Ga naar inhoud

Syra88: 11 januari 2010 : Dr. Laban : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

hallo allemaal

ik zou mij even voorstellen ik ben syra en ben 21 jaar

en ben hier nieuw

ik krijg een borstvergroting 11 januari door dh. laban bermankliniek

ik zou graag ervaringen willen horen van mensen die al een borstvergroting hebben en die nog moeten

er is mijn ook verteld dat je moet stoppen met roken aleen lukt mijn dit niet egt zijn er hier mensen die gewoon door gerookt hebben

ik heb 3 weken vakantie genomen van mijn werk ik moet veel tillen op mijn werk dus hoop dat deze 3 weken genoeg zijn

hoelang hebben jullie vakantie opgenomen of het tegen jullie werkgever verteld?

gr Syra

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Syra,

welkom hier! ik weet dat je hier veel aan zult hebben. je kunt je werkelijk helemaal suf lezen,reageren en kijken haha.

ik rook niet dus daar kan ik je geen antwoord op geven.

en op je andere vraag... ligt eraan hoe je je protheses krijgt. op de spier,erachter of dual-plane.

dat scheeld enorm in herstellen.

weet je ook al hoeveel cc je krijgt en waarlangs hij geplaatst wordt?

ik ben zelfstandige dus hoefde het niet tegen mijn baas te vertellen maar wel tegen sommige klanten. eng! haha. maar moet wel zeggen dat ze allemaal positief reageerden. ervoor maar zeker erna. heb het tegen de meeste pas erna verteld. vond ik prettiger.

ik zal je topic-titel ff aanpassen en verplaatsen naar operatieverslagen. doen we hier als we een datum hebben. is dan erg handig voor de dames die je volgen. hoeven ze niet iedere keer te switchen van voorstel naar operatieverslag.

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé Syra,

Welkom hier! Spannend allemaal hè!!

Nou je kan hier heel veel lezen hoor, en veel vragen zullen daarmee al beantwoord zijn :-)

Ja je moet echt stoppen met rokenmeid. Je bloedcyrculatie gaat daardoor weer goed werken en dat helpt je bij het herstel van je borsten en de wond. Anders kan het zijn dat het minder voorspoedig gaat met je herstel en dat wil je niet lijkt me.

Ik weet hoe moeilijk het is. Ben zelf bijna 1 jaar gestopt met roken. Mocht het je echt niet lukken probeer het dan in elk geval zo min mogelijk te doen.

Ik lees dat je ook door dr. laban geopereerd wordt. Ik ook. maandag al!! En minime wordt de 18e door hem geopereerd!

Weet je al hoeveel cc en voor of achter de spier???

Ik heb het aan mensen dicht bij me verteld. Voor de rest zie ik het wel als het gedaan is.

Je mag zowiezo 6 weken niet tillen. Je borsten hebben tijd nodig om de protese goed in te kapselen. Ze moeten wel goed vast zitten natuurlijk. Dus als je al tilt doe danniet al te zware dingen. Vraag desnoods wat hulp als dat kan.

Nou ervaring heb ik dus nog niet, maar dat komt snel :-) Ik zal je topic volgen!

Groetjes en veel lees plezier!!

Diaan

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo allemaal

dankje voor jullie reactie

ik rook nu al wel minder maar ik moet aanstaande week helemaal stoppen dat ga ik wel doen ik wil niet dat mijn herstel langzaam verloop

ik heb op me werk gezegd dat ik op vakantie ga ik moet wel dingen tillen van 4 kg denk ik ik hoop dat dat gaat lukke

toevalig dat jij ook door dh. laban word geholpen ik krijg op de spier ik heb nu 75 a krijg 280 cc wat uit zou komen op een c

wat krijg jij ?

voor jou is het bijna zo ver egt spannend hoelaat word jij geopereerd

groetjes syra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Syra!

Nog een labannetje! welkom :)

Fijn voor je dat je je keuze hebt kunnen maken voor een bv! Gefeliciteerd.

Ik wordt ook net zoals Diaan door dr. Laban geopereerd.. ietsje later dan jou, namelijk 18 januari.

Ik lees dat je 2800 cc krijgt, ik ook :P

Krijg je je prothese voor of achter de spier?

Nou spannend zeg! nu nog een paar weekjes wachten he... dat is dan weer minder.. maarjah met de feestdagen vliegt het zo voorbij!

