Ga naar inhoud

wiske1 : 19 mei 2014 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Heb ook even niceday dr foto's bekeken ( ben ondertussen zelf bijna expert hoeveel ik er over opzoek en mee bezig ben zeg pfff) ( t blijft n stap, maar door dit forum kom ik wel dichterbijer.. Is dat een woord?!)

En daar zie je ook in 5 dagen tijd al een heel verschil. Dus er verandert volgens mij nog genoeg idd.

Ziet er echt super uit hoor meiden! Envoor een borstlift vind ik de littekens ook echt meevallen (toch???) je hoort er altijd zulke schrikverhalen over alsof het het ergste is wat je op dat gebied kan overkomen ( of maak ik het groter in mijn hoofd?) maar ik denk dan alsnog; alles beter dan dat hang gevoel van je boobs en uitgezakt tepelhof ofzo...

Oooh ik ben helemaal lyrisch over hoe het er bij jullie uitziet Wiske en niceday..... Ik moet echt echt ff gaan plannen, m'n eigen consult...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 112
  • Created
  • Laatste Reactie

Thnx voor jullie lieve berichtjes, dat helpt!

Ik zat ook naar Nicedays foto's te kijken net :44: en bij jou zie je ook het vocht wegtrekken als je de eerste en tweede foto vergelijkt. Stelde me wel gerust. Best fijn om dat te kunnen vergelijken. Daarom zet ik mijn foto's er ook op want ik hoop dat iemand anders er straks ook weer wat aan heeft.

@happymom je ziet soms ook mensen bij wie het bont en blauw is de eerste weken, maar waar het resultaat uiteindelijk ook supermooi is. Het viel me hier op het forum wel op dat het er vaak meteen zo netjes uitziet bij vd Weij. Er was hier vorig jaar iemand die een verkleining had gehad waar ik ook veel mee gesproken heb, maar zij is niet meer actief hier en heeft daarom ook haar foto's verwijderd. Bij haar was het ook meteen al zo mooi.

Ik heb een paar consulten gehad en vond hem van alle chirurgen het meest zorgvuldig overkomen. Hij deed ook echt zijn best om te proberen me te laten zien hoe het zou gaan worden. Met dr Blecourt had ik ook een heel prettig consult. Hij is iets goedkoper (in het Vlietlandziekenhuis) Ik heb ook een gesprek bij Nio gehad en dat vond ik helemaal niks, maar er zijn er hier heel veel (met name vergrotingen) die daar super tevreden over zijn en het een hele fijne arts vinden. Zoiets is gewoon heel erg persoonlijk en als je op consult gaat krijg je er vanzelf wel een bepaald gevoel bij.

Uiteindelijk voor vd Weij gegaan omdat ik van de voorbeeldfoto's de vorm gewoon steeds het allermooiste vond. (en het is bij mij om de hoek, ook wel makkelijk)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dit forum is echt top!

Ben echt blij met de borstlift foto's van jullie. Want ik vind implantaten maar eng, maar tot voor kort kon ik nooit foto's zonder extra vulling vinden.

Werd alweer bijna bang dat t met n kleine cup gewoon niet mogelijk was, dat er wel siliconen aan te pas moesten komen, maar dat wilde ik echt gewoon niet.

Jullie foto's geven een goed voorbeeld ( en dus hoop) dat het wel goed komt.

Er gebeurt nu ook even heel veel in mijn leven waardoor een operatie niet uitkomt ( dat is echt zo, maar is ook een stukje angst wat nu spreekt ;))

Maar ben al wel iets geruster nu om de stap naar een consult te nemen. Eerst had ik er helemaal geen beeld bij en voelde het helemaal als experiment. Maar nu ik zie dat het gewoon echt prachtig is. Is de stap wel iets makkelijker te nemen. Al lijkt t me alsnog doodeng en onhandig met de kids, maar ja hoe ik nu leef is ook niet te doen de rest van m'n leven.

Je hoopt natuurlijk dat ze net zo worden als hoe ze ooit waren, want dat was je gewend, maar dit hang gedoe is gewoon zo irritant... Continue je kledingstijl aanpassen aan je boobs ipv gewoon pakken wT je leuk vindt en aantrekken zonder correctiehemd die de boel nog n beetje stabiel op z'n plek houdt.. T is bijna n dagtaak...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je merkt het vanzelf als je er aan toe bent.

Ja die littekens, als het niet helemaal mooi en strak geneest is dat natuurlijk wel balen. Bij mij was de voorsituatie zodanig dat het wat mij betreft niet veel erger kon, dus ik heb me daar nooit heel druk om gemaakt. Kan me wel voorstellen dat het anders is als je een beetje zo'n randgeval bent. Maar ik lees hier ook heel vaak dat ze dan uiteindelijk heel veel moeten opvullen en naar een hele grote cup toegaan, precies zoals Lodieke ook vertelt. Dat moet je dan ook maar net willen.

