wesje Posted December 19, 2009 Share Posted December 19, 2009 Hallo dames 17 december heb ik mijn bv gehad bij dokter Visser in het Welnesskliniek. Ik moest daar om 6.30 zijn en ik woon in Rotterdam, dat is dus voor mij 2 uurtjes rijden naar de kliniek. De dag daarvoor heb ik alles klaargelegd wat ik nodig had zodat ik s'nachts er niet naar hoefde te zoeken. Om 06.00 was ik in de kliniek ik dacht dat ik de eerste zou zijn maar voor mij was er een meisje uit frankrijk. Na 20 minuten in de Wachtruimte gewacht te hebben zijn we opgehaald door een asistente ik moest foto's maken en een vragenlijst invullen. Hierna werden we verwezen naar een kamer. Ik moest een schort een muts en een onderbroekje om doen. Toen kwam dokter Visser en tekende mijn borsten af. Omdat dat andere meisje uit Frankrijk nog niet klaar was van de zenuwen mocht ik eeerst mee daar was ik wel blij om. Ik was helemaal niet zenuwachtig mijn man was wel errrrgg zenuwachtig. Maar ik vond het wel spannend. Ik kreeg een prikje en voelde dat ik slaap kreeg. Dokter Visser zij tegen haar asistente dat in mijn dossier 320 cc staat en in haar map 275, ik hoorde dat ze zei ik doe liever de 275 cc, ik dacht neeeeee ik moet haar zeggen voordat ik in slaap val dat ik die 320 cc wil,dus ik snel zeggen dokter ik wil de 320cc ik had dat met u overlegt maar ze wist het niet meer,toen viel ik weg toen ik op mijn kamer was kreeg ik mijn ogen niet open maar voelde stiekem aan mijn borsten het voelde zo klein aan. Ik zag even mijn man en de zuster daarna viel ik weer weg. Toen ik eenmaal wakker werd was ik ergggg missselijk en duizelig. Mijn man stond bij me en vroeg hoe het gaat? ik had 2 bh's gekocht 75 c en 75 D dus ik vroeg direct welke heb ik omgekregen hij lachtte en zei 75 D. Vervolgens vertelde hij mij dat ik 10 keer vroeg of ik C of D cup had en hoeveel cc ik heb gekregen? en ik vroeg ook elke keer wil je even spieken kijk even of ze groot of klein zijn, nou ik heb maar gelachen ik herinnerde mij dat niet. maar ik kreeg mijn hoofd niet omhoog om even naar mijn borsten te kijken. Als ik eraan voelde leek het zo klein. Mijn man had broodje gezond gehaald voor me maar ik mocht het niet eten, IK kreeg een toastje met chochopasta en cola van de zuster mijn suikergehalte moest omhoog. Als ik de broodje gezond zou eten dan zou ik kotsen volgens haar. Om 12 uur mochten we naar huis, Ik was zo misselijk en duizelig van de pijn voelde ik nog niet zoveel. Onderweg in de auto heb ik gekotst, en er was een enorme file ik wou dat we zo snel mogelijk thuis waren omdat ik zo duizelig was. Nu is het de 3e dag van mijn bv maar ik heb ontzettende spierpijn ik kan niet zelf opstaan of liggen of iets oppakken al mijn ribben en armen schouders borstkas doen zo zeeeer. Wat kan ik eraan doen zodat ik minder spierpijn heb. En die Bh drukt zo op mijn borst. Mijn borsten zien er niet als een D cup uit mijn huid zit zo strak dat het mijn borsten plat drukt en het staat zo hoog en ver uitelkaar, het ziet er enorm lelijk uit. Ik hoop dat ze binnen een week beejte zullen dalen,want nu is het zo lelijk. Mijn ouders en famillie zijn op bezoek geweest en ze vinden dat ze bijna geen verschil zien kwa grootte van voor mijn bv en erna. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Poppy Posted December 19, 2009 Share Posted December 19, 2009 Hoi Wesje...Gefeliciteerd met je meiden! Eindelijk he!Ik had ook dat ik ze gelijk klein vond, maar dat zal allemaal nog veranderen (veel geduld hebben, al is dat zo moeilijk)Heb je goeie pijnstillers gehad? Ik hoop dat het de komende dagen gaat meevallen met de pijn, en ben benieuwd naar je resultaat.Xie Link to comment Share on other sites More sharing options...
