Ga naar inhoud

Lizzy76 : 17 december 2009 : Dr. Nio : Park Kliniek


Gast lizzy76

Aanbevolen berichten

Hallo dames,

Ik volg jullie verhalen al enige tijd en heb hier erg veel aan gehad. Nu is de tijd aangebroken om mezelf ook maar eens te registreren en met andere mijn verhaal/bevindingen en binnenkort ervaringen te delen.

Mijn naam is Lizzy, ben uit het bouwjaar '76 een slecht jaar wat borsten betreft.

Gelukkig was er iets aan mijn zeer licht gezwollen tepeltjes te doen en in '95 ben ik dan ook

de trotse eigenaresse geworden van 2 mooie billen van voren (zoals ik ze toen noemde).

Ik ben toendertijd geholpen door Dr. Cohen en er is 240cc ingegaan.

Ik heb geen enkel ogenblik spijt gehad van mijn beslissing en ik denk dat mijn leven er een stuk gezelliger door is geworden (hiermee doel ik op zelfvertrouwen.)

Afgelopen voorjaar kreeg ik last van mijn rechterborst. Ik heb een consult gehad bij Dr. Nio en hij raadde mij aan om mijn protheses te vervangen.

Na enkele weken verdwenen de klachten maar de beslissing om ze te vervangen was toen wel al genomen er zit namelijk ook wat kapselvorming rondom de protheses.

Als het goed is krijg ik begin januari nieuwe protheses. Best spannend vind ik, spannender dan de 1e keer omdat ik nu ook een kleintje heb.

Ik vind het leuk om jullie verhalen en ervaringen te lezen. Zo kan ik me goed voorbereiden op dat wat gaat komen want eigenlijk...als ik heel eerlijk ben.... SCHIJT IK PEENTJES (sorry voor deze uitdrukking maar het is wel zo!)

Liefs Lizzy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Lizzy,

Welocome 2 the Club! :116:

Begrijpelijk hoor. Logisch dat je na zoveel jeer tevredenheid ook weer niet staat te springen om een prothesewissel. Maar je geeft al aan dat het wel tijd wordt om er voor te gaan. Lees je verder in, vraag wat je wil vragen en ehm, leuk! Er is weer een toekomstige wisselaarster bij! :blush:

Groetjes, Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Lizzy,

welkom! Tja,meer kan ik niet zeggen als lees ze (nog meer) in en vraag maar raak. iedereen zal antwoord geven denk ik.

is een erg leuk en gezellig forum.

maaruh,je hebt nog geen definitieve datum? En wat er nu in gaat qua cc?

En komt allemaal goed meis!

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo dames,

Dank jullie voor jullie warm onthaal hier op het forum.

Er is het eea voorgevallen waardoor ik niet eerder heb kunnen reageren.

Mijn excuus daarvoor!

De datum is veranderd. Ik zit voor de kerst al met nieuwe boobies!!!

Ben ikzelf er blij mee, zeker ivm vakantie van mijn vriend.

aankomende donderdag 17/12 is voor mij de grote dag....

Van de week was ik erg zenuwachtig, momenteel ben ik er vrij nuchter onder.

Ben ook zo vrij geweest om even jullie fotootjes te bekijken, ziet er erg mooi uit zeg.

Hopelijk gaat het bij mij ook zo mooi worden. We wachten af.

Groetjes Lizzy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lizzy,

Welkom hier! Fijn dat je al snel aan de beurt bent zeg! Echt aftellen, voor je 't weet is het zover.

Veel leesplezier, 't fijne van dit forum is je kan er ook alles vragen :rolleyes: en eindeloos over doorgaan haha.

Liefs

Becky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend! Al zo snel weer nieuwe boobs! Welke maat krijg je nu en het aantal cc's? Of blijft dit hetzelfde!

Ik heb ook kids en moet zeggen dat hetgoed te doen is hoor. Hoe oud is jou kindje? Per leeftijd is het nogal afhankelijk wat ze al zelf kunnen.

