Ga naar inhoud

ontevreden over maat na bv


Gast selina1212

Aanbevolen berichten

Gast selina1212

hi meiden

Ik ben nu pas 3.5 dagen PO maar vondt vanaf dag1 de maat te klein ik had verwacht als ik wakker werdt

wel 2 mooi boobs zou hebben niet dus ze zijn nu ongeveer net zo groot als voorheen met kleine vulling

kunnen jullie mij vertellen of dit nog gaat veranderen of dalen ze alleen nog in en blijft de grootte zo?

dan ma ff wat maten erbij omvang van 70 1,68m en +-52kg heb 275cc rond achter de spier high profile

liefs XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Selientje,

Ik heb daar helaas het verstand niet van, wel denk ik dat het allemaal nog wel gaat veranderen. Maar ik hoop dat je wat antwoorden krijgt waar je wat aan hebt... Kun je anders geen foto's plaatsen? Ben wel erg nieuwsgierig meis. Voel je je verder wel steeds beter??? Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Selina.. Ik denk zelf eigenlijk dat het niet veel groter wordt. Je prothesen zitten er in, ze zullen wel zakken en er anders uit gaan zien maar het zal vast niet veel groter worden. Bij mij bleven ze hetzelfde. Ik hoop het wel voor je natuurlijk, want eht is wel heel jammer :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Selientje,

K kan t niet met zekerheid zeggen natuurlijk; maaaaaarrrr... ik weet t niet, zou goed kunnen zijn dat t optisch wat groter wordt nog. Zeker omdat je spier nog wat moet gaan relaxen. Probeer over een weekje je onderborstwijdte en bovenborstwijdte eens te meten en herhaal dit voorlopig wekelijks, tot je 6 weken po bent. Dan heb je aardig zicht op hoe het er uit zal gaan zien. Chill meis, je hebt nog een tijd te gaan voor t is zoals t zal blijven!

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn ervaring is dat ze niet groter worden, de vorm is bij mij wel veranderd maar ook niet spectaculair......

Het had van mij ook wel groter gemogen...... :22: Off iig meer projectie naar voren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Selina,

Ik ben er ff tussenuit geweest en heb het nodige gemist lees ik. Ik wist niet eens dat jij je bv al gehad hebt. Wat fijn dat het achter de rug is maar wat ontzettend balen dat je niet tevreden bent! Ik denk eerlijk gezgd niet dat het nog groter gaat worden, misschien oogt het anders over een paar weken maar ik verwacht niet dat je dan ineens een maat groter hebt.

Groetjes Kelly

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Selina,

Gisteren opgemeten in de lingeriewinkel: 70D!

Had het niet verwacht, maar toch echt zo. Zo groot lijken ze nu ook weer niet(voor de buitenstaander, voor mezelf wel groot).

Dus wie weet heb je wel een grotere maat in lingerie dan dat jezelf verwacht.

Maar je vind het op t oog bij jezelf ook kleiner dan gehoopt, dus ik snap wel dat dat voor jouw tegenvalt.

Liefs fjo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

had me vandaag voor het 1st gedoucht want heb die band afgerukt werdt hier knetter van

en had een gekeken vindt zo wel goed maja nog erg gewollen dus veel vocht als dit weg is

dan worden ze toch echt weer mini jammer ik ga binnenkort foto's plaatsen mogen jullie zeggen

of jullie al enige verschil ziet hahahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

Nou heb eens gemeten me onderwijdte is 75 dacht dat dit altijd 70 was blijkbaar niet

en bovenwijdte was 85 lijkt me niet veel zal eens even de tabel raadplegen

liefs XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn ervaring is dat ze niet groter worden, de vorm is bij mij wel veranderd maar ook niet spectaculair......

Het had van mij ook wel groter gemogen...... :22: Off iig meer projectie naar voren.

Hey Booby,

daar was ik ook "bang" voor en heb dit dus echt goed doorgegeven aan de pc. dat ik zeker volle borsten naar voren wilde hebben. wel jammer voor je!!!

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou heb eens gemeten me onderwijdte is 75 dacht dat dit altijd 70 was blijkbaar niet

en bovenwijdte was 85 lijkt me niet veel zal eens even de tabel raadplegen

liefs XX

hey meis,

dit heeft echt ff zn tijd nodig. mijn omtrek onder was ook na de bv meer dan voor de bv maar dat is nu weer normaal.

en die komt dus nog wel terug naar de 70...

wat is je bovenwijdte nu dan?

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

ik ben eens dom bezig geweest en heb me oude beugel bh eens gepast (zwangerschap)

maat 75C en die viel nog ruim en bij de nieuwe bh van newyorker met een stevigere cup

pastte die bijna als ik bukte kon ik me tepel zien en als ik stond niet maar dit is denk

ik omdat ze nog niet helemaal soepel zijn en nog niet gedaald ben beurt me toch al op :rolleyes:

ff een andere vraag me borsten zijn wat zachter vindt het al veel voel nergens meer harde stukken

maar als ik op me zij ga liggen of zo beweegt het niet mee maar als ik op en neer ga wel een beetje

is dit omdat de spier nog niet soepel genoeg is ofzo??

Meiden bedankt voor jullie steun :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Selina

Ik zie dat jij de prothese achter de spier hebt gekregen. Wanneer het achter de spier is geplaatst is de dynamiek van de borst verminderd. De prothese zit achter de spier vast en daarom beweegt het minder mee naar links of rechts. Als je de prothese voor de spier hebt zit het niet vast aan de spier en beweegt het dus meer.

Ik hoop dat ik het goed uitgelegt heb? Maar jij zit ook nog maar aan het begin van je herstel he.

Liefs Bar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is idd zo dat bij plaatsing achter de spier de borsten wat minder soepel en beweeglijk zijn dan bij andere plaatsing . Maar nier getreurd : dat gaat nog heel veel veranderen . Bij mij duurde het 3 maanden eer de rechterborst mooi opzij viel , de linker deed dat na 6 weken 'al' enja dan 'panikeer' je even > niet doen dus :38:

Mijn omtrek was na de bv liefst 8cm toegenomen , ergens tijdens week 3 was dat terug normaal . Nu is ook je huid tussen je borsten erg gezwollen (staat je huid daar niet een cm of 2 van je ribben af?) waardoor je borsten ook kleiner lijken . Je cupmaat gaat hezelfde blijven als nu hoor , je onderwijde gaat idd terug naar 70cm eens het vocht en de zwelling weg is en dan lijken de boobs ook weer een stukje groter . Beetje voorbarige conclusie's van jou dus :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.