En pas idd op met tillen!!! je borst is nog steeds aan het herstellen na die drei weken. Dan moet je idd mensen om hulp vragen en anders desnoods ziek melden. Uit je verhaal neem ik op dat je het oook niet op je werk hebt aangegeven?

nou spannend hoor!

gr minime :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi minime

leuk om t horen dat er nog meer zijn die door laban worden geholpen

ik krijg op de spier en dan 280cc ik heb er al zin in

ik heb het niet aan mijn werk aangegeven mijn baas is nog al moeilijk dus ga ik op vakantie zogenaamd dan

ik heb nu al wat extra vulling in me bh gedaan dan valt het strax niet zo op :131:

ik meld me andres ook ziek als ik naar die 3 weken nog niet kan werken aleen kan niet nog 3 weken ziek zijn maar als moet dan moet het maar

en met de feestdagen vliegt de tijd wel voor bij

ik had mijn eerste consult op 24 nov toen dacht ik van het duurt nog heel lang voor het 11 januari is maar nu is het bijna zover

jij moet ook nog paar weekjes wachten

groetjes syra

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo allemaal

dankje voor jullie reactie

ik rook nu al wel minder maar ik moet aanstaande week helemaal stoppen dat ga ik wel doen ik wil niet dat mijn herstel langzaam verloop

ik heb op me werk gezegd dat ik op vakantie ga ik moet wel dingen tillen van 4 kg denk ik ik hoop dat dat gaat lukke

toevalig dat jij ook door dh. laban word geholpen ik krijg op de spier ik heb nu 75 a krijg 280 cc wat uit zou komen op een c

wat krijg jij ?

voor jou is het bijna zo ver egt spannend hoelaat word jij geopereerd

groetjes syra

hoi Syra,

al knap van je dat je al mindert met roken! blijft hetzelfde als niet mogen snoepen als je moet lijnen. :wacko:

en je mag niet boven de 10 kg tillen . zo min mogelijk natuurlijk maar zeker nier boven de 10kg!!

en nu ik lees dat je op de spier krijgt kan je na 3 weken wel aan het werk maar je zit natuurlijk wel met dat tillen <_<

herstel van op de spier is vele malen sneller dan erachter of dualplane.

en je hoeft geen 6 weken perse thuis te blijven hoor. dat kunnen immers de meeste niet.

en als het na 3 weken echt nog niet gaat plak je er een week of 2 ziektewet achteraan en dan geef je de laatste week (of weken) maar aan dat je het in je rug hebt of in je arm dat je niet kunt tillen. ook een ideetje haha

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Syra,

Welkom hier! Leuk dat je ons hebt gevonden!!!

Ik heb 275cc op de spier gekregen en had ook een (kleine) 75A! Ben nu al benieuwd

naar jouw resultaat en foto's!

Heel veel succes alvast & vragen staat vrij!!!!!

Liefs Nina

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo allemaal

dat tillen is gelukig zoiezo niet boven de 10 kg

en andrs zeg ik dat ik het in mijn rug heb dat is een goeie

nina ik lees dat jij 275cc heb wat voor maat heb je nu van bh

en hoelang is het geleden veel pijn gehad

gr syra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Syra,

Ik ben naar een 75D gegaan, was ook niet helemaal de verwachting, maar

toch geworden! :D Het oogt vaak meer als een 75C, maar die pas ik echt niet!

Voor mij is het nu bijna 10 maanden geleden en ik heb praktisch geen pijn

gehad. Bij plaatsing voor de spier is dat ook een stuk minder dan bij (deels)

achter de spier. Wel heb ik redelijk lang wat ongemak gehad, dit lees je niet

vaak, omdat we dat wel voor lief nemen denk ik, maar toch wel lang heel

gevoelige tepels gehad en niet altijd gemakkelijk slapen. Ik ben ook echt een

buikslaper en dat is met grotere borsten toch niet altijd comfortabel hahaha!

Ik ben er wel superblij mee, vind het echt een hele mooie maat en voel me

echt veel meer vrouw! :D

Liefs Nina

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi nina

jij heb het er al op zitten allemaal

ik krijg dus 280cc maar ik ban bang dat het te groot word

ik wil uit komen op een 75c

ik zit ook wel op tegen de napijn heb je nu helemaal nerges last van voelt je het niet

gr syra

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weeks later...

Hé Meis,

Vandaag is het zover!!!!!! Geen idee hoe laat je wordt gejolpen. Ik hoop vroeg vor je!!Heel veel sterkte hè! En ben erg benieuwd naar je verhaal.

Je bent bij Laban in goede handen dus no worries!!!