Succes donderdag!!

Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

Gisteravond de (enorm) grote boodschappen gedaan, zo heeft vriendlief het straks lekker makkelijk. En anders zijn er gelukkig altijd nog opa's/oma's en de bezorgservice.

Zojuist nog even een trainingsbroek en vest gekocht. Aangezien die armen moeizaam omhoog zullen gaan is dat toch wel handig dacht ik zo (ook uit jullie verhalen opgemaakt!)

Tja inderdaad eerder en geen uitstel! De kliniek belde op en ze vroegen het heel twijfelend. Nou bij mij geen enkel probleem! Hoe eerder hoe beter denk ik maar zo.

Mijn kleintje is 18 maanden, zij kan al zelf de trap op, af met een beetje hulp. Klimt zelf op de bank en loopt al lekker vlot door. Momenteel zit ze wel weer in zo'n mama-fase. Ach ze zal onbewust toch ook wel de spanning van mij meekrijgen. Mijn vriend is straks 2 maanden vrij :D ! Hij had nog enorm veel vrije dagen staan en deze moesten opgemaakt worden. Super geregeld dus, hier ben ik echt blij om en er viel dan ook een last van mijn schouders af toen ik dit hoorde. :rolleyes:

Ik heb in '95 240 cc per borst gekregen, hiermee kwam ik uit op een grote B. Dr Nio adviseerde mij nu om een iets grotere prothese te nemen dit ivm een "leeg thee zakjes-effect" als ik nu hetzelfde aantal cc's zou nemen. Het gaat nu 300 cc of 350 cc worden. Hij bekijkt dit tijdens de operatie.

Morgen nog 1 dagje werken en dan is het donderdag zover. De kleine gaat naar het KDV en vrijdag naar opa en oma. Mijn moeder gaat mee naar de kliniek aangezien vriendlief vrijdag zijn laatste werkdag heeft.

Nou meiden, ga ook nog even bij jullie berichten neuzen en spreek jullie snel weer!

Liefs Lizzy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

Nou daar ben ik weer. Erg vroeg vandaag want ik doe geen oog dicht zo slapend op mijn rug :blink: .

Ik was keizenuwachtig afgelopen donderdag en had me ingesteld op enorm veel pijn (dat was namelijk wat ik vorige keer had ervaren. Ik kon toen niet eens een glas drinken optillen) maar tot nu toe is het me echt 1000% meegevallen!!!

De pijn is nihil en bijna te verwaarlozen, heb enkel enorme jeuk onder dat compressievestje grrrrrrrrrrr :145:. Gisteravond even naar het resultaat gekeken en dat viel niet tegen. Ze zijn nog een beetje platgedrukt maar dat zakt in de komende tijd wel in model. Er is 325cc in gegaan eurosillicone med.profile.

Ik zal mijn verslag straks even plaatsen.

Hoest met jullie? Verloopt het herstel naar wens?

Ik zal zo jullie topics ff bekijken.

Prettige dag vandaag in de sneeuw en kou en tot snel!

:48: Lizzy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,

Hier mijn verslag van afgelopen donderdag.

Na een zeer goede nachtrust 'smorgens afscheid genomen van vriendlief (moest werken)

de kleine naar het dagverblijf gebracht ....slik toen had ik het wel even moeilijk. Wat als ik nou niet wakker zou worden schoot het door mijn hoofd. Maar ook dat ik je straks 6 wkn niet mag/kan tillen.

Daarna door naar moeders want zij zou met mij meegaan naar de kliniek (net als in 1995 tijdens mijn 1e Bv)

Om 10.00 uur moest ik me melden we waren er een kwartiertje eerder. Netjes naar de wachtkamer gebracht en binnen 2 minuten stonden er al 2 verpleegkundigen klaar om me mee te nemen naar boven. Afscheid van mijn moeder genomen en daar ging ik. Ik zou om 11.00 uur geopereerd worden maar dit was uiteindelijk al om 10.15 uur.

