Ga naar inhoud

Vlinder : 6 november 2009 : Dr. Schiettecatte : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,ik kom me even voorstellen.

Ik noem mijzelf hier Vlinder,ben 39 jaar oud,en heb 6 november 2009 een BV ondergaan,van een kleine C naar een mooie D,ik heb dat in de Velthuiskliniek laten doen,en ik heb 500CC erin gekregen,DualPlane.

Ik ben inmiddels nu 5 wkn verder,en het gaat goed,de ergste pijnen zijn eindelijk verdwenen,alleen met bukken heb ik soms nog wat last.

Ik heb 2 mooie dochters ,hebben allebei borstvoeding gehad dus ja dat vergt erg veel van je borsten,dus ik heb ze lkkr laten opvullen zeg maar,maar dan ietsje meer dan dat het ooit was,en ik ben dr superblij mee!!

:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Vlinder,

Welkom op het forum!

Leuk om te lezen dat jij het al achter de rug hebt. Viel het herstel mee vond je? En ben je helemaal tevreden? Zelf heb ik ook dual plane gehad, 2 weken geleden. Ik ben blij met het resultaat, behalve dat ze nog best stijf (hard) aanvoelen.

Groetjes,

Becky.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Vlinder, welkom hier!

Idd, ik had ook verwacht dat je wel met 500cc iets groter zou hebben? Misschien als je eenmaal gewone bh's aan hebt dat de maat wel wat verandert?

Lekker belangrijk ook ;) Je bent er super blij mee, dat is het belangrijkste :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hoi Hoi Vlinder

welkom hier.

klinkt behoorlijk 500cc en maar 1 cupmaat meer eraan overgehouden,zou eerder verwachten dat je dan al wel op een E of F cup zou zitten nu??

zijn ze bij jou ook in die weken groter/voller geworden?

greetzzz moontje

veel post/lees plezier

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Moontje,beetje late reactie,sorry,

ja,klinkt idd behoorlijk he,ik heb nu maat 80C ,als ik het goed heb dan he,soms ook 80 E,maar ligt aan de soort bh het is nu dus 2 maanden geleden ,maar bij mij zijn ze eerder gekrompen dan groter geworden.Ze zijn al aardig ingedaald,maar omdat ze zo mega gezwollen waren,denk je nu,waar zijn ze??? Ghehe,je went r dus snel aan.En decolete mis ik nogzie je wel een beetje op mn foto,maar niet zoals ik hoopte...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ja,de pijn viel niet mee hoor,ik vond t allemaal heel heftig,vooral natuurlijk omdat dr 500CC in ging.

ja dat stijve duurt best lang,ik heb ze nu 2maanden,en moet zeggen dat t wel een stuk zachter aanvoelt,maar 1 kant is gewoon wat traag met herstellen,die is nog wat gevoelig enzo..

Grappig dat jij ook dual plane hebt,ik weet niet,maar ik mis het decolete eigenlijk,ik vraag me nu af of ik niet beter gewoon op de spier had kunnen hebben,maar ja was bang dat je t dan zou zien,die randjes...

Hoi Vlinder,

Welkom op het forum!

Leuk om te lezen dat jij het al achter de rug hebt. Viel het herstel mee vond je? En ben je helemaal tevreden? Zelf heb ik ook dual plane gehad, 2 weken geleden. Ik ben blij met het resultaat, behalve dat ze nog best stijf (hard) aanvoelen.

Groetjes,

Becky.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mja,ik heb toevallig gister 2 bh setjes gekocht in maat 80 E,(beugelbhs)maar soms is het ook D ligt aan het merk denk ik.Gelukkig zijn die nog net(de mooie) in D te krijgen,E wordt al lastiger .

het is nu 2maanden geleden,vraag me af of ze zo blijven nu...

Een kant is nog best wel hard,andere kant voel je niet dat r wat bij zit zeg maar ghehe..zal wel met indalen te maken hebben.

Hey Vlinder, welkom hier!

Idd, ik had ook verwacht dat je wel met 500cc iets groter zou hebben? Misschien als je eenmaal gewone bh's aan hebt dat de maat wel wat verandert?

Lekker belangrijk ook ;) Je bent er super blij mee, dat is het belangrijkste :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat decolete weet ik gelijk wat je ermee bedoeld,ik mis dat ook een beetje ja.

ja ik ben van gedachten,dat je met dual plane veel kleiner uitkomt dan achter of juist voor de spier,zie enkel bij de dual plane plaatsingen dat je soms maar net 1of 2cups naar boven gaat.

ik heb ze ook dual plane,en vond zeker het herstel wat je zegt,heftig

ze worden hier bij mij wel steeds zachter,en als je erin knijpt dan voel je me prothese ook niet zitten,ja enkel net boven me litteken,dat is het enige plekje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja,precies,dat heb ik dus ook idd ! Fijn om te horen dat ik niet de enige ben .

Als mn chirurg had gezegd dat ik kleiner zou uitkomen had ik er niet voor gekozen ,maar ik was zo bang voor die randjes dat het mij veel beter leek,juist omdat ik nogal slank ben en een grote cup wilde.Mja,nu te laat,ben dr wel blij mee,maar dat decolete,dat had hij er bij moeten zeggen,want ik vroeg er duidelijk om dat ik dat juist zo graag wilde.Ja en nog een keer onder t mes,no way,ik heb mn portie wel gehad,die pijn was erg pffffff. :122:

ja dat decolete weet ik gelijk wat je ermee bedoeld,ik mis dat ook een beetje ja.

ja ik ben van gedachten,dat je met dual plane veel kleiner uitkomt dan achter of juist voor de spier,zie enkel bij de dual plane plaatsingen dat je soms maar net 1of 2cups naar boven gaat.

ik heb ze ook dual plane,en vond zeker het herstel wat je zegt,heftig

ze worden hier bij mij wel steeds zachter,en als je erin knijpt dan voel je me prothese ook niet zitten,ja enkel net boven me litteken,dat is het enige plekje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp wel een beetje waarom je niet zo veel omhoog bent gegaan. Je hebt ook een bredere omvang dan de meeste dames hier.

Als je net als ik een omvang van 70 hebt ben je zo een cupmaat verder.

Ik ging met 305 cc dual plane van een kleine 70C naar een volle 70E, dus 2 twee en een halve maat vooruit.

Het spleetje...........tja dat ligt ook erg aan het type bh dat ik draag. Voor mijn bv droeg ik altijd een push up, nu een voorgevormde beugelbh en die geven eigenlijk zelden een mooi spleetje.

Ik heb voor de kerst eindelijk een push up gescoord, nou als ik die aanheb kan je bij mij weer pinnen hoor ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha,mja ik heb ook al pushups geprobeerd(al wilde ik daar juist vanaf)maar daar komen dan mijn tepels bovenuit,die kunnen dus echt niet meer bij mij,lol.

Misschien moet t allemaal nog wat soepeler worden,maar ik vrees dat t zo blijft ,want ik ben nu 2 maanden verder,as vrijdag voor de laatste controle langs .... :rolleyes:

Je ziet het wel hoor (zie fotos) het verschil tussen hoe t was voor en na,maar dat decolete krijg ik er niet meer in,dan moet ik ze echt hard naar binnen duwen,auw auw auw..

Misschien moet ik dus weer onder t mes? vrees dat t dan nog lastiger wordt haha..

Ik begrijp wel een beetje waarom je niet zo veel omhoog bent gegaan. Je hebt ook een bredere omvang dan de meeste dames hier.

Als je net als ik een omvang van 70 hebt ben je zo een cupmaat verder.

Ik ging met 305 cc dual plane van een kleine 70C naar een volle 70E, dus 2 twee en een halve maat vooruit.

Het spleetje...........tja dat ligt ook erg aan het type bh dat ik draag. Voor mijn bv droeg ik altijd een push up, nu een voorgevormde beugelbh en die geven eigenlijk zelden een mooi spleetje.

Ik heb voor de kerst eindelijk een push up gescoord, nou als ik die aanheb kan je bij mij weer pinnen hoor ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

En nu keek ik pas id gallerij waar je dus nog meer foto"s hebt staan..erg mooi hoor,je had ook een goed uitgangspunt zie ik...Mij is het niet gegunt zulke grote borsten helaas,weet niet of je mn topic weleens gelezen hebt,maar daar staat al in dat ik 4 keer een bv heb gehad,en nog blijf "steken"

Maar ala,jij mag trots zijn op je boobs,je bent ook erg slank,dan Zijn/lijken ze natuurlijk helemaal groot.

En als je nergens last meer van hebt is het feest helemaal compleet.Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Verdorrie,lees nu je berichtje pas!

Jeetje zeg,4 x is wel fet veel zeg,pfff.Kost nog ook eens een berg,en dan die pijn,moet er niet aan denken.

Mja ik had ze echt nega big na de operatie,kwist nie wat ik zag,had een mega big smile dat wel,haha.maar nu zijn de helft geslonken,maar goed ,de chirurg ging voor natuurlijk,dus ja..

Moet zeggen dat m dat wel gelukt is,ze lijken net echt. :rolleyes:

Maar ik zou best nog een maatje meer kunnen hebben,afijn,ik ben best tevreden nu zo.

Ik heb nu ook geen last meer ,die ellende is gelukkig voorbij..

