Ga naar inhoud

wat is dual plane


Gast minime

Aanbevolen berichten

hoi dames

kan iemand mij uitleggen wat dual plane is? ik heb echt geen idee maar lees het veel hier op het forum. Ik hoop dat iemand mij antwoord kan geven.

liefs minime

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey girl,

Jeetje, er staat volgens mij ook al heel veel uitleg over op t forum. Maar het komt erop neer dat dual plane betekent dat de protheses tussen de grote en kleine borstspier worden geplaatst. De arts moet dus een ingang/ incisie maken bij voorkeur onder de borst/ borstplooi en maakt dan een pocket voor de protheses door de grote borstspier open te snijden van onder tot boven. De borstspier loopt van boven de tepel tot aan schouderhoogte. De prothese wordt dan dus split pocket geplaatst. Deze methode geeft het voordeel van de 'op de spier plaatsing' en de 'onder de spier' plaatsing doordat je de (eigen borst/ prothese kunt voelen vanaf de tepel naar beneden. (Hangt daar dus net als op de spier geplaatst). Maar tegelijkertijd wordt hij van boven tegen gehouden door de spier en is de borst/ prothese niet voelbaar.

Er is vast meer over te vinden wanneer je het googled en zoekt bij de topics hier op t forum.

Succes meis! :116: Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Minime,je hoeft je helemala niet te schamen dit te vragen hoor,kijk als je dit pas vraagt na je bv zeg ik oke,dan heb je je niet goed in/voorgelicht.

je bent net bezig ermee,en er komt nu eenmaal gewoon heel wat bij kijken.

ik heb een intresant videootje voor je erop gezet,bekijk dit is op het gemakje,denk dat je dan al heel wat wijzer bent over de plaatsingen die mogelijk zijn :38:

http://www.youtube.com/watch?v=CNwSQB2LM5w

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey lieverds!

bedankt voor jullie info :) filmpje was ook heel duidelijk om te zien! ben idd nog een leek hihi maar leer door jullie erg veel!

liefs minime

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vul deze uitleg even aan :

De bovenste helft v/d prothese wordt tussen de spier geplaatst en het onderste gedeelte erop (of voor) .

Door deze plaatsingsmethode krijgt de ronde prothese een 'druppelvorm' (natuurlijkere vorm) omdat de bovenkant wat platter gedrukt wordt .

Deze methode combineert de pluspunten van onder- en op de spier plaatsing .

Je voelt de randen van de prothese niet , ze blijven beweeglijk en soepel , voelen goed aan , 'zakken' na verloop van jaren (door de zwaartekracht) niet , mooi decoleté , zien er 'natuurlijk' uit , enkele complicatie's (zoals kapselcontractie , double bubble) worden procentueel nog eens verkleind .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ik heb ook dual plane , t ziet dr heel mooi uit,bahalve dan dat ik niet echt een decolete heb,dus had t misschien toch vd spier moeten laten doen,dat zie je meer bolling,maar ik was bang dat je dan randen zou gaan zien,omdat ik nog een grote protese kreeg(500CC per borst).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat moeten we nie hebben..de chirurg zei dat t alleen te zien zou zijn als je bv vooroverbuigt .

Ik heb beugelbhs zat,maar nog steeds niet echt t gewenste resultaat,dr zit namelijk geeb beweging in,of ik wel een bh aan doe of niet maakt niets uit...met of zonder vulling.

Zal wel met de lichaamsbouw te maken hebben dan denk ik.Heb ik weer .Of toch maar 800CC erin? ghehe.

500 op de spier ? Dan hangen je protheses binnen 't jaar op je navel denk ik dan ...

Wat die decoleté betreft : een goede beugelbh lost dat op .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarschijnlijk hingen je borsten 'evoor' ook al wat uit elkaar , je zegt het zelf al hé : je lichaamsbouw heeft er ook mee te maken .

Een laag profiel gaat ook wat breder dan een hoog profiel .

Je mag niet vergeten dat een grotere prothese (ook al 'grap' je maar) niet alleen naar binnen maar ook naar buiten groter wordt . Daarmee wil ik zeggen dat je borsten ook verder naar de oksel toe zullen zitten . Daarbij geven grotere protheses een grotere kans op complicatie's bvb .

De beweeglijkheid van je borsten vergroot met de maand , pas op een jaar ben je genezen en is de boel soepel en beweeglijk zoals 't zou moeten zijn (kon bvb zelf pas een beugelbh aan na 10 weken omdat die 'krengen' muurvast bleken te zitten :19: ). Ik zeg niet dat je een decoleté zal krijgen zoals je wenst maar 't is niet onprettig om te weten dat het nog zal verbeteren :38:

Enne , 't is een pak beter als ervoor !

Niet dromen van wat anderen hebben en je ook zou willen maar bewust zijn van wat je - niet - had :1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.