Ga naar inhoud

verandering in bh maat ?


Aanbevolen berichten

hallo dames, ik heb een vraagje. Zijn jullie bh maat nog erg veranderd, van eerste aankoop na 6 weken po, en langere tijd daarna, b.v. met eind controle , zo'n 3 maanden po, of zelfs later. Ben benieuwd of ze dan nog veranderen? Het indalen kan toch nog wel een tijdje duren toch? Lees namelijk dat je het "echt" resultaat pas na een half jaar of langer is...

Vandaar mijn vraag, de bh's die je koopt met zes weken, zijn die na langere tijd ook nog goed. Of heb je b.v. na een half jaar een andere maat moeten kopen??

Alvast bedankt dames

X Guapamalaga :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zelf nu precies 5 weken po. Omdat er vandaag korting was bij de hunkermoller 20% en 5% erbij als je member bent, kon ik het niet laten om alvast in te slaan. Vorig jaar had ik zelf een 70 E, na afvallen een trieste en lege 70 B. Ik wilde ze weer meer opgevuld, niet persee groter. Nou ik schrok wel een beetje bij het opmeten in de winkel. De verkoopster ging eerst onder de borsten meten, 73 cm. Zegt ze; mmmmm Ik denk dat je uitkomt op een F :18::18::18: Ik zei nog; haha denk het niet!

Kom ik thuis met twee bh's 75 F en een 70 F. Vooral die laatste maat was moeilijk te krijgen zei ze....wordt dus een speciaalzaakje zoeken straks.

Toch zei iedereen dat ze me borsten niet groot vonden en goed bij me lichaam vinden passen.

Ikke met me 1.60 en dan toch mega boobies....Ik ben er blij mee hoor, maar een 70 F is moeilijk te vonden, een 75 is makkelijker. Ligt aan het

model. Voorlopig ff genoeg aan me drie setjes...ja, want daar hoort natuurlijk een string bij, hihi Wat vervelend allemaal, hihi :rolleyes:

Liefs Guapamalaga :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier al een 'oudje' :blush: met nog net dezelfde bh-maat als dag 1 van mijn bv , nu dik anderhalf jaar geleden :106:

75E is ong. hetzelfde als een 70F :rolleyes:

Je leest daarom vaak op 't forum dat iemand met een omtrek van 70 minder cc nodig heeft om op dezelfde cup uit te komen dan iemand met een omtrek van 80 .

Ik heb een 80C , waarschijnlijk heeft iemand met een omtrek van 70 in mijn geval van Ecup hoewel onze borsten even groot zullen zijn .

Ben je mee ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi b-cupje, je schreef; Ben je mee?..........Of ik er blij mee ben? hihi Ja, ik vind het niet erg, maar het is best moeilijk om de juiste bh's te vinden. Helemaal omdat me omtrek 70 is. Ik zal op zoek gaan naar modellen waarbij ik ook 75 pas. Of meer langs speciaalzaakjes moeten gaan.

Wie weet nog lingeriezaken speciaal voor grote maten? Ik woon zelf in overijssel...

Liefs Guapamalaga :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.