Ga naar inhoud

Channie04 : 11 oktober 2013 : Dr. Tan : Bronovo ziekenhuis


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal

Ik stel me even voor ik ben channie04 31 jaar en zit al sinds me 18 e erover te denken om me borsten te laten vergroten.

Nu heb ik à.s maandag een afspraak/ consult bij dr tan in den haag.

Ik ben echt heel erg benieuwd hoe dat zal gaan,heb heeeeeel veeeeel vragen!

Ik ga nu op het forum even spitten

Gr. Channie04

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi welkom, leuk dat je een consult hebt. Alle antwoorden die je nodig hebt zijn her en der op dit forum te vinden. Niet te geloven hoe fijn dit forum is! Ik moet nog geopereerd worden maar ben super blij met de informatie die hier te vinden is. En ook fijn om andere mensen met advies te helpen :)

Succes en veel plezier maandag, liefs Lot

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je al wat nuttige iinformatie kunnen vinden?

Via de zoekbalk kan je ook een steekwoord invullen en kiezen uit verschillende onderwerpen. 1 nadeel: de naam van je arts zal geen resultaat opleveren omdat daar meer dan 3 letters voor nodig zijn. Ik kan zo niet een naam noemen van iemand die bij Dr. Tan is geopereerd, maar er is misschien wel iemand anders die iemand weet die bij hem geopereerd is. Ze zijn wel bezig om dat probleem te verhelpen.

Best_boobie weet enorm veel van verschillende implanaten en maten dus ook dat soort vragen kan je hier kwijt.

Succes alvast komende maandag! :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal

Nou ben al een paar dagen aan het spitten op het forum (wat een verhalen en ervaringen zeg Pfffff)

Veel info maar toch heb ik een paar vraagjes!

Ik zelf ben geen kleintje ben toevallig nu wel aan de weightwatchers wachters begonnen sinds twee weken en 4 kilo lichter maar heel slank zal ik niet meer worden en willen weeg nu 89 kilo en heb echt een super kleine b misschien wel eerder een à cup ben 182 lang nu mijn vraagjes!

* wanneer stelt een arts voor dual plane of voor de spier?

* heeft iemand ervaring met d'r tan uit bronovo ziekenhuis daar heb ik à.s maandag een afspraak

*heeft iemand nog tips waar ik specifiek naar moet kijken/ vragen

Alvast bedankt dames

Vindt het allemaal reuze spannend :-):-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Channie04

Welkom op het forum :D

De arts zal kiezen voor dual plane als blijkt dat je niet genoeg eigen weefsel hebt waardoor je de randen aan de bovenkant van je borsten kan gaan zien. Als blijkt dat er genoeg huid en weefsel zit dan kan je voor voor de spier gaan.

Ik heb geen ervaring met dr Tan maar heb je de zoekfunctie al geprobeerd?

Mijn tip zou zijn om nog ergens anders een consult te plannen. Dan krijg je van verschillende artsen een advies en vertrouw dan op je vrouwelijke intuïtie en kies voor de pc waar je het beste gevoel bij hebt ;)

En voor de rest! Lees heel veel hier!! Hier vind je echt heel veel informatie :D

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog een vraag hoe zit dat als er bv een mammografie gemaakt moet worden kan dat als je borstvergroting heb ondergaan?

Mijn moeder heeft namelijk borstk... Gehad en daar maak ik me toch ook zorgen om dat ze het dan niet op tijd kunnen ontdekken ofzo?

Dat is ook een van de redenen dat ik al zo lang er mee heb gewacht maar ik weet ook dat geen borstvergroting niet de kans verminderd of juist verergerd,ik wil het zoooooo graag

Iemand hier ervaring mee????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je Dr. Tan via de zoekfunctie niet kan vinden kan je het ook proberen via de zoekfunctie met bronovo ziekenhuis, misschien dat je dan wel iets vindt. Werkt hij ook niet in de parkkliniek in rotterdam? Dan zou je het daarop ook kunnen proberen. ;)

