Ga naar inhoud

rand prothese onder de borst voelbaar help!!


Gast selina1212

Aanbevolen berichten

Gast selina1212

Hallo dames

Ik ging zojuist voelen of de hechtingen al opgelost waren en bij 1 borst is dit wel het geval

maar nu viel me iets op en voelt heel eng en hard aan

ik deed me sportbh na boven en merkte bij beiden borsten dat er iets hards uitstak voel echt een duidelijke buld met een harde rand is dit de prothese is dit wel normaal?? want heb ze achter de spier

gekregen?? sorry ben beetje in paniek het valt me nu pas op en heeft me wel even van me voetstuk gehaald

hopelijk kunnen jullie mij hierop antwoord geven

Alvast bedankt

LiefsXxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey selina,

Proficiat met je boobs!

Wat je voelt kan wel littekenweefsel zijn hoor..

Heb dat ook gehad, zo van die harde "knobbels". Toen mijn littekens dicht waren mocht ik mijn littekens beginnen masseren en ik schrok me een ongeluk! Ik voelde iets groot en hard, ze vertelden me dat het littekenweefsel was. Het moet vanbinnen ook allemaal genezen he. Ik ben dan voorzichtig beginnen masseren en ik denk (ben niet zeker) na het na 2 maanden weg was.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

Hi meiss

bedankt!!

Oh oke maar had jij dan ook dat de echt zo'n grote stevige rand voelde in de lengte van je gehele

borstplooi? merk wel dat de prothese nog te hoog zit want de plooi zoals ik nu zie is zeker 1 a 2 cm

lager loopt echt van rond hoog en scherp omlaag zoals het nu eruit ziet lijkt het wel dat me oude borstplooi leeg is gebleven.

Liefs Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.