Ga naar inhoud

maud88 : 3 oktober 2013 : Dr. Nio : SLAZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 99
  • Created
  • Laatste Reactie

nu lees ik hier over 85 en 100% wat zit er voor verschil in en waarom kiest nio vaker voor de 85%?

De 85% gevulde zijn de high profile prothesen van Eurosilicone

De 100% gevulde zijn de medium en extra high profile van Eurosilicone...

Het is dus niet zo dat je specifiek kiest voor de 85% gevulde of de 100% gevulde, maar je kiest voor een bepaald eindresultaat, dus een bepaalde cupmaat, of zo groot mogelijk ;)

Nio bekijkt dan welk profile het beste bij je past en dan zit je automatisch ook vast aan die 85 of 100 procent gevulde :) Snappie? :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 oktober gaat het gebeuren !!!

Voor de spier 600 en 650 cc ( heb iets ongelijke hihi maar

Dat wist ik al) en dat worden automatisch de 100% want 85% gaat maar tot de 500 cc , maar deze vallen toch net zo mooi als de 85 vanwege het gewicht .

Had nooit durven zeggen dat er zoveel cc in ging / kon, maar het stond zo mooi! En helemaal niet onwijs huge.

Wat een toffe vent in nio! Nam super de tijd en alles besproken en gepast .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks! Heb er nu ook al zoveel zin in!! Kon begin september al terecht, maar dan heb ik allemaal nog feestjes, dus de 3e is prima!

Wie heeft er hier op dit forum nog meer 600 cc door nio laten plaatsen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi,

klopt had ik vanmorgen ook gedaan, morgen was hij weer aanwezig. maar hij had het ook over mailen, dus dacht misschien heeft iemand hier zijn mail adres. ;)

6 wekennnnnnnnnnnnn :1big_boobs: ik ben al aan het aftellen haha

wat ik me trouwens bedacht, zou ik nu veel kleding weg kunnen gooien, nu je toch wel 3 cup maten groter gaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Maud88,

Ik mag op 19/12 bij d'r. Nio. Ga hem ook nog veelvuldig mailen want ik heb nog wat vragen. Zijn emailleren is cr.nio@slaz.nl

Ik twijfel nog enorm tussen voor of achter de spier. En het aantal cc (350, 375 of 400). Ik heb nu een kleine ietwat slappe b.

Ben benieuwd hoe het bij jou zal gaan!

Groetjes Loek

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Maud88,

Gefeliciteerd met je datum!! Ik ga zelf ook bij Dokter Nio maar pas in November..

Heb al eerder een consult gehad maar wil nog afvallen dus 11 November nieuwe afspraak om echt te kijken hoeveel CC maar vorige afspraak zei hij 425 CC

Wat is jou voor situatie??

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ik draag van bh 70c 75b maar wel altijd voorgevormd .

Ik ben dus heel benieuwd wat het resultaat gaat worden ik zie hier prachtige 500cc van Nio voorbij komen en dan lijkt me dat ook genoeg, maar met het passen maakte de 500 of 600 niet eens heel veel uit. Het ligt er ook gewoon aan wat je al hebt.

Ik zal deze week eens voor foto's plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb deze van de Hema zelf gedragen na mijn bv wanneer mijn kliniekbh in de was ging en later nog tijdens mijn werk en sport. Ik vind die erg fijn! Hij is stevig en ondersteund prima! Alleen de maten vallen bij mij wat vreemd, want ik heb nu een normale 75F/G en van die Hema sportbh een 80C. De omvang is wat strakker en de cup wat groter. Maar als je een passende maat voor jezelf hebt gevonden, dan is het verder een prima bh. Wat mij alleen lastig lijkt is om een bh te kopen van tevoren, je hebt nog geen idee van de maat lijkt me ;). Ik weet niet hoe anderen dit hebben gedaan, ik kocht ze pas achteraf, maar ik krijg gelijk na de operatie een speciale bh aan. Succes iedergeval! Spannend hoor allemaal, wordt vast heel mooi met 600 cc!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik moet de bh mee nemen en die krijg ik dan aan na de operatie.

Nio zei dat ik een 80e of 75 f mee moest nemen.

Houd je die maat daarna of krijg je toch nog wel een kleinere cup?

Ik ben ook stik benieuwd! Ben al aan het aftellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Het komt steeds dichter bij!

Vrijdag vrij genomen en ga ik nog langs de anesthesist en sport bh's shoppen!

Ik heb de week na de bv een feest, moet dan natuurlijk een sport bh aan maar welke bh zitten je borsten dan nog enigszins mooi in?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.