Ga naar inhoud

Zeker een BV, maar bij wie? dr Katrien Lagey of Dr De Meyere?


noompje

Aanbevolen berichten

Hoi hoi iedereen,

noompje hier, ik ben hier terecht gekomen via een vriendin die in januari een bv heeft laten doen

en ik twijfel zelf al zo lang, maar heb nu (na 11 maanden borstvoeding en 20 kilo vermageren) beslist toch wel echt ervoor te gaan.

Ik heb zelf nog amper een A(80) cup over en zou graag een volle C hebben. Ik ben 1.76m en weeg 71kg. (heel recht gebouwd, met brede schouders)

Nu was ik eerst eind april bij de Wellneskliniek geweest (heb een vriendin die ze daar heeft laten doen), maar ik voelde me daar een nummer... :(

Dan ben ik 4/05 bij dr Lagey geweest (een vrouw, zij zit in de medipolis), was eerst even een beetje lastig, want ze heeft me een uur laten wachten, maar het consult zelf was wel aangenaam en ik kon in een bh onder t-shirt eens iets testen, ze was ook eerlijk over mijn liposculptuur die ik wil combineren (ondertussen maar 1 zone: heupen) en ze zei me toen na het ometen, 385cc gewone prothesen met hoog profiel, voor de spier. Kostprijs was €4900 borsten en liposculptur van 1 zone.

Afgelopen week 12/06 ben ik bij Dr Demeyere gegaan, omdat diezelfde vriendin die me hier naartoe heeft gegidst, het daar heeft laten doen. En mijn 2 tantes, een nicht, mijn zus, mijn mama en 5 vriendinnen hebben een 'helping hand' gehad en heb ze dus allemaal gezien en gevoeld en die van haar zijn de mooiste die ik ooit heb gezien (ok, ok, ik weet wel dat alles afhangt van voorgeschiedenis etc, maar toch). Nu ik had bij Dr Demeyere een goed gevoel op zich en ook hij zei me: 'lipo van uw benen heeft geen nut, buik zou ik buikwandcorrectie moeten doen, maar dat wil je niet, dus doen we niet, heupen gaat zeker, daar heb je wel degelijk vet dat ik weg krijg. Andere lipo zou ik bij jou niet aanraden'

Dan is hij beginnen meten voor mijn borsten en zei hij, 'kijk je hebt een goede borstbasis, want breed en hoog en je borsten hangen totaal niet, MAAAR je hebt zo weinig eigen borstweefsel, dat ik een volledig ander verhaal moet vertellen, want die ronde protheses gaan niet voor jou, jij hebt MC Ghans nodig'

Hij stelde voor de Allergan natrelle 510 (ik dacht MX?), 385cc. Tot daar was ik mee en hij heeft die dan in mijn bh laten steken en ik vond dat zeker niet verkeerd. (dacht mss ff dat ze te groot zouden worden, maar iedereen rondom mij (die er zelf heeft) zegt dat dat bij mij wel past....) Prijs daar voor bv + lipo €5500.

Ik wou eigenlijk heel graag via de tepel, maar de 3 pc's zeiden me dat mijn tepels te klein zijn, dus het zal sowieso onder de borst zijn....

Nu wat vast staat, ik doe het begin oktober (ik denk zelf aan donderdag 10/10), dat is na mijn loopwedstrijden (wil nog een halve marathon lopen 6/10) en 4 weken voor het huwelijk van mijn beste vriend (dus tijd om ff een beetje te zakken en nog net een deftig kleed aan te kunnen zonder giga bh! ;) en dan hebben ze de hele winter om een beetje 'verborgen' te zitten, alsook te zakken en 'op hun plooi te komen'...

Maar dus, Dr DeMeyere of Dr Lagey?

Lagey is in Wilrijk dus dichtbij, medipolis is super uitgerust, het is een vrouw....

DeMeyere, mooie referentie van gezien in het echt, 'speciale prothese voor weinig weefsel', bijna iedereen hier vol lof,...

Kan iemand me helpen?

Ik weet dat er hier enkelen (Leah, Charke, MJLK?) ook de Mc Ghans hebben, kunnen jullie me meer info geven?

En zijn jullie blij? En zijn er hier ook die meer dan 300cc hebben laten steken terwijl voordien amper A?

Groetjes,

van een onzeker noompje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!! En zie dat het gelukt is met je voorstelling!!

Fijn dat je zo een goede consultaties gehad hebt en je er een goed gevoel aan overgehouden hebt!

Ik ben zelf ook bij dr. Demeyere geweest en zeer tevreden. Ben nu een jaar po en ze zijn ondertussen echt helemaal ingedaald en heerlijk zacht :)

Ik heb wel ronde, dus wel iets anders, maar ik heb van hem idd ook mooie resultaten gezien van de style 510 :)

Heel veel succes met je beslissing!! Je moet kiezen waar je jezelf het beste bij voelt :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

ik ben ook bij Bruno de Meyere geweest maar ik heb ronde protheses gekregen. *c* heeft Natrelle Style 510 en die zien er echt heel mooi uit.

Verder ben ik erg tevreden over De Meyere en tot nu toe erg blij met het resultaat.

Succes met het maken van een beslissing!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Hier nog een Dr. de Meyere fan! Het is een zeer vakbekwame en goede arts die weet wat hij doet. Er zijn hier inderdaad heel veel tevreden klantjes van hem. Stuur ander *C* een pb, zij heeft pas de Natrelles gekregen. Ze zal jou wel het een en ander kunnen vertellen. Veel succes met je keuze. Dr. De Meyere is zeker een goede keuze!!

Groetjes Corine

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 months later...

Hallo terug iedereen!

Ondertussen geopereerd. Maar bij dr. Sara Ulens.

Op 17/3, te AZSt Maarten te Duffel.

335cc achter de spier, natrelle 510mx

Dus 6 dagen po!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.