Ga naar inhoud

Syra88: 11 januari 2010 : Dr. Laban : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

hoi meiden

ik heb er eigelijk niet over nagedacht om korting te vragen. ik wil graag naar de zelfde kliniek

kan ik dan gewoon om korting vragen. ik ga dat dan proberen. ik heb nu ook op de spier en mijn herstel ging ook super snel de pijn was me echt mee gevallen. moontje hoelang moet jij wachten voordat jij weer mag geopereerd mag worden ? lesilla begrijp ik goed dat je eerst een bvk heb gedaan en nieuw spijt heb en voor bv gaat en op welke cup wil je uit komen?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja gewoon proberen, je verliest er niks mee he!

Nee bvk gedaan van G naar C (heel blij mee) dan veel aangekomen en dan veel afgevallen en nu heb ik veel huid en weinig borst :P

Ik krijg 310 voor de spier en droomcup is een kleine d maar weet niet of dat erin gaat zitten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi,bij de meeste artsen moet er 6mnd a een jaar tussen zitten :1bouncingboobs:

van me eerste naar me 2de zat 5mnd,en nu laat ik de 3de als het meezit,na 6mnd gelijk weer doen,maar mischien over een jaar pas,als dat beter uitkomt met me huid enzo.

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi meiden

bij mij zit er ook een halfjaar tussen. dat is over een maandje. en dan

kan ik op consult .en ik zit zelf te denken aan 450cc dan maar hopem dat me huid

naar een halfjaar uitgerekt genoeg is. anders wacht ik er mee wil niet dat ik ze weer te klein vind.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

hey

eigelijk heb ik in gedachten 500 cc maar ik heb geen idee op welk cup ik ga

uitkomen dan. en of het mogelijk is ik heb geen idee hoeveel cc ik moet nemen ik hoop dat

ik daar weer een pas prothese krijg dan kan ik kijken wat mooi is xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hey hoi,

Hier nog een ontevreden klantje... ;)

Ik ben eind mei geopereerd (wissel van prothese). Ik ben van 260 cc naar 430 cc gegaan en de projectie valt me tegen. Om maar niet te spreken van de plooien en de wegtrekkende borst bij het aanspannen links (zie foto's galerij).

Ik denk dat je inmiddels al op consult bent geweest, wat is er uit gekomen bij jou?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames, ik lees dit allemaal met enige verbazing, hoe kan dat dat je eigenlijk niet tevreden bent met de grootte, wat voor n idee of ideaalbeeld heb je dan in je hoofd? Ik vind grote borsten erg mooi en vrouwelijk staan, maar toen ik nog een ienie-mienie cupje had, was ik al blij geweest met elke cm die erbij was gekomen! Hoe kan het dat als jullie in de spiegel kijken, wetende dat je al een bh-maat hebt ver boven het gemiddelde, dat je ze dan nog stééds te klein vindt? Speelt er dan psychisch niet ook wat mee? Begrijp me goed, ik respecteer jullie keuze, maar als ik bv naar Moontje's avatar kijk, denk ik "ze zijn mega-groot en mega-mooi, waarom zou je nóg groter gaan?"

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat is denk ik lastig uit te leggen.

Net mijn 2de bv achter de rug. Ik vind ze mooi hoor, maar ze hadden van mij ook groter gemogen. Ik heb er niet dusdanig last van dat ik voor een 3de bv wil gaan binnen het jaar.

Ik begrijp zo op het oog ook niet waarom bijv een moon nog groter wil. Ze zijn zo mooi! Maar het is denk ik wat je wensen zijn en als je er niet tevreden mee bent...

Kijk als ik het gratis zou krijgen, niet om werk druk hoef te maken, 6 wkn vrij zou zijn etc...ja dan zou ik voor nog groter gaan. Maar met het leven wat ik nu heb, ben ik tevreden met de huidige resultaten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja okee, maar als iemand bv 100 kilo woog en afgevallen is tot 60 kilo dan wil die persoon toch ook niet verder gaan tot 50 of 40 kilo, behalve als je een misvormd zelfbeeld hebt? Dat je niet kan zien hoe slank je eigenlijk bent, of in dit geval, hoe groot je borsten eigenlijk zijn? Ik zat vanmiddag op die site te kijken van 'realself', dit wordt in een andere topic besproken en ik schrok echt van sommige vergrotingen! :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat het te maken heeft met het beeld wat je ook in je hoofd hebt ^_^

Ik droomde altijd van borsten die dicht bij elkaar staan maar dit is bij mij gewoon niet mogenlijk al vind ik het nog steeds wel heel mooi ;)

Ik denk dat er heel veel vrouwen mooie volle borsten in hun hoofd hebben maar achteraf als de zwelling eraf is dat het dan vaak toch even tegenvalt (en je went er natuurlijk aan) al heel snel wil je dan toch iets groter ^_^

Ik vind mijn borsten perfect bij mezelf passen en zelf vind ik ze normaal terwijl mn vriend ze toch nog steeds errug groot vind. Wanneer ik kinderen heb gehad en waarschijnlijk ook iets aankom en een prothese wissel moet laten doen wil ik waarschijnlijk ook een cupje groter. Maar dat is een zorg voor later :D

Ik ben er heel blij mee maar ik snap heel goed dat sommige vrouwen teleurgesteld zijn en toch liever iets groter gaan!

Het beeld wat je in je hoofd hebt blijft vaak het langste zitten ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Tsja... waarom nu nog groter?

Omdat qua cupmaat niet veel gegroeid ben. Voor de wissel had ik een 80c met 260 cc. Nu met 430 cc heb ik 75D.En da's dus dezelfde cupmaat. De vorm van mijn borsten is veel mooier, de ronding is heel mooi, het geheel is mooi, maar de projectie van de borst is exact gelijk gebleven. En daar bedoel ik mee de afstand vanaf de ribbenkast naar de tepel. En dat had wel wat groter gemogen.

Bovendien heb ik last van plooivorming en een prothese die wegtrekt bij het aanspannen van de linkerborstspier. Dussss... om die redenen ga ik nogmaals onder het mes en eindig dan met 610 cc. En dan moet ik gewoon tevreden zijn, want verder dan dat wil ik gewoon niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.