Ga naar inhoud

Franka : 25 januari 2010 : Dr. van der Pot : Rode Kruisziekenhuis


Gast Franka

Aanbevolen berichten

Hoi Meiden,

na alle verdrietige dingen die gebeurd zijn ben ik toch van plan om mijn BVK door te laten gaan.

Het leven gaat door zegt men,dus voor mij ook al valt het niet mee zonder mijn zus en maatje.

Dus de tijd gaat nu wel erg snel de planning was 10 weken wachttijd dus kom ik op ongeveer 11 januari uit,

van mij mag het ook iets eerder,ik ben vrijdag bij me HA geweest omdat ik al een tijd last had van mijn schouder en arm,

totdat ik hem op het laatst haast niet meer omhoog kon krijgen,nu blijk ik een peesontsteking te hebben en heb ik cortisoninjecties nodig maar mijn HA wil wachten tot na de operatie,kan iemand mij vertellen waarom dat zou zijn ik heb dat niet echt gevraagd ik was een beetje overstuur omdat ik ook met hem over mijn zus had gepraat.

Hebben jullie nog tips om vitamines te slikken voor de operatie?

Groetjes Franka

_____________________________________________________________________________________________________________________________

20-okt-2009 huisarts

2-nov-2009 Dr,van Trier (pc)

goedkeuring was niet nodig

Januari... BVK

gs8b61icq6njl1wp.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Franka

Anders morgen nog even aan de assistente vragen hoe dat zit met de peesontsteking en waarom er nog geen behandeling komt.

Ik zou als ik jou was al met vit.c beginnen elke dag ik ben 3 weken voor de operatie begonnen en slik nog steeds.

Ja best wel dubbel voor je maar ik denk dat je zus ook gewild had dat je met de operatie doorgaat toch!!!!!

Nu nog even en dan zal je ook minder last hebben van je nek en schouders bij mij zijn de klachten helemaal over ik geniet nog steeds elke dag van mijn kleine boops gewoon heerlijk.

Het aftellen kan voor jou al bijna beginnen nu nog weken dan dagen en dan is het zover.

Je zult er geen spijt van krijgen dat weet ik zeker het is het allemaal zo waard en de pijn valt echt mee ik doe best al heel veel nu.

Marijke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Franka,

Ik denk dat je er goed aan doet om je bvk door te laten gaan.

Je zus zou denk ik ook niet willen dat je het niet door laat gaan.

Ik snap eigenlijk niet helemaal waarom je die prik niet mag. Het duurt nog best lang voordat je geopereerd word.

Straks loop je er weken mee en is het niet helemaal over als je geopereerd word. Dan heb je dubbel last.

Ik heb ook vitamine C geslikt 3 wken voor de operatie ben ik begonnen met 500 mg en 2 weken ervoor met 1000mg.

En dat slik ik nog steeds. Alhoewel nu even niet ze zijn op. En ik heb arnica pilletjes geslikt voor die tijd en na de operatie.

O ja en op je vraag terug te komen in mijn topic. Ik wist niet van te voren welke cup ik zou krijgen ik heb aangegeven dat ik graag een C of een kleine D cup wilde. En dat zou hij proberen maar hij kon niets garanderen.

Groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Franka!

Moeilijke periode voor je! maar op deze manier kun je je ook weer op iets positiefs focussen en dat is denk ik wel prettig!

Straks moet je natuurlijk bijkomen van de operatie en kan je ook weer dingen op een rijtje zetten voor jezelf.

In welk ziekenhuis kan je terecht? RKZ in Den Haag? Beverwijk?

Succes!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Meiden,

ik heb gisteren zelf even naar het rodekruisziekenhuis Beverwijk(voor Mellie)gebeld of ze al een datum wisten,

pffff bij mij eigen pc werd het dus maart ipv januari,

toen kwamen ze met een optie om het door een andere pc te laten doen :unsure:

ik heb er mee ingestemd maar heb wel gevraagd of ik eerst een praatje mag maken met hem,dat was natuurlijk geen probleem,

dus mijn BVK word 25 januari uitgevoerd door Dr van der Pot :108:

Ze vertelde ook dat dit ziekenhuis (brandwondencentrum) nooit zeker is van wachtlijsten het zou ook zomaar nog later kunnen worden,aangezien ik graag voor de zomer weer up to date wil zijn wil ik niet wachten op van Trier.

Nu is het aftellen........

Groetjes Franka :116:

20-okt-2009 huisarts

2-nov-2009 Dr,van Trier (pc)

goedkeuring was niet nodig

gs8b61ic8hve3367.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Franka

Fijn dat je een datum hebt en goed van je om eerst een gesprek te hebben je moet er wel een goed gevoel bij hebben bij je p.c.

Hoop dat je er en goed gevoel bij hebt en an ervoor gaan toch dus over een kleine 5 weken heb je al kleinere ( ) ( ) wat een heerlijk vooruit zicht.

