Ga naar inhoud

wiske1 : 19 mei 2014 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Ooh gelukkig!

Toch weer een gerustelling.

Vind je kan beter een keer te vaak naar pc gaan dat 1x te weinig.

Succes met herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 112
  • Created
  • Laatste Reactie
  • 4 weeks later...

Hoi Lodeizen..

Neeeeee ik ben bang! Haha ( nu lach ik nog) maar nee t is niet grappig, zit mezelf er gigantisch mee in de weg. Durf maar steeds de stap niet te nemen, dus wegzweven in m'n correctie hemd lijkt dan nu maar de safe optie. Maar oooh wat zou ik graag het lef hebben om de stap te nemen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik 'moet' het ook doen wegens enorme irritaties met bepaalde kleding, douchen, zwemmen enz enz. Kortom m'n hele leven.

Geen geld hebben is ook zuur.

Zeker omdat t voor jou medisch gezien dan echt tijd word.

Kun je niet wat lenen van n vriend/ kennis?/ de bank?/je ouders?/ lotto winnen???

Anders word t even heel zuinig leven en dan sparen, sparen, sparen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, het wordt voor mij ook wel veel comfortabeler als ze niet meer hangen. Nu met prothesen zijn ze gelijk van grootte, maar dat waren ze niet en dat was ook onhandig. Ik kan in de toekomst wel wat lenen, maar niet veel en het duurt nog even.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat vervelend, Lodieke. Het is inderdaad een heel bedrag. Het is dus niet mogelijk om een deel vergoed te krijgen in jouw geval?

Happymom, kan wel zeggen dat je gewoon moet gaan maar zo werkt het niet. Je moet er zelf aan toe zijn. Voor mij is het echt een wereld van verschil.

Ik moet echt tellen hoeveel weken PO ik ben, hou het niet meer bij. Bijna 9. Zal binnenkort weer eens een foto maken. Alles zit nu helemaal dicht. Het litteken over de borst vervaagt al behoorlijk. De onderste littekens zijn nog paars maar niet dik oid. Denk dat ze er over een jaar wel heel anders uit zullen zien.

Hoop dat het lukt om nog een rol van mijn buik af te trainen zonder dat mij borsten heel erg veranderen haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie nu pas je vraag. Momenteel maak ik geen kans op vergoeding volgens de voorwaarden. Sommige dames hebben het wel vergoed verkregen ondanks dat ze geen lekkage of kapselcontractie hadden, maar dat is afhankelijk van geluk. Ik heb net weer je foto's bekeken, zo'n mooi resultaat! Is de vorm nog veranderd de laatste weken? Ik ben 5-10 kilo zwaarder geweest sinds de bv, en ik merkte het niet in mijn bh maat. Ik zie het vooral bij mijn buik als ik aankom of afval.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 years later...

2,5 jaar na de operatie kom ik weer eens voorbij op het forum. Ik ben nog elke dag blij met mijn "nieuwe" borsten. Als ik ergens spijt van moet hebben is dat ik het niet jaren eerder heb gedaan. De littekens zijn helemaal wit, als je het niet weet zie je het eigenlijk niet. Alleen het litteken onder de borst ziet er nog als een litteken uit, de andere zijn vrijwel vervaagd. De vorm van mijn borsten is eigenlijk nog steeds gelijk aan hoe ze ongeveer 3-4 maanden waren.

Dus aan alle twijfelaars: go4it!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10/7/2017 om 20:52 zei wiske1:

2,5 jaar na de operatie kom ik weer eens voorbij op het forum. Ik ben nog elke dag blij met mijn "nieuwe" borsten. Als ik ergens spijt van moet hebben is dat ik het niet jaren eerder heb gedaan. De littekens zijn helemaal wit, als je het niet weet zie je het eigenlijk niet. Alleen het litteken onder de borst ziet er nog als een litteken uit, de andere zijn vrijwel vervaagd. De vorm van mijn borsten is eigenlijk nog steeds gelijk aan hoe ze ongeveer 3-4 maanden waren.

Dus aan alle twijfelaars: go4it!

Wat leuk om dit berichtje te lezen! Ik zal zo even naar je fotos gaan kijken, had je naam al opgeschreven omdat jou verhaal een beetje op die van mij lijkt. Ik ben ook bij Boerhaave geweest en dr van dr Weij is zeker erg kundig..uiteindelijk toch gekozen voor dr Van Selms. Ik vind het reuze spannend..ik wil dit al zoooo lang.

Groetjes

Asni

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.