Ga naar inhoud

Beroemdheden en hun BV'S


Poppy

Aanbevolen berichten

hey poppy,

wel leuk om te kijken!

de meeste zijn niet mooi nee maar ik vind enkele toch wel mooi hoor.

maar dat is hier ook. ik vind sommige bv's geweldig en er zijn er bij die ik niet mooi vind.

smaken verschillen he?!

liefs Patries

p.s; ik verplaats hem ff. staat niet goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het verschilt idd nogal, de 1 vind ik meevallen en de ander is wel lelijk ja.

Heb je die van Victoria Beckham wel es gezien? ooohh dat vind ik pas lelijk.. ik was echt bang dat het er bij mij uit zou komen te zien als bij haar hahaha

victoria-beckham-breast-implants-3.jpg

Of van die van Tori Spelling

tori_all_boob_jobs.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaa erg he!! Als je gaat googlen op boobjobs dan zie je echt zulke lelijke dingen.. en ook bij bekende sterren, dan denk ik ook wat iemand hierboven al zei 'als je zo veel geld hebt, waarom ziet het er zo slecht uit'

En ik neem mijn boobs helemaal onder de loep.. maar vergeleken dat hoeven wij ons niet druk te maken. Vind de meeste borsten hier mooi geworden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij komen die complicatie's(minder mooi resultaat) mede doordat zij zich niet aan de regels houden mbt rust. Zij hebben een "boobjob"en een week later moeten ze fris en fruitig op de rode loper staan of een fotoshoot doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.