Marijke

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Marianne,

nee ik heb nog geen gesprek gehad dat is pas vlak voor de operatiedatum,

het gaat redelijk met me maar het is erg zwaar allemaal,

vooral met de feestdagen zo zonder mijn zus.

Groetjes Franka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Marianne,

Ja het gaat nu wel dichtbij komen,

het begint nu toch wel een beetje te kriebelen,

ik moest eerst nog veel regelen ivm met zus,

vandaag heb ik met mijn nichtjes de urn in de urnenmuur geplaatst,

meteen de asbus van mijn moeder (die stond daar nog steeds,aug overleden) meegenomen,en uitgestrooid met de meiden.

Pffff was me wel weer een dagje,maar ik wilde dit geregeld hebben voor mijn operatie.

Mijn BH's heb ik al in huis dus wat dat betreft ben ik er klaar voor :13:

Hoe gaat het nu met jou?

Groetjes Franka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

ik heb net de lijst even nagekeken en heb alles opgeschreven,

zelf nog even iets toegevoegd zoals imigranspuiten en tabletten ivm met migraine :wacko:

ik zie er wel tegen op om evt migraine te krijgen want dat is een ramp :121:

dat kreeg ik ook na mijn baarmoederoperatie,toen zijn ze gestopt met de morfinepomp :19:

Hebben jullie verder nog tips?????

Verder begin ik wel al een beetje nerveus te worden maar ik denk dat het wel normaal is toch!!!!!

Groetjes Franka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

het heeft even geduurd maar hier ben ik,

de operatie is me best wel meegevallen,

in die zin ik ben heel trots op mijn nieuwe boobies,

en zooooo blij dat ik het gedaan heb.......

Ik moest om 08.00 uur in het ziekenhuis zijn,

de pc kwam langs om alles af te tekenen en nam veel tijd om nog een praatje te maken,

hij vertelde dat hij onder mijn oksels niet alles weg kon halen maar dat,dat later nog eens gedaan kon worden evt,

als ik dat wilde.

Om 09.45 uur was er toevallig een verpleegster (leerling) op zaal dat ze telefoon kreeg dat ik gebracht kon worden,ze zegt ik ga even iemand halen,dat duurde dus een halfuur pfffff...dus snel naar de OK daar stond het hele team al te wachten.

Iedereen meteen even voorstellen snel infuus in en ik ging slapen heen.

Bij het wakker worden tja werd er gevraagd heeft U pijn?

wat voelt U? Ik zeg het lijkt of het in de fik staat,dat is mooi verwoord zei ze,maar je krijgt nu lekker even iets tegen de pijn ,was een soort morfine (familie ervan) ivm met migraine van de vorige operatie.

Om 14.15 uur was ik terug op zaal en ik mocht zelf mijn man bellen.

Liggend ging de pijn wel en de nacht zat de narcose nog in het lijf dus tot 04.00 uur heb ik wel geslapen,de morgen kwamen de pc's langs en vertelde dat er 406 gram en 498 gram af was gehaald,ik mocht zelf kijken of ik die dag of de volgende dag naar huis wilde.

Dezelfde leerlingverpleegster vond dat ik wel even kon douchen terwijl ik alleen nog maar had gelegen,niet eens even op het randje van me bed had gezeten,maargoed ik dacht als het zo hoort dat doe ik dat,ik in de douche nou ik voelde me al snel niet goed worden en alles ging draaien voor me ik nog snel me afdrogen zover het me lukte,pyamajasje om me heen maar toen ging het licht bijna uit en snel gaan zitten op een stoel en aan het rode koordje getrokken,er kwam heel snel een verpleegster ze schrok zich rot van mij hoe ik eruit zag,

pakte snel een stoel en met nog 3 andere heeft ze me op bed gelegd,ik denk zelf dat die meid mij nooit alleen had mogen laten.

Ik was best wel snel opgeknapt dus wilde ik s'middags naar huis.

Nouja zoals jullie zelf hebben gehad dat het slapen helemaal niks is dus de tweede nacht ben ik op de bank blijven slapen,en dat ging best wel goed.

Dit was het voor nu even,een lang verslag is het evengoed geworden.

Groetjes Franka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Zwolle1985

Wat goed te lezen dat alles goed is gegaan. Erg vervelend van het douche-incident, maar gelukkig kwam dat ook goed. Doe maar lekker rustig aan en hou ons op de hoogte van je herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Franka,

Lekker dat je het achter de rug hebt. En geen migraine, (teminste ik las niet dat je dat hebt gehad)dat is helemaal super.

En dat je ze nu al mooi vind dat is ook heel fijn. Er is flink wat afgehaald dat zal wel een heel verschil zijn.

Ga je nog foto's plaatsen?

succes met herstellen en rustig aan doen hoor.

groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.