Ga naar inhoud

Suspense, lekkende implants en al jaren ziek


Aanbevolen berichten

Pff ,moet je toch niet aan denken dit soort ellende!

Hoop dat ze er snel uitkunnen en idd,vroeger waren t de vloeibare die konden lekken,tegenwoordig zijn ze allemaal in vaste vorm.

maar goed,ik hoop dat je er snel vanaf komt en misschien dat je er nog een stel mooie veilige voor terug krijgt.

Sterkte ermee iig.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hi Suspense,

wat een verschrikkelijke ervaring voor je. begrijp me niet verkeerd als ik zeg dat ik blij ben dat je je nu beter genoeg voelt om te gaan zoeken naar een oplossing, dat je aan het randje van de dood stond is schrikbarend.

Denk je erover na om meteen een wissel te laten uitvoeren, of een explantatie of een wissel met rustperiode?

Ik zit zelf met een onzekere situatie. ik weet niet of mijn prothese lek is, maar een wissel lijkt mij voor mij onvermijdelijk. Zelf wil ik een rustperiode ertussen omdat ik mijn lichaam de kans wil geven te herstellen. Explantatie en nooit meer borsten zie ik niet zitten.

ik ben ook erg benieuwd hoe het verzekeringsverhaal bij jou afloopt. Is dat iets wat het hele proces zou kunnen tegenhouden?

in ieder geval sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Even een update.

Inmiddels heb ik een paar chirurgen gezien alsook een oncoloog en radioloog. Die twee laatsten vonden niks bijzonders behalve een paar cysten.

De chirurgen waren beleefd maar ik liep er niet bepaald warm voor.

Uiteindelijk ook naar Dr Kappel gegaan. Heel aardige vrouw, geen machtsverhouding wat je soms voelt tussen dokter en patient. Ze zat op dezelfde lijn qua esthetiek. Vorm en verhouding met name.

Ze stelde initieel ook een lift voor maar dat wil ik niet want dan zit ik met twee littekens en initieel een platte borst.

Ze gaat een tepelhofverkleining doen op mijn vraag. Dan moet ik 12-18 maanden wachten op reconstructie.

Lijkt me wel mooier een kleiner tepelhof op een kleine borst achteraf.

Ik ga voor lipofilling met zo'n speciale (brava?) bh als voorbereiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Ok de kogel is door de kerk. De implantaten gaan eruit volgende week.

Ik ga een klein jaartje zonder proberen en zien wat mijn immuunsysteem doet. Dat wordt dus een AA ondertussen.

Kunnen jullie me een website adviseren waar ik een strakke bh kan bestellen om de eerste weken door te komen? Kwestie van de huid goed te ondersteunen.

Daarna ga ik overstappen op het BRAVA-systeem, jullie wellicht bekend. Dat is me aangeraden door 1 plastisch chirurg en andere chirurgen die ik heb gesproken, vonden het geen slecht idee.

Ik heb gepoogd om de operatie te laten goedkeuren in Nederland maar het belgische Riziv lag verschrikkelijk dwars. Na veel gezoek uiteindelijk een belgische arts gevonden die het gaat doen, niet helemaal zoals ik het wil maar we hebben niet altijd de keuze in het leven jammer genoeg.

Duimen jullie mee?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De ingreep is goed verlopen maar de pijn viel toch tegen vlak na de operatie. Ze hebben me uiteindelijk 4 pijnstillers gegeven in de recovery. Dat en de narcose was een perfect recept voor de inhoud van een kotsbakje nadien.

De reacties van de kinderen ... De jongste was nog het grappigste: "Ik kan niet geloven dat er zoveel plastic in zat."
Hubby zegt dat het goed is, dat ik de juiste beslissing heb genomen. Maar toegegeven, het is verschrikkelijk plat en lelijk. Ik denk dat ik alle spiegels ga buitenzwieren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 years later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.