Jump to content

Welness kliniek Genk ja of nee..

Guest noet
 Share

Recommended Posts

Ik wil al jaren lang een borstvergoting, prijs kwaliteit is natuurlijk ook belangrijk. Zie heel veel dingen over de welness kliniek goede maar ook slechte dingen!

Wie kan mij over de streep halen waar naar toe te gaan of is Dr Visser echt een kei in haar werk zoals ik lees bij velen?

Groetjes Noet

Zelf heb ik anderhalf jaar geleden een bv ondergaan in de Wellnesskliniek en ben zeer tevreden dus natuurlijk ook bevooroordeeld . Dr visser is idd een zeer bekwame chirurge al ben ik zelf niet door haar geopereerd (mijn vriendin gaat binnen 2 weken bij haar onder het mes) . Prijs/kwaliteit in de WK is goed al verloopt het consult snel en vrij onpersoonlijk en er zijn soms lange wachttijden (heb ik destijds geen last van gehad) .

Wat we hier op 't forum echter niet doen is iemand 'over de streep trekken' . Keuze's zijn persoonlijk en liggen dus voor iedereen anders . Wat we hier wel doen is ons gedacht zeggen op een fatsoenlijke manier , natuurlijk gebaseerd op onze eigen ervaring :38:

Ga eerst voor jezelf na wat je (niet) wil : welke eigenschappen (of merk) moet je prothese hebben , ga je liever in een ziekenhuis of privékliniek , wil je onder volledige narcose , zie je drains zitten , welke plaatsing wil je (langs tepel/borstplooi) bvb . Ga dan na in welke kliniek/ziekenhuis je daarvoor terecht kan . Consults zijn overal vrijblijvend en kosten rond de €35 . Hou er rekening mee dat de dingen die je wil misschien niet haalbaar zijn , dat wanneer je meerdere consults pland je waarschijnlijk ook verschillende meningen zal krijgen (elke kliniek/chirurg heeft een eigen werkwijze) .

Wanneer je je goed voelt bij een consult kan je de knoop doorhakken en een datum plannen (meestal ten vroegste 2 maanden na het consult) .

Nog veel lees- en typplezier hier op 't forum !

Guest selina1212

hallo Noet

Ik ben zelf 3 dagen geleden geholpen in het welnesskliniek door dr damen,moet zeggen zeer vriendelijk

persooneel,luxe kamers,alleen wachtijden zijn vrij lang teminsten dit was bij mij zo.

ik heb veel verhalen gelezen over dr visser en zei lijkt idd een zeer goede chirurg te zijn.

ik ben blij dat ik het toch in de welness heb laten doen waarom meer betalen bij een ander

als de vergroting toch het zelfde is,ik zou je adviseren om ook bij meerdere klinieken,ziekenhuizen

op consult te gaan en als je je echt goed voelt bij die chirurg en het voeldoet aan je wensen

dan zal ik ervoor gaan neem nu geen impulsieve besluiten,want voor je het weet heb je spijt dat je het

niet elders hebt laten doen.

hou ons op de hoogte van je keuzes veel suc6

Liefs selientje

hoi ik word ook in de welness geopereerd 17 dec, in heb begin twijfeld ik ook heel erg over de kliniek omdat ik ook negatiefe dingen las overal, maar over dokter visser lees ik allemaal positieve dingen, en heb veel foto's van haar operaties gezien ziet er allemaal goed uit. terwijl ik in het begin dacht wat is dit voor rare chirurg maar ja, ik heb gezien dat ze goed werk levert en niet voor zo een hoop geld dus heb ik toch voor haar gekozen. vooral nu ik iedereen heb gesproken die door haar geopereerd is heb ik een goed gevoel erbij, al hoewel het hiervoor niet zo was omdat ik niemand erover gesproken had.

Probeer foto's te zien en te vragen aan mensen wat ze van haar operaties vonden die dokter visser heeft gedaan, dan kan je ook een besluit maken. liefs en heel veel succces wesje...........

Share

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.