wesje Posted December 19, 2009 Author Share Posted December 19, 2009 @ poppy, dankjewel poppy, ik heb antibioticum en paracetamol gehad,ik heb geen pijn bij mijn litteken ofzo de pijn is echt spierpijn, netalsof een vrachtwagen overmij heen is gereden mijn ribben doen zelfs zeer, hoelang duurt zo'n spierpijn? moet ik me proberen te bewegen zodat het snel over gaat? maar bewegen doet erg zeer zelfs ademen doet zeer. Ik heb gehoord dat infrarood lampje goed is voor erge spierpijn weet jij daar iets over? liefs wesje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Poppy Posted December 19, 2009 Share Posted December 19, 2009 Hey hey..Ik durf het niet te zeggen, op erge steken na in mijn linkerborst, en af en toe een duwend gevoel, heb ik bijna geen pijn gehad. Wel was het zo, als ik een stukje ging lopen, dat het een stuk minder pijnlijk werd..Die infrarood lampjes schijnen wel te helpen.. Je kan het altijd proberen, toch? Link to comment Share on other sites More sharing options...
wesje Posted December 19, 2009 Author Share Posted December 19, 2009 @ popy ik heb even naar je foto's gekeken na een weekje zitten ze bij jou al mooi hoor, ze zijn beetje ingedaald hopelijk zullen ze bij mij ook dalen want nu is het erg lelijk mijn man lacht er zelfs om. ik wil vandaag ook een stukje wandelen mischien zal het mij ook goed doen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Diaan Posted December 19, 2009 Share Posted December 19, 2009 Hoi Wesje,Allereerst gefeliciteerd met je nieuwe booby's. Wel vervelend dat je ze niet al meteen mooi vind, maar heb vertrouwen, het komt allemaal goed.Ze moeten inderdaad nog helemaal gaan dalen en genezen en de zwellingen moeten er nog af dan is het vast super mooi!!!Over jou pijn kan ik niet mee praten. Heb wel een klein beetje dat spierpijn gevoel gehad maar was niet zo dat ik er echt last van had. Verder voel ik heel licht de hechting als ik opsta maar verder helemaal niks.Het klinkt in elk geval niet fijn. Probeer niet al te veel te doen. Beetje lopen mag wel maar echt geef het rust, met rust geneest alles veel beter.Heb je ze trouwens achter of voor de spier gekregen?Sterkte meid!Liefs,Diaan Link to comment Share on other sites More sharing options...
wesje Posted December 19, 2009 Author Share Posted December 19, 2009 @ Diaan,DAnkjewel diaantje,fijn dat je niet zoveel spierpijn hebt,het is erg lastig ik kan niet eens zelf opstaan of liggen mijn man helpt me overal bij. Als ik moet opstaan helpt hij me en als ik moet liggen ook,zelfs naar de wc help hij me. Ik durf niet te douchen. Ik moet vandaag eigenlijk douchen. Ik denk dat mijn boobs zo lelijk zijn doordat mijn huid zo strak is dat drukt de silikonen plat denk ik. Ik heb ze tussen de spier gekregen. IK heb ook allemaal luchtbelletjes zelfs bij mijn ribben heb ik ook luchtbelletjes. DE spierpijn bij me borsten valt nog wel mee in vergelijking met de spierpijn die ik bij mijn ribben en oksels heb. Ik ga vandaag een stukje lopen hopen dat het mij goed doet. liefs wesje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Poppy Posted December 19, 2009 Share Posted December 19, 2009 @ popy ik heb even naar je foto's gekeken na een weekje zitten ze bij jou al mooi hoor, ze zijn beetje ingedaald hopelijk zullen ze bij mij ook dalen want nu is het erg lelijk mijn man lacht er zelfs om. ik wil vandaag ook een stukje wandelen mischien zal het mij ook goed doen.Thanks! Hoe zitten ze bij jou nu dan? Ze zullen wel nog hoog zitten he? Ik zie dat vaker bij dr. visser boobies, die zitten in het begin heel hoog, en zakken dan mooi! Komt goed! Link to comment Share on other sites More sharing options...