En nu keek ik pas id gallerij waar je dus nog meer foto"s hebt staan..erg mooi hoor,je had ook een goed uitgangspunt zie ik...Mij is het niet gegunt zulke grote borsten helaas,weet niet of je mn topic weleens gelezen hebt,maar daar staat al in dat ik 4 keer een bv heb gehad,en nog blijf "steken"

Maar ala,jij mag trots zijn op je boobs,je bent ook erg slank,dan Zijn/lijken ze natuurlijk helemaal groot.

En als je nergens last meer van hebt is het feest helemaal compleet.Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi,ik val even binnen om op je wat houd je bezig te reageren.

Bij voorbaat sorry,want ik ga duidelijke taal typen.

Als ik je foto"s bekijk vindt ik dat je al erg grote borsten hebt met de 500cc ( enja,ik had ze ook graag zo willen hebben),daarbij ben je ultraslank,ik denk dat je een "attractie" wordt als je nog groter gaat,raken de verhoudingen zoek.

Denk dan ook dat je een beetje een vertekend beeld hebt van je boobs,want ze zijn echt huge hoor! Tuurlijk gaat het om jouw lijf en jouw gevoel en het zal dan ook ten alle tijd je eigen beslissing moeten zijn wat je doet.

Nu ogen je borsten ook nog natuurlijk en 100cc extra levert Überhaupt niet zoveel winst op,dus zul je voor een verschil toch alwel net al;s mij voor 700cc moeten gaan en ik vrees dat je dan voorover valt.

Sorry,maar je vroeg om onze mening en dit is de mijne nu eenmaal.Nu ben ik nog jaloers op jouw borsten,maar ga je groter zal dat niet meer het geval zijn denk ik..

Take care,groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

nou ik ga nog niet voor een heroperatie,ik ga morgen voor een gesprek met mn chirurg ,omdat ik met heel veel vragen zit zoals:

klopt het dat de protese zo ver is ingedaald

heb ik echt wel dual plane?

is het wel goed,dat de protese ondanks de prosedure ,toch wel een beetje duidelijk te voelen is.

kan een eventuele heroperatie schade aanbrangen?

wat zijn de mogelijkheden?

gewoon wat geruststelling voor mijzelf dus.

Ik wilde dolgraag een decolete,en dat heb ik nu niet gekregen,wil dus weten of dat door dual plane komt,of dat t mn bouw is...

dat lukt me ook niet met speciale bhs..en bovendien was dat niet de bedoeling dat ik weer pushups moest gaan dragen.

Ik heb niet voor nix €4,000,- neergelegd.

verder ben ik wle tevreden ,ze zijn idd heel mooi,en thanx voor al jullie complimenten,misschien ben ik wel een verwend nest,ma ja....gewoon info vragen kan geen kwaad,en nu zit ik nog in de herstel periode dus mag ik nog een keer langskomen,over een jaar moet ik consult aanvragen,snap?

Ik ben echt wel trots hoor,dat is t niet...maar misschein met ietsje meer zijn ze wat dichter tegen elkaar,en heb ik meer bolling....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel goed dat je gaat en dat je je lijstje met vragen klaar hebt.

Ik ben benieuwd wat ze gaan zeggen. Want ze staan inderdaad niet erg bij elkaar ondanks dat het formaat mooi is. Al denk ik eerlijk dat dat ook te maken heeft met hoe de stand van de borsten was voor de ingreep.

Succes morgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ik ga niet voor herroperatie,heb even info gevraagd bij mn chirurg,en nu ben ik gerustgesteld,hij zegt dat ik ALS ik een decolete wil,een push up moet dragen,en anders een lift zou moeten nemen,want hij ten zeerste afraad,omdat ik hartstikke mooie borsten heb,dus hij daar zo&zo niet aan mee zou werken,en groetere protesen zou ook niet goed zijn,dan krijg je snel hang ,dus hij raad me aan altyd beugelbhs te blijven drahen,wantd e zwaartekracht wint altyd.....107.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

blij dat je een verhelderend gesprek heb gehad vlinder.

nu kan je beetje rusten,en van je boobs genieten,vooral van de zomer.

en zo een lift,nee joh,die heb jij nog helemala niet nodig,geef ik je arts gelijk in,ze zien er niet uit of ze binnen no time tot je navel gaan hangen,

haal de pluspuntjes naar boven van je boobs en blijf erin geloven,dan ga je van de zomer genieten van je wel GROTE borsten.

ik vind je wel een goede arts hebben,denk goed na en doet niet zomaar wat :35: je hebt ook van die artsen,die stoppen het er gewoon in en denken enkel aan het geld,helaas.

dus jij gaat nu op bh jacht... :2:

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.