's .

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.