En dat gedoe met die borsten... herkenbaar. Bij mij zakte de linker altijd een beetje richting mijn oksel als ik op mijn rug lag. En al mijn kleding en bh's trokken altijd scheef. Het is heel raar dat het nu gelijk is. (maar wel fijn raar)

Ik was trouwens ook bang dat het heel klein zou worden maar zowel Blecourt als vd Weij zeiden dat ik me onnodig zorgen maakte en hebben me allebei zelfs expliciet afgeraden om prothesen te nemen. Het hangt gewoon van je persoonlijke situatie af en de arts kan dat wel beoordelen bij een consult en je er een advies over geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lodieke, hij vond dat er bij mij voldoende eigen weefsel was om een mooie borst te construeren, en waarom zou je dan de nadelen van prothesen erbij nemen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Happymom,

Bedankt, wat lief dat je er naar vraagt.

Voel me heel goed, ben ook weer gewoon aan het werk en doe eigenlijk alles weer. De littekens zien er heel mooi en rustig uit. Ben benieuwd hoe het eruit gaat zien als de hechtingen helemaal opgelost zijn.

Ik mis het wel om te sporten, wandel nu elke dag maar een uur bij gebrek aan hardlopen.

Hoe gaat het met jou? Heb je al een consult geboekt of wacht je nog even?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow! WAt goed, gewoon weer aan het werk ook alweer? Dus eigenlijk voel je je gewoon supergoed?

Is dat normaal? Of herstel jij gewoon meeeega snel? ;)

Hoe lang heb je nou eigenlijk hersteld?!

Nou wel lekker voor je...

Ik zit er nog steeds tegen aan te hikken. :(

Ik kan zelfs niet eens de tijd vinden om op consult te gaan. ( oh dit voelt zo als n zwak excuus) dit is iets wat ik graag wil doen, maar kan geen eens de tijd vinden voor n consult. Pfff ben ik al op het punt 'dat ik er echt aan toe ben'., ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@happymom, geen idee of ik heel snel herstel. Zonder prothesen herstel je nu eenmaal makkelijker, dus misschien lijkt het zo omdat de meesten hier een vergroting nemen (met of zonder lift) ?

De vorm wordt nu ook mooier, ze worden weer wat ronder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Niceday,

wilde jou net weer eens dezelfde vraag stellen :-)

Het gaat eigenlijk heel erg goed. A.s. maandag is het alweer vier weken geleden, gaat zo snel!

Ze veranderen nog steeds, het vocht gaat eruit en het worden steeds meer "echte borsten". De littekens zien er ook mooi uit.

Ik heb trouwens ook dat er stukjes hechtdraad naar buiten komen. Aan de onderkant links zit bijvoorbeeld ineens een "lusje". Volgens de huisarts kan het geen kwaad zolang het niet irriteert.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sinds vandaag voel ik een duidelijk "kuiltje" bij het drielandenpunt van mijn rechterborst. Vanmorgen was het niet gevoelig maar nu voel ik een schrijnende pijn. Net zat ik door de foto's te scrollen en het valt me nu op dat het in enkele dagen veel veranderd is. Moet ik hiermee naar de kliniek?

Eerste foto is van vrijdag, tweede van vanavond.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou er eigenlijk alleen maar beter op moeten worden niet slechter! Als het warm voelt is het waarschijnlijk een ontsteking. .

gewoon ff bellen of ze er naar willen kijken, is voor jezelf ook een fijner gevoel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er idd erg rood uit , idd liever voor controle naar de kliniek rijden .

Zelf heb ik ook open plekjes bij het drielanden punt gehad (zie foto,s) , maar die waren door 2 x dagenlijks

douchen met Badedas na 1 week dicht .

Een ontsteking heb ik dan ook niet gehad .

Link naar reactie
Delen op andere sites

vannacht is er heel veel wondvocht uitgekomen. Vanmorgen was het weer rustiger van kleur. Ik heb toch even gebeld met de kliniek en ga vanmiddag op controle.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verstandig! Ik zou het idd ook laten zien, wat deskundig advies kan nooit kwaad.

Mocht er wel een ontsteking zitten dan is snel starten met antibiotica belangerijk.

Heel veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ziet er inderdaad uit als een ontsteking , vooral als je vocht omschrijft ...

Super dat je vanmiddag al terecht kan ...

Laat nog even van je horen .

Sterkte .

Link naar reactie
Delen op andere sites

De chirurg heeft er naar gekeken, ik kon meteen terecht. Het was gewoon in orde en ik hoef niet aan de antibiotica. Blijkbaar is het normaal dat het een beetje gaat "werken". De laatste dagen komt er bij vlagen veel vocht uit maar de kleur is alweer veel rustiger. Ik doe er verder niets aan behalve schoon houden. Er zit blijkbaar niet echt zo'n gat als ik hier op het forum soms zie, het is gewoon dicht alleen de huid is niet helemaal gesloten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig! Nu rustig het gaatje dicht laten groeien. Waar ligt het eigenlijk aan dat bij sommigen de verse littekens er heel dicht en dun uitzien, en bij anderen meer als een dikke kartelrand? Zegt de pc daar iets over van tevoren, hoe het eruit komt te zien? Ik ben helemaal geen held met littekens en wonden. Met mijn borstplooilitteken had ik minder moeite, omdat het onder de borst zit en ik het niet makkelijk kon zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.