Ga naar inhoud

na 7maanden tisseu expands krijg ik eindelijk weer borsten


Aanbevolen berichten

Ik denk dat de rechter nog heel erg gezwollen is Shakena!

Enne...gefeliciteerd met je borsten, je moet een erg zware tijd achter de rug hebben. Heerlijk dat je nu schoon bent en weer twee borsten hebt...

Maar alles moet nog genezen he, je hebt dat ook al met een gewone BV dat de borsten lange tijd ongelijk blijven hoor..

Laat je nog een tepel maken op je gereconstrueerde borst?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat de rechter nog heel erg gezwollen is Shakena!

Enne...gefeliciteerd met je borsten, je moet een erg zware tijd achter de rug hebben. Heerlijk dat je nu schoon bent en weer twee borsten hebt...

Maar alles moet nog genezen he, je hebt dat ook al met een gewone BV dat de borsten lange tijd ongelijk blijven hoor..

Laat je nog een tepel maken op je gereconstrueerde borst?

pfff bedankt voor je antwoord een hele opluchting, ja als het goed is komt er in nov/ dec een tepel op en die word dan in feb/maart getatoeëerd dan is alles weer zoals het hoort te wezen. thanxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hb je al aan best-boobie gevraagd?

Dan kan t rete goed inschatten aan de hand van een foto.

Maar ik denk dat je borst nog moet wennen..

Lijkt mij dat die de linker "meer" gewend is.. maar ik ben echt een leek hoor!

Nog gefeliciteerd met je nieuwe borsten, super!

Goed herstel gewenst!

En wat een mooie opmerking.."ik wordt 90:-))

Ik zeg altijd dat ik 100 ga worden:-))

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hb je al aan best-boobie gevraagd?

Dan kan t rete goed inschatten aan de hand van een foto.

Maar ik denk dat je borst nog moet wennen..

Lijkt mij dat die de linker "meer" gewend is.. maar ik ben echt een leek hoor!

Nog gefeliciteerd met je nieuwe borsten, super!

Goed herstel gewenst!

En wat een mooie opmerking.."ik wordt 90:-))

Ik zeg altijd dat ik 100 ga worden:-))

dank je wel, denk dat ik gewoon maar ff moet afwachten 26 aug moet ik terug naar pc moet het hem maar even vragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hing een beetje achter met lezen :)

Maar Francien heeft gelijk, je borsten zijn afzonderlijk van elkaar geopereerd en bij jou kan het nog eens een extra verschil zijn, ivm dat de ene kant een expander gehad heeft en de andere niet idd....

Dat heeft tijd nodig, wel zeker een paar weken, maar komt uiteindelijk goed :)

Ga je trouwens wel nog een tepel laten maken? Of alleen getatoeeerd?

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Okee ja dat zou best kunnen heb aan m.n aangedane kant meer last dan aan deandere kant die voelt wel redelijk en heb ik best wel een flinkeborst de aangedane kant is op het zelfd litteken open gemaakt en die borst moest iets zakken

Voelt ook nog niet prettig aan is wat stugger dan de.lborst

Pc zegt dat de aangedane kant mooier word dan de goede kant terwijl ik de goede kant mooier vind

Ja als het goed is word er in dec een tepel gemaakt en dan woed die in feb getatooeerd

Heb gister .een oude bh bgepast en die was te klein fat waa een grote B die was van de.periode dat ik nog lekker stevig was

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff ben ik weer ben erg onzeker over m.n borsten

Loop echt ongelijk moet ws allemaal nog uitzakken maar toch de aangedane kant is 475 ml in gegaan en in m.n rechter borst maar 280 ml maa die lijkt veel groter dan de aangedane kant daar lijkt het net of m.n tisseu expander er nog in zit .

Natuurlijk word het nooit als m.n goede borst denk ik

Maar m.n pc had gezegd dat de aangedane kant mooier zou worden

Moet volgende week terug ben benieuwd war hij gaat zeggen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geef het even de tijd meid. Je bent zooo kort po nog maar!!

De eerste 6 weken tot 3 maanden verandert er echt nog van alles!!! En bij jou moest die expander eruit en nu moet alles zich helemaal gaan settelen naar de prothese die erin zit..

Rustig aan, adem in, adem uit ;)

Het verschil tussen de 475 en die 280 hoeft niet zo groot te zijn als je denkt.. Ligt aan het profile van je prothese namelijk.... Heb je een prothese paspoortje mee gekregen waar info over je prothesen staat? Wil wel eens voor je nakijken hoe groot het verschil is?

Ook handig als je dan even erbij vermeld welke bh maat je eerst had. Dan kan ik misschien zien of het enigszins gelijk gaat komen :)

Handig als je dat even per pb doet, mij die info zenden, als je dat wilt :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.