nachtuiltje Posted December 19, 2009 Share Posted December 19, 2009 GEFELICITEERD Wesje hopenlijk word de pijn snel minder,eerste dagen(week)zijn erg heftig hoor,rust lekekr uit beterschap p.s. ben benieuwd naar je pic,s greetzzz moontje p.s heb je nu 275 of meer gekregen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
wesje Posted December 19, 2009 Author Share Posted December 19, 2009 Thanks! Hoe zitten ze bij jou nu dan? Ze zullen wel nog hoog zitten he? Ik zie dat vaker bij dr. visser boobies, die zitten in het begin heel hoog, en zakken dan mooi! Komt goed!ja poppy ze zitten inderdaad erg hoog en strak maar het is even afwachten Link to comment Share on other sites More sharing options...
wesje Posted December 19, 2009 Author Share Posted December 19, 2009 GEFELICITEERD Wesje hopenlijk word de pijn snel minder,eerste dagen(week)zijn erg heftig hoor,rust lekekr uit beterschap p.s. ben benieuwd naar je pic,s greetzzz moontje p.s heb je nu 275 of meer gekregen? dankjewel moontje, het is 320 cc geworden foto's zal ik wel plaatsen binnenkort groetjes wesje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest chi chi Posted December 19, 2009 Share Posted December 19, 2009 Hai Wesje! Allereerst jij OOK van harte gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten meid! Fijn om met lotgenoten te kunnen schrijven hoor! Weet niet of je mijn verslagje ook hebt gelezen? Ik ben dus 2 dagen voor je geholpen, geloof me, het gaat met de dag beter, maar het gaat wel gestaag. Ik moet zeggen de pijn die ik heb gevoeld, was draaglijk. Maar s'nachts is het meest vervelend, mijn medicijnen van de kliniek zijn nu op, dus ik doe het nu met IBUPROFEN en Paracetamolletjes. Ik word nog steeds snachts wakker, allebei mijn borstspieren zijn dan echt brandend zeg maar, vooral mijn rechter. Maar gister halverwege de dag was het ineens zo goed als weg tot aan de avond toe, dus ik dacht, dit wordt waarschijnlijk mijn eerste betere nacht... NOT. Wat ik gedaan heb, ik ben naar beneden gegaan om 5 uur (oja, ik heb wel LANGER doorgeslapen, dus dat is dan wel een plus..) en op de bank lekker een paar kussens in mijn rug verder liggen pitten, lekker de kachel aan. Zo trek ik het prima! & weet je, het klinkt me ook ZO bekend in de oren... jij hebt een D besteld, ik heb ook een D besteld... Poppy ook, allemaal denken we in de eerste instantie: WAT!... Wat KLEIN.... Ik ben telkens aan t denken van KLOPT dit wel?? En dan denk ik weer, die arts heeft duidelijk gehoord dat ik D zei, het stond in mijn dossier, bla bla, ik zag hier op je forum ook een reactie van iemand die het ook weer bevestigde; HET KOMT GOED! Ze moeten nog dalen, de zwellingen moeten nog wegtrekken... dus daar moeten we gewoon op vertrouwen he! Geduld is een schone zaak, maar ik wilde gewoon net als een ieder ander denk ik direct het gewenste resultaat zien. Ook ik kwam bij uit de narcose en hoe zwak je ook bent, het eerste wat je wilt weten is het aantal CC's!!!!! En dan denk je; waar zitten die 430 CC's dan??? haha.... Ik ben vandaag op de magische dag beland, straks lekker douchen, haren wassen, borsten wat langer bekijken, want ik heb echt braaf de BH van de kliniek aan, met de band aan de bovenkant van de borsten. Maar straks is het even gluren, foto's maken, meten, BH's passen... Maar eerst moet ik geduld hebben, manlief haalt alle boodschappen enz. Dan voel je je wel een beetje schuldig... Meis, geef het de tijd, hou veel rust, luister naar je lichaam en een fijn medicijn, lekker veel kwebbelen op het forum! Liefs Chi Chi Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest selina1212 Posted December 19, 2009 Share Posted December 19, 2009 hi meissGefeliciteerd met je nieuwe meiden!!de ergste pijn is als het goed is morgen al over gaat snel he dan gaat het alleen maar beterOver de grootte ik had dat ook dat ik wakker werdt en dacht heey dacht dat ik een bv kreeg en ikheb betaald maar er is niet veranderd als je weer een week a 2weken verder