Liefs!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

hallo allemaal

ik ben syra ben 22 jaar ben en woon sinds 2 jaar samen

met mijn lieve vriend. ik heb 11 januari 2010 een borstvergroting

laten doen bij bergmankliniek dokter laban.ik heb 280 cc gekregen

op de spier. ik ben van 75b naar 75d gegaan. ik ben heel erg tevreden over hoe het er uitziet en de vorm ik heb ook bijna geen pijn gehad het herstel ging erg goed. aleen vind ik ze nog te klein ik had grooter verwacht.ik zit er nu best mee dat ik het plaatje wat in me hoofd zit niet heb.met een push up bh lijkt het groot maar zonder de bh valt het tegen.ik wou wel meer cc doen maar dat kon niet 280 was het hoogste.nieuw zit ik aan een heroperatie te denken en een 2e borstvergroting te doen. en dan bij de zelfde kliniek en dan hopen dat er nieuw meer cc in kan.ik heb al contact opgenomen met de kliniek

en die zijden dat ik een halfjaar naar de operatie moet wachten tot ik weer geopereerd kan worden. dan moet ik weer op consult en dan hoor ik de mogelijk heden dus nieuw moet ik afwachten. ik heb dit niet zo gewild en niet gedacht dat ik voor een 2e operatie zou gaan . maar ik ben nieuw eg niet te vreden over de groote. hebben meerderen dit van jullie een 2e operatie omdat je ze te klein vond hoor graag ervaringen?

liefs syra

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Syra....

Helemaal niet erg or en je bent niet de enige op de site. Zelfs joepie ik ben niet de enige, ik weet nog wel een paar hoor :P Ik snap je gevoel en wat niet past is helemaal klote want dat moet je huid gewoon eerst oprekken voordat er meer in kan. En ik zou zeggen, wil je het er lekker voor gaan zeker doen. Het gaat om jou en als je daar goed bij voelt DOEN!!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey bloodelf

gelukkig ben ik ook niet de enige ik ga er ook voor.

kan nu al niet wachte ik hoop dan dat me had naar een half jaar dan al is opgerekt.

want anders betekent dat ik niet meer cc kan nemen. ik ga in juli bellen naar dfe kliniek voor een consult. dan hoor ik de mogelijkheden ik heb ook geen idee hoeveel cc ik wil.

liefs syra

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier nog een ontevreden dame qua borstenmaatje,ik heb er al 2 ondergaan,en overweeg zelfs een derde keer :blush:

ook bij mij valt het steeds tegen de maat,nou ja de maat boeit me niet zo veel van me bh,maar de grootte van me borsten stelt me steeds teleur.

niks geks aan,en ik weet maar al te goed wat je bedoeld met een beeld wat in je koppie zit en dat je dat wou behalen,wat dan helaas mislukt is.

idd even een tijdje wachten,oprekking van de huid,gaat sneller dan je denkt,vaak kan je dubbele van de cc,s wat je nu hebt na een half jaar,wil je toch meer dan dubbele,nog langer wachten dan met de heroperatie,hoe langer men wacht,hoe meer de huid oprekt :6:

mag ik trouwens je lengte en gewicht en kledingmaat eens weten?

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi meiden,

miss niet de bedoeling dat ik dit in dit topic vraag...maar als je een heroperatie ondergaat moet je dan gewoon weer dezelfde kosten maken als bij je eerste operatie??

liefs kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey moontje

ik weet nog niet egt hoeveel cc ik wil nemen ik zat te denken aan 450.

weet jij op wat voor maat ik dan ongeveer uit. kom en ik wil ze ook graag

op de spier houden hopelijk kan dit. ik ben 168 lang en weeg 64 kilo heb maat 36 soms 38.

heeft een heroperatie meerderen risico,s of is het pijnlijker. ik zit er wel tegen op maar ga het doorzetten. jammer dat je ook niet tevreden bent met je maat ik weet ook presies wat je bedoelt.de bh maat lijkt groot maar de groote valt tegen. dat heb ik nieuw ook.

waarneer ben jij voorplan om je 3e operatie te gaan doen ? hoeveel cc zou je dan willen?

snijden ze dan weer het zelfde liteken open?

xx

hey kim

ja ik moet weer 4000 euro betalen voor de operatie.

wel veel geld in zo korte tijd maar ik wil het graag.

gelukig had ik nog geld dus nieuw moet ik nog 4 maanden bij sparen

en dan heb ik het geld bij elkaar.

dus moet nog even wachte.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Syra

waneer ik me 3de operatie plan,weet ik nog niet goed,dat zie ik wel tegen de tijd,mischien as winter,mischien pas jaar later,heb net me 2de operatie gehad,in april.

ik vond de 2de operatie veel minder heftig,maar had dan ook van dual plane naar voor de spier,scheelt enorm veel in je herstel.

ja ze maken dezelfde littekentjes open als van de eerste keer,en je merkt weinig ervan hoor.

ik moest de 2de operatie minder betalen,omdat ik voor andere arts heb gekozen,en de 3de operatie,als die mogelijk is,betaal ik niet volledig.

maar goed,dat verschilt per arts/kliniek.

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk ook dat het afhankelijk is, mijn situatie is misschien anders maar..

Ik heb bij dezelfde arts een bvk gekregen en krijg nu een bv + lift bij en betaal mijn lift niet omdat het de tweede keer is.

Heb wel gevraagd of de derde keer gratis is :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.