Ga naar inhoud

2 verschillende maten


MandyC86

Aanbevolen berichten

  • Reacties 151
  • Created
  • Laatste Reactie

Jeetje, ik heb net je hele topic gelezen en wat ben jij naar behandeld zeg!

Wat fijn dat die mevrouw er was en je zo goed heeft geholpen!

Wat zal jij eindelijk lekker slapen vannacht :-)

Gefeliciteerd met dit goede nieuws!

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ohh wat fijn voor je, en wat super dat je net zo'n vrouw treft die met je meevoelt, en dan ook alles zo voor je regelt, zij verdient een bloemetje!!! Nieuwe ok, maar daar zal je nu niet mee zitten, er wordt gelukkig wat veranderd aan je situatie!!

Wat een vreselijke chirurg, iemand kan goed zijn in zijn vak (nu bij jou niet dan) maar ik vind t ook altijd heel belangrijk dat de klik en het vertrouwen er is.

X Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Hoi Mandy,

ik heb je hele verhaal gelezen...wat een verhaal!

Ik ben heel blij voor je dat het opgelost wordt....en het is al bijna zover ook...spannend hoor!

Heel veel succes met de operatie!!!

Ik ga het zeker volgen!

Liefs Behaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel!

Morgen krijg ik de tijd door. Vind het heel spannend. Morgen en overmorgen nig werken en dan lekker vrij. 3 weken ziektewet. Werk alleen donderdag en vrijdag dus met 2x die 5 dagen vrij erbij voor en na m'n operatie ben ik heerlijk 4 1/2 week vrij.

Ik hoop dat dit de laatste x is. Tijdens de operatie kijkt Klepetko of het 335 word of 375.

Ik heb gevraagd of ik

Mischien iets groter mocht aangezien ik toch al

Onder t mes ga ;-)

Dus t word n verassing als ik wakker word.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje ik lees je verhaal nu voor het eerst en schrik hier wel van zeg, je gaat er toch van uit dat het gewoon goed gaat.hoop voor je dat het van de week goed gaat ben benieuwd,succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je intresse.

Ik ben gisteren inderdaad geopereerd.

Ik had echt heel veel pijn toen ik wakker werd. En heb 2x morfine gekregen daar.

Dat scheelde veel gelukkig. Maar oh wat een verschil met verleden x , toen had ik vrijwel geen pijn.

Het viel me ook wel even zwaar. Was net een dood vogeltje.

Ik heb extra pijnstillers gehad en dat helpt goed gelukkig.

Heb ook wel redelijk geslapen.

Nu is de pijn wel te doen gelukkig.

Ik heb aan de rechterkant ook hechtingen in de binnenkant van m'n borst ivm met de prothese die te ver in m'n zij zat en de beginnende kapsel doe is weggehaald.

Dat voelde ik ook wel toen ik wakker werd zeg pffff.

Het ziet er heel anders uit nu en ben benieuwd naar het resultaat. Maar ik durf het nog niet af te doen om te spieken. Dat laat ik wel ff zo.

Ik heb wel gemerkt dat ze dichter bij elkaar zitten kan alleen maar met m'n wijsvinger tussen m'n spleetje dus ben heel erg benieuwd hoe dat eruit komt te zien.

Ik had dezelfde verpleegkundige als verleden x en ze herkende me ook.

Ook dat ik toen zo'n bikkel was, waar nu niks van te zien was haha.

Ze waren zo ontzettend lief voor me. Moest er bijna van huilen.

Klepetko kwam ook nog bij me kijken na de operatie. Erg fijn was dat. Dat is de vorige x niet gebeurd dus dat waardeerde ik extra.

Deze ervaring met het personeel van Velthuis geef ik een dikke 10 zo had het de vorige x ook moeten zijn. Ik bedoel ze waren vorige x ook lief voor me maar ik heb het nu over alles bij elkaar. Ik had nog niet eerder meegemaakt dat mijn chirurg zoveel intresse toonde.

Toen ik amper wakker was riep ik als eerst ; hoeveel zit erin??

Ik was namelijk nog n x teruggewenst met de vraag of ik mischien 375 zou mogen aangezien ik toch onder het mes moest. Ik had 325 rond en voor de spier. En zou in eerste instantie 335 krijgen druppelvorm en dual plane. Die 335 ivm dat de druppelvorm anders zou uitkomen kwa vorm en wilde absoluut niet kleiner anders werd het 315.

Klepetko zou dat ze beide ging bestellen en ze zou kijken wat er zou passen.

Nog voor de operatie zei ze dat ze er een hardhoofd in had of het zou passen.

Waarop ik zei wat het ook word ik vertrouw op je en ik ben er zo en zo blij mee.

Dus toen ik wakker werd vroeg ik gelijk wat er in zat , ennnnnn het is toch 375 geworden.

Helemaal happy.

Volgende week controle , ik ga nu eerst lekker uitrusten en herstellen.

Zodra ik een foto kan maken zal ik hem gelijk met jullie delen.

Iedereen bedankt voor de lieve berichtjes en intresse!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

jeeeeetje meid, wat een verhaal! en wat onwijs fijn dat het nu allemaal goed is gegaan. Ga maar lekker herstellen en doe vooral rustig aan, ben zelf nog herstellende van de dualplane operatie, en dat viel niet mee...heeeel veeeel geluk met je nieuwe boobies!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje wat een verhaal zeg! Gelukkig dat je uiteindelijk die vrouw tegen bent gekomen want wat een asociale vent die arts met zn psycholoog! Ik kan er zo boos om worden als ik dit soort verhalen lees. Gelukkig is alles goed gekomen voor je, hopelijk nu een resultaat waar je helemaal happy mee bent! Sterkte met je herstel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ohhh gelukkig, je hebt t achter de rug, en wat een fijn gevoel zal dat hebben gegeven dat ze allemaal aardig en lief waren. Hopelijk wordt de pijn snel minder zodat je durft te gluren ;) Succes meis!

X Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na een hoop pijn,tranen en slapeloze nachten toch maar even gebeld naar velthuis.

Ik moest m'n tempratuur opmeten omdat ik al dagen koortsvlagen had. Ik bleek bijna 39 graden koorts te hebben dus meteen weer teruggebeld.

Ik moest dezelfde dag nog langskomen.

Nu bij v/d Meulen. (Heb ze dalijk allemaal gehad ;-) hele aardige meneer.

Hij even voelen en kijken...

Het was overduidelijk dat mijn linkerborst flink groter was als de rechter, terwijl de rechterborst een hechting van binnen heeft en daar kapsel is weggehaald.

Hij voelde ook duidelijk dat mijn linkerborst flink aan het gloeien was.

Dus indd een ontsteking helaas.

Gelijk aan de antibiotica. Hoop dat het snel aanslaat.

Hoeveel pech kan je hebben.

Ik moet zeggen dat ik mijn Boobs ook totaal niet mooi vind. Ik hoop dat dit goed gaat komen.

Ik hou jullie op de hoogte!

Liefs Mandy

Link naar reactie
Delen op andere sites

He bah denk je alle pech al te hebben gehad :(

Hoe is het nu met je?

Heb je vrhaal gelezen,

Wat super dat ze een herstel hebben gedaan!

Hopelijk gaan ze dat bij mij ook doen.

Hoop voor je dat de koorts zakt.

Bbeterschap en hopelijk zijn het nu je droomborsten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zit nu alweer vanaf 3uur beneden omdat ik wakker word van de pijn.

Ik word er zo emotioneel van. De goede hoop gaat n beetje verloren.

Ik ben het zo zat.

Het niks kunnen doen, maar vooral het niet kunnen zorgen voor mijn kind van 4.

Ongeacht hij het super naar zijn zin heeft bij oma zet dat mijn gevoelens niet opzij.

Hij heeft nu voor het eerst krentebaard en ik kan er zelf niet zijn voor hem.

Hem even zien is gewoon niet hetzelfde.

Oh wat baal ik hier van. Er gaat nu werkelijk weleens door mijn hoofd... Had ik het maar nooit gedaan.

Ze zien er niet uit en het doet zo'n pijn. En geloof me, ik ben echt niet kleinzerig.

5 dagen lang aan de morfine gezeten.... Ik neem zelden een asperintje in...

Je word zo raar van die morfine dus laat ze maar liggen ongeacht ik nu erge pijn heb.

Ben d'r helemaal klaar mee.

Ik begrijp echt wel dat de eerste paar dagen heftig zijn maar dit is gewoon niet goed en leuk meer.

Ik hoop dat die zwelling snel wegtrekt want ik zie het echt niet zitten om weer geopereerd te worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.