Ga naar inhoud

welnesskliniek dokter Visser


wesje

Aanbevolen berichten

Hallo dames,

Op 17 december word ik geopereerd in de wellneskliniek door dokter Visser. Ik ben nu al zenuwachtig.

Ik hoop dat alles goed gaat. Ik heb een vitamine preparaat gehaald maar over de arnica tabletten wist de apotheek niet wat ik bedoelde. ze zei je dat ze zoveel arnica hebben wat bedoel je nou. Ik vertelde dat het voor de blauwe plekken was maar ze wist het niet denk dat ik maar naar een ander apotheek ga. weet iemand of ik er nog iets bij moet zeggen wanneer ik arnica tabletten wil?

Mijn sportbeha ga ik deze week halen ik weet niet zo goed welke maat het word, dus voor de zekerheid koop ik er twee als de een niet past dan kan ik het nog retouren.

Ik weet de tijdstip nog niet ik word 5 dagen voor de operatie opgebeld dan krijg ik de tijdstip de horen.

Ik hoop dat het niet erg vroeg is het kan tussen 06-11.00 zijn maar ik moet 2,5 uur rijden naar de kliniek.

Meiden die in de welness geopeerd zijn weten jullie hoelang ik daar moet wachten voor een operatie?

BV: als ik daar om 11 uur moet zijn hoe lang duurt het in zijn geheel tot alles klaar is en tot ik weer wakker ben? ik ging ongeveer van 4 uurtjes uit, maar ik weet het niet. Omdat ik het zielig vind als mijn man heel lang moet wachten daar, hij kan ook niet naar huis want ik woon in Nederland.

Ik hoor graag van jullie liefs wesje......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast selina1212

hi wesje

ik wil je niet laten schrikken ik werdt de vrijdag gebeld en dinsdag was ik aan de beurt

ik moest daar zijn om 8.15 nou dat was ik werdt 10min later opgehaald voor fotos en vragenlijst

toen na de kamer was daar om half 9 en werdt pas om 11.45 opgehaald meschien heb je geluk en hoef

jij niet zo lang te wachten.. vraag me af welke kamer jij gaat krijgen hahah ik had kamer nummer 10:P

nog even he meid spannend!!!!!

LiefsXxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

dankjewel moontje, en selina

ik hoop dat ik niet zoveel als selina moet wachten, opzich vind ik het niet erg maar is wel lastig voor mijn man, omdat hij op mij moet wachten al die tijd dan voel ik me er niet goed bij als het veels te lang gaat duren.hij kan ook niet terug naar huis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanwezig : 6u45

Kamer : 7u00

Operatie : 8u00

Terug op kamer : 9u10

Naar huis : 14u15 MAAR het was op dat moment druk en had eigelijk om 12u30 al naar huis gekunnen . De chirurg had niet eerder tijd om langs te komen en je kan natuurlijk niet zomaar vertrekken ...

Weet niet of je man het ziet zitten om even het winkelcentrum in te gaan (op loopafstand) . Of hebben jullie een laptop ? Je kan er op (onbeveiligde netwerken) surfen . Er is een relaxzetel en tv op de kamer .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanwezig : 6u45

Kamer : 7u00

Operatie : 8u00

Terug op kamer : 9u10

Naar huis : 14u15 MAAR het was op dat moment druk en had eigelijk om 12u30 al naar huis gekunnen . De chirurg had niet eerder tijd om langs te komen en je kan natuurlijk niet zomaar vertrekken ...

Weet niet of je man het ziet zitten om even het winkelcentrum in te gaan (op loopafstand) . Of hebben jullie een laptop ? Je kan er op (onbeveiligde netwerken) surfen . Er is een relaxzetel en tv op de kamer .

hoi b cuje, we hebben inderdaad een laptop, dat is wel fijn dat je onbeveiligd kan surfen, hij zal ook wel de winkelcentrum in gaan maar mischien ismijn afspraak wel 6 uur in de ochtend. maar moet mijn man in een aparte kamer wachten waar ik na de operatie kom of moet hij in de wachtruimte wachten waar iedereen zit.

groetjes wesje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer je toekomt moet je beide gewoon even in de wachtzaal (zoals bij je consult) waarna jij een tiental minuutjes wordt meegenomen (foto's , vragenlijstje) . Daarna kan je samen met je vriend op een kamer waar jij je dan moet omkleden en een zetpil krijgt . Tijdens de operatie blijft hij gewoon in die kamer op je wachten , normaal ben je na een dik uur terug dus de tijd dat hij echt alleen is , is niet zo lang .

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.