bent merk je echt dat ze veranderen zelf ben ik niet tevreden met de grootte had ze groter gewild ben wel blij met de vormzijn mooi vol en rond,meid het komt allemaal goed zeker met die 320 ik heb 275 gekregen en heb hier wel spijt van maar ach over 10 jaar moet je toch een wissel voor mij dan een maatje groter:PSterk je aan doe rustig en laat je verwennen!!Liefs XX Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nina32 Posted December 19, 2009 Share Posted December 19, 2009 Hey meis, van harte gefeliciteerd met je boobs!! Maak je nog geen zorgen, bij mij waren ze ook heeeeel lelijk in het begin, duurt echt even voordat je huid oprekt en ze een beetje gaan zakken... Kijk gerust even bij mijn begin-foto's, misschien stelt dat je een beetje gerust! Veel succes met je herstel!!! liefs Nina Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest chi chi Posted December 19, 2009 Share Posted December 19, 2009 Hey meis, van harte gefeliciteerd met je boobs!! Maak je nog geen zorgen, bij mij waren ze ook heeeeel lelijk in het begin, duurt echt even voordat je huid oprekt en ze een beetje gaan zakken... Kijk gerust even bij mijn begin-foto's, misschien stelt dat je een beetje gerust! Veel succes met je herstel!!! liefs Nina Heej Nina! Ik heb direct ook nog even naar je foto's gekeken, die heb ik al vaker bekeken maar wat je zegt; je ziet echt zo goed verschil vanaf t begin tot de laatste foto's! Wauw, dit is echt zo mooi ook als voorbeeld voor ons, onzekere en ongeduldige dametjes, Veel liefs van Chi Chi Link to comment Share on other sites More sharing options...
wesje Posted December 19, 2009 Author Share Posted December 19, 2009 DAnkjewel dames, @ chichi, so chichi jij hebt veel cc's zeg waouw,ik ben dus niet de enige die denkt dat het zo klein lijkt hahah daar ben ik weer wel blij om @ nina,ik heb naar je foto's terug gekeken bij jouw zitten ze inderdaad ook heel hoog na je operatie, dat bedoelde ik nou zo lelijk zitten bij mij dus ook, maar als ik naar de rest van je foto's kijk is het eindresultaat erg mooi @ selina, jij had zoveel pijn is dat nu over meid? over 10 jaar wil ik ook iets groter Link to comment Share on other sites More sharing options...
wesje Posted December 19, 2009 Author Share Posted December 19, 2009 Dames hoe moet ik douchen ik ben bang om te douchen mijn man word boos normaal douch ik elke avond, en nu heb ik 3 dgn niet gedoucht,want in de kliniek zeiden ze dat er geen zeep op je borsten mag komen, maar als ik douch moet ik toch wel shampoo gebruiken mijn hoofdhuid is helemaal vettig geworden,en die sampoo gaat ook langs mijn borsten. heeft iemand een tip voor me???? mijn man is zo lief hij helpt mij echt overal bij,konden jullie ook niet zelf opstaan of liggen???? ik kan alleen met zijn hulp overreind komen of liggen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
B-Cupje Posted December 19, 2009 Share Posted December 19, 2009 Hoi wesje (en de andere meiden die hun D-cup 'klein' vinden ) even afwachten is idd de boodschap . Nu is alles rondom die borsten ook opgezwollen , eens dat wegtrekt (kan een week of twee duren) komen die boobs wel tevoorschijn Het lelijk vinden van de borsten had ik ook , ik was er echt niet blij mee . Ze hingen precies net onder me'n kin , waren spuuglelijk , deden verschrikkelijk veel pijn , waren hard en zwaar en bewogen voor geen millimeter . Maar hey , alles is daar binnenin ferm beschadigd , bij de één wat meer als bij de ander . Hier op 't forum zie je meestal foto's dat het net na de operatie al zo mooi van vorm is . Als je dan met jezelf vergelijkt is dat wat ontmoedigend . Komt in orde hoor , binnen enkele weken denk je'r hélemaal anders over De pijn kan ik me ook nog levendig voorstellen , ik had het flink onderschat . Om de 4u pijnstiller slikken is de boodschap (of zwaardere - ik had dafalgan 1mg - om de 6u) , ze zijn voor iets uitgevonden . Hing er na 2 weken nog aan en heb toen afgebouwd . > douchen is geen probleem hoor , je wonden zullen wel dicht zijn . Goed afspoelen en droogdeppen . Nog een fijn herstel Wesje ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
