Ga naar inhoud

beaubeau : 17 juli 2013 : Dr. Fresow : Medisch centrum Quole : Waalre


Aanbevolen berichten

Hallo dames,

Ik ben Bo en 20 jaar. Heb een 70B cup nu en ga voor 355cc onder de borstspier. Ik ben heel zenuwachtig voor mijn operatie. En deze laatste week lijkt wel een eeuwige tijd te duren.. Heeft er toevallig iemand ervaring bij quole kliniek?? mijn pc is dr. Fresow.

Groetjes Bo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bo!

Spannend he! Wachten duurt inderdaad ook zo lang.. Maar de laatste dagen gaat het vast opeens snel voorbij!

Wij zijn een beetje dezelfde gevallen haha! Ik ben jaartje ouder, krijg 325cc, ook onder de borstspier en word 16 juli geholpen!

Waar ben je zo zenuwachtig voor? Ik denk dat de operatie heel erg meevalt, je gaat lekker slapen en als je wakker wordt heb je ze! Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh spannend voor jou ook 1 dagje voor mij.. ik ben zenuwachtig voor het resultaat de operatie zelf kijk ik niet zo tegen op. ik ben in belgie geweest voor een consult en daar werd mij 255cc aangeraden met het passen vond ik ze niet mooi de anatomische vorm het leek net als ik al hang tieten had hhaha.. nu ben ik dan in waalre geweest voor een consult en dr. fresow raadde mij 355cc aan onder de borstspier de ronde vorm. Ik mocht de prothese achter mijn bh stoppen en vond dit echt super dus nu is het bijna zover.

Welke cup maat heb je nu als ik vragen mag?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aah fijn dat je dan nog even verder hebt gekeken en nu wel blij bent met wat je gaat krijgen! Ik herken die twijfels wel trouwens hoor. Ben ook bang dat ik t niet mooi vind of dat t te groot is.. Maar denk dat iedereen dat wel heeft!

Ik heb nu 75A dus zal groot verschil worden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 27 juni geholpen door fresow in waalre. Vind het een fijne pc die goed naar je wensen luisterd. Komt allemaal goed zenuwe zijn nergens voor nodig. En je hoeft helemaal niks mee te nemen al is dextro voor in de auto wel prettig. En denk aan een makkelijke broek en iets vaneen vest of zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

Leuk dat je al een datum hebt en al zo snel aan de beurt bent!!

Rechtsboven is een zoekbalk, daar zou je Fresow kunnen intikken, dan krijg je topics te zien die over hem gaan :)

Vind je de zoekbalk niet, dan moet je helemaal linksonderaan op het forum (in kleine letters) even je thema wijzigen :)

Heel veel lees- en forumplezer hier!!

En omdat je al een datum en pc hebt, ga ik je even verhuizen naar de operatieverslagen en je titel aanpassen. Dan hoor je er helemaal bij en kun je dit topic blijven gebruiken, ook na je operatie. Wel zo overzichtelijk he :)

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.