De vrouw die voor me was stond vast ivm het slechte (sneeuw) weer. Wat een geluk voor mij!.Ik werd naar mijn kamer gebracht waar ik mij om moest kleden, na nog wat vragen te hebben beantwoord lopend naar de voorbreidingskamer. Infuusje prikken en op de brancard naar de OK. Daar bleek infuus niet goed te zitten dus een nieuwe en direct slaapmiddel erin. Ik voelde dat mijn arm heel warm werd en dat die warmte zich verplaatste naar mijn hals. Vervolgens hoor ik iemand mijn naam roepen en blijkt het hele gebeuren dus al achter de rug te zijn....

Op de recovery kreeg ik een compressievest aan. Ik heb stiekem even kunnen gluren naar mijn nieuwe aanwinsten maar door de slaperigheid van de narcose kon ik me daar 'savonds niets meer van herrinneren.

Rond 13.15 uur was ik weer terug op mijn kamer. Ze hadden me volgens mij een dijk van een narcose gegeven want ik kon mijn ogen niet open houden. Zalig.

Een uurtje later was ik goed wakker en zat mijn moeder naast mijn bedje te wachten.

Even een boterhammetje eten, wat drinken, plasje doen en toen mocht ik al naar huis!

De verpleegkundige gaf nog wat instructies mee en een afspraak voor volgende week dinsdag.

Thuis aangekomen ben ik lekker mijn bedje ingedoken en heb nog even liggen uitslapen. Toen ik echt goed wakker was beste ik ineens dat het allemaal al achter de rug was, zo bizar... Van pijn is nauwelijks sprake geweest. Ja in mijn rug van het liggend/zittend slapen. Het is me tot nu toe echt 1000% meegevallen.

Ik kan mezelf wassen, aankleden mijn armen bewegen. Dit was vorige keer allemaal niet. Toen kon ik niet eens een bekertje water optillen of ik verging van de pijn.

Ik ben erg blij.

Gisteravond even het compressievest uitgedaan om te kijken hoe ze eruit zagen en ook hier werd ik erg vrolijk van.

Nu verder herstellen.

Liefs Lizzy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Poppy,

Er is 325cc ingegaan. Er zat eerst 240cc in. Ietsjes groter dus.

Hoe gaat het met jou? Ik ben zo vrij geweest om je foto's te bekijken. Ze zien er mooi uit hoor.

Lekker gevoel he om mooie boobs te hebben.

Groetjes Lizzy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lizzy!

Wat fijn dat het goed gegaan is en dat je ook zo lekker snel geholpen bent! Heb je je ook niet meer druk hoeven maken dus!

Ik denk dat bij een wissel het over het algemeen niet zo heel veel zeer doet? Je spier/lijf is al e.e.a. gewend misschien?

Houd wel je rust maar met een weekje of 4 ben je weer helemaal de oude! Bij mij wel iig (nou ja, op die ontsteking na dan, haha)

Groetjes en herstelse!!

Merel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Moontje,

Ja ben erg blij met het aantal cc's. Dr Nio had gezegd dat het iets meer zou worden en ik was als de dood dat ik super-mega-boobs zou krijgen, duidelijk gemaakt dat ik dat absoluut niet wil ( niets ten nadele van de meiden die dit wel willen maar het past totaal niet bij mij). Ik ben erg te spreken over het resultaat. Mijn vriend zei dat het bijna dezelfde maat lijkt. Iets meer vulling aan de zijkanten. Maar het moet natuurlijk nog allemaal inzakken he.

We wachten dus geduldig af maar heb er alle vertrouwen in!

Liefs Lizzy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net even een goede sportbh gekocht....blijk ik 80E te passen.......

Oeps van een 80b naar een 80E! Ach het zal wel met vocht temaken hebben.

En vriendlief zei dat het niet zoveel uitmaakte hahaha.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.