Poppy Posted December 5, 2009 Share Posted December 5, 2009 Dames,heb een leuke site gevonden met allerlei boobjobs(en andere ingrepen) van beroemde mensen, zoals het bij ons dus niet mag worden..Veel kijk plezier..http://www.awfulplasticsurgery.com/category/bad-boob-job/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patries473 Posted December 6, 2009 Share Posted December 6, 2009 hey poppy,wel leuk om te kijken!de meeste zijn niet mooi nee maar ik vind enkele toch wel mooi hoor. maar dat is hier ook. ik vind sommige bv's geweldig en er zijn er bij die ik niet mooi vind.smaken verschillen he?!liefs Patriesp.s; ik verplaats hem ff. staat niet goed. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Poppy Posted December 6, 2009 Author Share Posted December 6, 2009 Ja sommige vind ik ook wel mooi.. maar andere... oohh die zijn zo erg.. die meiden hebben zo veel centen en dan toch zo rond blijven lopen he *lol* Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patries473 Posted December 6, 2009 Share Posted December 6, 2009 ja meis dat snap ik idd hoor niet haha... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Excella Posted December 6, 2009 Share Posted December 6, 2009 Het verschilt idd nogal, de 1 vind ik meevallen en de ander is wel lelijk ja. Heb je die van Victoria Beckham wel es gezien? ooohh dat vind ik pas lelijk.. ik was echt bang dat het er bij mij uit zou komen te zien als bij haar hahaha Of van die van Tori Spelling Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patries473 Posted December 6, 2009 Share Posted December 6, 2009 haha ja...zeg dat Excella! ik ben Bruno dus verteld dat ik GÉÉN Victoria Beckham wilde!!en ook van Tori zijn ze leijk. zoveel geld en dan nog geen mooie boobs. jammer hoor!al gaan die van 2006 weer wel vind ik. zijn de mooiste van de 3 dan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Excella Posted December 6, 2009 Share Posted December 6, 2009 Jaaaa erg he!! Als je gaat googlen op boobjobs dan zie je echt zulke lelijke dingen.. en ook bij bekende sterren, dan denk ik ook wat iemand hierboven al zei 'als je zo veel geld hebt, waarom ziet het er zo slecht uit' En ik neem mijn boobs helemaal onder de loep.. maar vergeleken dat hoeven wij ons niet druk te maken. Vind de meeste borsten hier mooi geworden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patries473 Posted December 6, 2009 Share Posted December 6, 2009 klopt,zijn er maar enkele waarvan ik zeg; hmmm jammer of hmmm wat minder. maar als diegene er blij mee is,is het goed! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Poppy Posted December 6, 2009 Author Share Posted December 6, 2009 Ja die van Victoria zijn zooooo ontzettend lelijk, ze was voorheen veel mooier, zonder boobs.. en Tori Spelling... echt vies, die rimpels in dr borsten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fjo Posted December 6, 2009 Share Posted December 6, 2009 Volgens mij komen die complicatie's(minder mooi resultaat) mede doordat zij zich niet aan de regels houden mbt rust. Zij hebben een "boobjob"en een week later moeten ze fris en fruitig op de rode loper staan of een fotoshoot doen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patries473 Posted December 6, 2009 Share Posted December 6, 2009 ja dat zal er ook wel mee te maken hebben.... zonde hoor! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barb Posted December 8, 2009 Share Posted December 8, 2009 Bij mijn eerste consult kwam ook al victoria beckham ter sprake hehe. Zou ze het nou zo gewild hebben? Omdat ze er volgens mij verder niets meer aan heeft laten doen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vlinder Posted January 19, 2010 Share Posted January 19, 2010 Er zijn zat mensen die het mooi vinden,begrijp ik ook niet,t lijken net kokosnoten,voor was mooier,dr gezicht ook trouwens haha.dat mens heeft teveel steralures gekregen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts