B-Cupje Posted December 16, 2009 Posted December 16, 2009 Italië werkt aan een wet die moet verbieden dat meisjes jonger dan 18 een borstvergroting of plastische chirurgie ondergaan. Tegen zichzelf beschermenVeel Italiaanse meisjes krijgen grote borsten of een andere schoonheidsoperatie van hun ouders, in totaal gingen meer dan 10.000 vrouwen jonger dan 18 onder het mes voor hun uiterlijk, dat meldt nu.nl. Ondersecretaris van het Ministerie van Welzijn Francesca Martini: "Met deze wet willen we osn vooral meisjes richten op die een borstvergroting laten uitvoeren enkel vanwege het schoonheidsideaal. Ze beseffen de risico's van zo'n zware operatie niet. Met deze maatregel willen we hen tegen zichzelf beschermen." In België staat er geen minimumleeftijd op het laten uitvoeren van een borstvergroting. Chirurgen zijn dan wel gebonden aan strikte voorschriften.
B-Cupje Posted December 16, 2009 Author Posted December 16, 2009 Ik was echt van 't gedacht dat je minstens 18 jaar moest zijn hier in BE ...
Patries473 Posted December 17, 2009 Posted December 17, 2009 ja ik ook hoor! en mooi dat daar een minimum leeftijd voor is/komt! eerst uitgegroeid zijn en dan pas een bv.een oor of neus-correctie (neus in extreme gevallen) kan ik inkomen maar een bv? nee....
Recommended Posts