Van wat ik begrijp is het geen probleem bij borstonderzoek. De prothese komt altijd onder je eigen borstweefsel en zo kan jealtijd zelf gewoon het onderzoek blijven doen in de vorm van voelen en zoeken naar bultjes, die techniek zal je vast wel bekend zijn. Ook bij medisch onderzoek schijnt het geen probleem te zijn, je moet wel van te voren aangeven dat je een borstvergroting hebt laten doen, soms lukt het gewoon op de normale manier, anders doen ze het door middel van een echo, net als bij zwangere vrouwen. Vraag het voor de zekerheid even na als je op consult gaat, ik kan het mis hebben, maar dan hoor ik het ook graag terug zodat ik dan in het vervolg iemand wel de juiste info kan geven (maar dacht dat het wel klopt hoor ;) )

Ook moet je altijd letten op veranderingen aan je borst, tepels die zich terugtrekken, vieze afscheiding uit je borsten. Na een borstvergroting KAN je wel gedurende een jaar ongeveer zo nu en dan een steek in je borst(en) voelen, dat hoort volledig bij het herstel en dat is niet iets om je druk over te maken.

Zelf ben ik door dr. Nio in het SLAZ geholpen en moet eerlijk zeggen dat hij een geweldige arts is, aan hem zou je dus ook nog kunnen denken als je bij dr. Tan niet helemaal tevreden bent. Dr. de Meyere in belgie schijnt ook een hele goede te zijn.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie

Wat een vragen allemaal hè hihihi

Marja ti's toch best een hele verandering en operatie ie je ondergaat.

Ik heb ook nog twee kleine kids in huis de jongste is drie,en die hangt zowat heel de dag aan me !

Ik heb gehoord dat als je het in België laat doen dat als er dan complicaties optreden je weer daarheen moet rijden terwijl ik om de hoek bij ziekenhuis bronovo woon!

En ook heel dichtbij Bergman kliniek vandaar dat daar toch me voorkeur naar uitgaat!

Ben al sinds me 18 e ermee bezig maar angst hield me toch tegen,maar ik merk dat ik nu ik in totaal 12 kilo ben afgevallen ik het steeds meer als probleem blijf zien en er erg onzeker van word als ik een leuk truitje aantrek ik me schaam voor me ienie mienie tietjes!

Ik ben groot breden schouders en heupen en dan die kleine erwtjes bah!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou morgen is de grote dag in ieder geval voor mij!

Consult bij dr tan!

Ben zo benieuwd wat hij gaat zeggen en wat de mogelijkheden zijn,ik zelf hoop op een grote d cup voor de spier ik vind dat echt mooi als ik bij sommige van jullie kon zien!

Hopelijk heb ik genoeg vel/ vet ( er zit bij mij overal vet behalve daar hahaa)

Ook zag ik welke vragen er belangrijk zijn om te weten echt goed had ik helemaal nog niet over nagedacht dus top!!!

Laat morgen weten hoe het is gegaan

:-):-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje wat snel zeg!!

Hoe vond je dr tan???

Ik heb hem gegoogeld maar kan niet heel veel vinden???

Mag ik je ook vragen wat je ongeveer kwijt ben,ik ben ook in Bergman kliniek geweest en daa moest ik 4000 betalen ben benieuwd of het duurder is in ziekenhuis???

Ik vind het toch qua gevoel prettiger in ziekenhuis

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou net terug van consult dr tan

Wat een super aardige en relaxde man is dat!!

Hij heeft me bekeken en we waren er al snel uit een d cup of 400 Cc,voor de spier.

Gelukkig want daar ging ook me voorkeur naar uit!!!

Ben zo blij en opgelucht,deze week krijg ik de offerte binnen en dan snel datum inplannen voor me boobies !!!!!!!:-):-)

Hopelijk is het snel oktober want daar gaat me voorkeur naar uit qua werk etc na de vakanties !!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

he channie!

leuk dat je zo'n fijn gevoel over hebt gehouden aan het consult!! spannend hoor nu plannen en afwachten!

rechtsboven in de zoekbalk kan je zoeken bijvoorbeeld door 400cc in te voeren en te zoeken op gallerij. dan krijg je misschien al wat hits en anders kan je in de linker balk nog reacties aanvinken waardoor je waarschijnlijk betere hits krijgt!

succes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag kreeg ik de offerte in de bus vier dagen na me consult!

Helemaal goed en 11 oktober word ik geopereerd en krijg ik eindelijk hopelijk ook mooie boobies!!!

Ik word geopereerd in bronovo ziekenhuis door pc dr tan.

Ik kan haast niet wachten,maar eerder kon niet omdat het met me werk niet te regelen was qua vakantie periode.

Dus ik ben helemaal happy :-):-):-):-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.