wesje Posted December 19, 2009 Author Share Posted December 19, 2009 B cupje, hallo thx voor je reactie ik heb nu duidelijk begrepen dat ik moet afwachten maar als je ze eenmaal hebt lijkt het zo lang te duren tot het hersteld is en mooi eruit zal zien. Ik denk dat ik dan zo moet gaan douchen, ik was bang dacht dat er geen shampoo op mag komen e.d liefs wesje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest chi chi Posted December 19, 2009 Share Posted December 19, 2009 &.... al lekker gedoucht? Ik wel daarnet, heerlijk, daarna even allerlei BH's gepast en fotootjes gemaakt, ga ze snel proberen te plaatsen!Liefs en sterkte met de pijn, het komt echt goed. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wesje Posted December 20, 2009 Author Share Posted December 20, 2009 hoi chichi ik heb net gedoucht nou wat was het heerlijk zeg, maar ik durf nog geen andere bh's te proberen het is,de pijn is vandaag iets minder. heb jij al foto's geplaats ik heb wel foto's gemaakt maar na 1 week zal ik ze plaatsen zodat je het verschil een beetje ziet want nu is het 4 dagen maar je ziet geen verschil. Mijn ene borst lijkt dikker dan de ander.liefs wesje Link to comment Share on other sites More sharing options...
nachtuiltje Posted December 20, 2009 Share Posted December 20, 2009 ooh 320 is echt een mooi aantal cc,s wesje echt joh,jij zal gek staan te kijken hoe ze veranderen na tal weken,ik heb het ook ondervonden,vond ze ook spuugfout om aan te zien,en te klein,nu ben ik dik tevreden,maar ze zijn dan ook wel echt enorm aan het veranderen,wat ik erg jammer vind dat je dat(bijna) niet ziet op de foto,het is iets vertekend allemaal vind ik persoonlijk. maar komt echt goed Link to comment Share on other sites More sharing options...
wesje Posted December 20, 2009 Author Share Posted December 20, 2009 hoi moontje, ik heb inderdaad van iedereen gehoord dat ze het in het begin allemaal bijna lelijk vonden dus ben blij dat ik niet de enige ben, mijn borsten lijken klein omdat het zo platgedrukt is volgens mij maar ze zijn wel breed en hoog hahah me man lacht er ook om. Ik zei dat we gewoon moeten wachten.en ik was bang dat 320 cc weinig zou zijn maar ik pas in een sport bh 75 D dus ik hoop dat het een d cup blijft Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest chi chi Posted December 21, 2009 Share Posted December 21, 2009 hoi chichi ik heb net gedoucht nou wat was het heerlijk zeg, maar ik durf nog geen andere bh's te proberen het is,de pijn is vandaag iets minder. heb jij al foto's geplaats ik heb wel foto's gemaakt maar na 1 week zal ik ze plaatsen zodat je het verschil een beetje ziet want nu is het 4 dagen maar je ziet geen verschil. Mijn ene borst lijkt dikker dan de ander.liefs wesjeJa mijn eerste douchesessie was ook een verademing, lekker haren gewassen, zo automatisme, stond met mijn handen in de lucht, dacht ineens; SJIPS, dat mag nog niet.... dus snel mijn vriend in de douche gekomen, mijn haartjes lekker gewassen. Ja heb inmiddels foto's geplaatst. Ben ook wel nieuwsgierig naar jouw plaatjes! Ik zag wel al ietsje verschil moet toen ik net na 2 dagen de BH uithad en dan na 4 dagen. Denk dat het hard gaat steeds een beetje meer. Maar pas na een jaar zie je wat het echt geworden is schijnt. Misschien is je ene borst nog iets meer gezwollen, mijn arts zei ook wel je zal kritischer kijken na de operatie, dan ervoor. Grappig.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wesje Posted December 21, 2009 Author Share Posted December 21, 2009 oh leuk chichi mag ik je foto's ook zien, als ik ze heb geplaats mag jij ze ook zien maar ik weet niet hoe jullie zo'n album maken, niemand plaatst zijn foto's in de borstenforum galerij waarom eigenlijk iedereen heeft een album bij mijn album ofzo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts