Ga naar inhoud

X'll : 20 juni 2013 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 70
  • Created
  • Laatste Reactie

Gisteren BH gaan kopen bij Transparant in Bonheiden. Zeer Lieve Dame, en ze gaf ze raad waar naar uit te kijken als je een BH koopt.

Als transgender persoon was dat voor mij nieuw.

Eerste BH die ik in een lingeriewinkel koop. ik heb eer veel gepast, en wat blijkt dat de maten wel heel erg schelen tussen merken onderling.

Ik weet nu wel wat mijn nominale maat is (op basis van echte omtrek onder de borst, en blijkbaar is dit een 90C (EUR)

Heb ook een paar leuke tips gekregen: Als je een kortere rug neemt dat moet de cupmaat vergroot worden (voor meer coverage en betere steun), dus ik kan nu vanaf 80/85D tot 95B aandoen, en alles daartussen is de BH goed gevuld; heb mijn A-tje in de kast gehangen :)

Heb ze ook allemaal gepast en er een 5 tal weerhouden van 80/85D tot 90C, ...

Vooral de balkonmodelletjes zijn wel heel mooi (mij favoriet), en dankzij Dr. De Meyere heb ik geen push ups nodig, ... hihi

Mvg X'll,

Zal eerdaags wel een fototje posten van een leuk modelletje, ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

he X'll!

heb ff je topic doorgelezen en je foto's bekeken! wauw wat is het mooi geworden en wat tof dat je zo goed jezelf durft te zijn!

nu lekker bh'tjes shoppen, gaat zeker een hele nieuwe wereld voor je open:D haha!

de balconet bh's zijn ook mijn favoriet!!! voor de borstvergroting verafschuwde ik die dingen, omdat mijn borsten daarin nog kleiner leken!

nu kan ik ze gelukkig wel aan!

geniet ervan en shop bh's till you drop!!! :59:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier de link naar de huidige status, en de balcon BH 'tjes.

http://www.borstenforum.com/gallery/album/2618-boobs-23-dagen-later-en-voorbeeld-van-2-mooie-balconet-bh/

Full covers laat ik er even uit. Zijn vormgevende, maar die kennen jullie zeker wel :)

Mvg X'll

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vooraleerst petje af voor wat jij voor jezelf hebt gedaan! Ik kan mij inbeelden dat daar zeer veel moed voor nodig geweest is, echt chapeau!

Wat een mooi resultaat zeg! Echt supervrouwelijk. Je hebt ook een heel vrouwelijk figuur voor de rest vind ik (schouders enz). Mooie lingerie ook trouwens, je hebt nog geluk ook, het zijn solden hihi.

Ik ga wel even moeten googlenen wat je nu precies bedoelt met transgender persoon van het androgyne type (zeg ik het juist zo). Betekent dit dan dat je ooit volledig als vrouw door het leven wenst te gaan? Sorry als dit vrijpostig overkomt maar ik ben hier niet zo in thuis.

Liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed dat het herstel goed verloopt en dat je al wat bh's hebt kunnen scoren :)

Idd balconetta bh zijn heel leuk en dada push ups !!'

Heerlijk ;) en zou zeggen profiteer nog wat van de solden !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vooraleerst petje af voor wat jij voor jezelf hebt gedaan! Ik kan mij inbeelden dat daar zeer veel moed voor nodig geweest is, echt chapeau!

Wat een mooi resultaat zeg! Echt supervrouwelijk. Je hebt ook een heel vrouwelijk figuur voor de rest vind ik (schouders enz). Mooie lingerie ook trouwens, je hebt nog geluk ook, het zijn solden hihi.

Ik ga wel even moeten googlenen wat je nu precies bedoelt met transgender persoon van het androgyne type (zeg ik het juist zo). Betekent dit dan dat je ooit volledig als vrouw door het leven wenst te gaan? Sorry als dit vrijpostig overkomt maar ik ben hier niet zo in thuis.

Liefs xxx

Hoi Whoopieboopie

Dank u voor de lieve woorden en steun. De schouder zijn goed qua vorm, wel wat breed, maar daar zit ik niet mee, komt door het lange afstand zwemmen :)

Om u en anderen wat te helpen in de "trans-terminologie", ... want ik begrijp goed dat dit voor velen abstract en verwarrend kan zijn, ..., en ik ben blij dat je het vraagt, ..., alleen zo kan "trans*" zijn worden verduidelijkt

Idd ik ben Transgender of beter gezegd "Trans*" van Male to Female (afgekort MtF). Ik ben in mijn transformatiefase en dat maakt me een "transvrouw". Ik neem vrouwelijke hormonen om mijn lichaam te laten feminiseren. Voor mijn BV had ik een A cup, nu het ik een C (volle B B) blijkbaar :).

De hormonen hebben me een A cup gegeven, maar door de jaren heen gaat mijn vetverdeling wat wijzigen en krijg ik bredere heupen en zal er ook meer vet worden opgeslagen in de borsten en billen. Op termijn verandert ook "de wiring" in de hersenen een beetje, maar ik ben al redelijk "Female gewired", maar de sexuele geaardhied blijft meestal hetzelfde als voorheen. ( in 98% van de gevallen volgens meeste literatuur hierrond.)

Androgyn betekent ( Andro = man / Gyn = vrouw), en dat ik mentaal en nu ook fysiek beide geslachtskenmerken vertoon :). Maar mentaal voel ik me veel vaker als een vrouw (trouwens bijna altijd), en kleed me dan ook heel vrouwelijk, wat voor mij mijn normale kleren zijn. (meestal in gothic stijl)

Ik ga nu al grotendeels als vrouw door het leven, en ik ben niet direct van plan onderaan alles te laten weghalen, ik overweeg eventueel in de toekomst wel Orchidectomie maar geen Vaginoplastie (hoewel ik dat laatste nooit volledig uitsluit). Daar je dat resultaat niet ziet, en ik hetero (vanuit mijn geboortegeslacht) of Lesbienne ben (vanuit mijn Genderidentitiet), is het niet opportuun om ALLES weg te nemen :) . zou een beetje zonde zijn he ;)

Op uiterlijk vlak zijn borsten en de vrouwelijk welvingen voor mij het meest vrouwelijke kenmerk dat een vrouw kan hebben. Hetgeen wat er tussen de benen is, is van minder belang voor mij althans.

Ik probeer door redelijk gezond te leven en door sport de juist vormen te behouden. ( ik beoog/streef naar de vrouwelijke vormen , maar wel een beetje in gespierde vorm, ..., kortom een atletische vrouw :), met een mooi paar borsten uiteraard, en streef ik naar perfectie :)

Even iets meer over de omgang met transvrouwen.

Transvrouwen worden op net dezelfde manier aangesproken als een "Bio Vrouw" als "Juffrouw" of als "Mevrouw". en maken normaal gezien ook gebruik van het vrouwentoilet, net zoals "Bio-Vrouwen". Wij doen daar net hetzelfde als Bio vrouwen, we doen ons ding, poederen onze neus en werken onze lippen en ogen bij ;) .

Als je een transvrouw tegenkomt en aanspreekt, is het best haar aan te spreken in de aanhef waarnaar de transpersoon zich kleed.

Als je per ongeluk een foutje maakt, is dat niet erg. Een sorry is meer dan genoeg , en ga gewoon verder met het gesprek. Wij weten/voelen wanneer een foutje per ongeluk wordt gemaakt, en we weten ook wanneer dit niet het geval is :). als je niet zeker bent, vraag het gewoon aan de persoon in welke aanhef ze wil aangesproken worden.

Enkele weetjes :) zodat je de persoon niet ongewenst ongemakkelijk laat voelen.

- Vraag niet of ze de groet operatie al ondergaan hebben. ( tenzij ze er zelf over praten)

- Spreek niet over "Ombouwen", maar gebruik het woord "Transformatie",

- Wij "verkleden" ons niet, maar "kleden" ons. (net zoals andere mensen)

- Wij gebruiken het vrouwentoilet

Mocht je diepere interesse hebben in het transgebeuren, Hieronder nog een paar tips, mocht je in contact komen met transpersonen (MtF en FtM):

http://tranifesto.com/transgender-faqs-and-info/ten-things-not-to-say-to-a-trans-person/

http://tranifesto.com/transgender-faqs-and-info/trans-etiquette-for-non-trans-people/

http://www.wikihow.com/Respect-a-Transgender-Person

http://everydayfeminism.com/2012/08/myths-about-transgender-people/

Voor de rest zijn we heel normale mensen, en de meeste ( niet allemaal uiteraard, je hebt ook soms ook bitches :) ) onder ons zijn "heeeeeeel open minded", eenmaal er contact is gelegd. Net als "Cisgenders" (normale man/vrouw) gaan wij ook werken en lijden/leiden we vaak ook hetzelfde leventje als iedereen. :), hebben relaties, hebben vaak ook kinderen, .... enz.

Onze tegenhangers zijn Transmannen (Female to Male/FtM), daar zijn de richtlijnen natuurlijk omgekeerd. Hoewel het nog minder voorvalt dan MtF, maar de laatste maanden merken we wel dat transmannen in opmars zijn.

MVG X'll :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed dat het herstel goed verloopt en dat je al wat bh's hebt kunnen scoren :)

Idd balconetta bh zijn heel leuk en dada push ups !!'

Heerlijk ;) en zou zeggen profiteer nog wat van de solden !

duur grapje: ) de meeste waren niet in solden :) de balcon BH waren aan volle pot (nieuwe collectie), ... maar ze zijn zo mooi, ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat leuk, leerzaam en interessant dat je ons zo open vertelt wat transgender-zijn allemaal inhoudt X'll, dankje wel! :)

En wat zijn je borsten mooi geworden, ik zag aanvankelijk eerst gewoon je foto's, ik was borsten aan het kijken en het kwam niet in me op dat je transgender zou zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey X'll

Wat een superduidelijke uitleg!

En ook goed om te weten, want het is idd zo dat er nogal wat twijfel kan onstaan over aanspreekvorm en omgang idd.

Het feit dat jij er zo open in bent, zal jou ook heel geaccepteerd maken in je omgeving, neem ik aan. HOe opener en hoe meer mensen het kunnen begrijpen, hoe minder taboe.

En nu heb je ook nog een stel prachtige Bruno's! Wat wil een vrouw nog meer? :)

Geniet maar van je mooie borsten en je zult zien dat ze nog wel wat gaan veranderen de komende tijd, alleen maar in het positieve (naast dat ze veranderen zullen door jouw hormoongebruik natuurlijk )

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat goed hoe je dit uitlegt. Ik denk dat iedereen hier er alleen maar respect voor kan hebben. Geniet heerlijk van je mooie boobs en zeker met deze mooie dagen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je uitleg, die is echt superduidelijk zeg, wat fijn! Wat we allemaal niet bijleren op dit forum. Ik heb namelijk een klant die bijna haar hele transformatie achter de rug heeft en ik wist zelfs niet dat ze ooit man was. Dus even verwarring toen ik haar idkaart eens nodig had. Ik dacht dat ze mij de verkeerde had meegegeven, die van haar broer ofzo. Neenee zei ze, dat klopt, op papier ben ik nog een man. Ik was zo vreselijk gegeneerd maar zij vond het een enorm compliment. Nu ben ik tenminste helemaal op de hoogte :)

Veel succes nog met de boobies en je verdere transformatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Thnx, ..., er zijn weinigen die het weten dat het Internationale Transgenderdag is, dank u :)

Voorlopig gaat het zeer goed, heb 16/10 terug een afspraak voor controle, en de boobies zijn in goede gezondheid, en pronken elke dag weer opnieuw.

Ik hoop dat ze nog een beetje groeien, had graag nog een half tot 3/4 maatje meer gehad, meer mag het niet zijn daar het dan disproportioneel wordt. maar durfde het risico niet nemen om het op 20 juni al te laten doen. Daar ik op hormonen zit, wacht ik nog een tijdje af, en zien wat het geeft. daar de kans nog bestaat dat ze alsnog een haf maatje groeien, ...

Alsook teveel bijsteken voor de eerste keer is niet goed voor de huid ed....

Intussen kan ik wel elke kant op met coole BH'tjes, en voel ik me super, ook op het werk. Sommige collega's zijn een beetje jaloers. als troost heb ik hun het adres gegeven van "artemedis" :). Ik toon ze graag subtiel, prikkelend, maar net niet teveel, ...

Vrouwen kijken uit nieuwsgierigheid, mannen dan weer om andere redenen die ik liever niet weet :)

Mvg X'll

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Girls,

Gister op bezoek geweest voor controle bij Dr De Meyere :), en heb besloten om mijn boezem toch een halve tot 2/3 maat te laten vergroten. Nu steekt er 200 in, en zou vergroot worden naar 300 cc elk, max 325 cc elk. Mij eigen weefsel meegerekend kom ik dan ergens uit halfweg in de C kleine D-cup (had een kleine B van mezelf), ... ,
De hunkering naar een net iets weelderige boesem is te groot om aan te weerstaan. en niet te groot te maken zodat het aanvaardbaar blijft :) Mooie borten is belangrijker dan de SRS, daar de mensen dit zien

6 januari gaat de ingreep door, ik kijk er naar uit, ..., can hardly wait.

Mvg Chrißt'll

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Dat is al snel een wissel! Als je het zo graag wilt dan moet je dat zeker doen.

Dat wordt weer aftellen :-)

Hey, ..

Wees maar gerust dat ik aftel, sta te popelen, Ik wou het al vroeger, maar door sociale druk had ik een maatje kleiner genomen, alsook in 1 keer zou dit onmogelijk geweest zijn.

Intussen loopt ook de rest van mijn transformatie process door, en onderneem ik in 2014 nog wel acties teneinde mijn treefdoel voor 2014 te bewerkstelligen.

Mijn gevoelens zijn ook grondig veranderd sinds 6 maanden terug, ..., net of ik de pubertijd opnieuw doormaak, alles terug moet herontdekken, maar dan langs de kant van de vrouw. Ik kan je zeggen, dat deze gedachten en gevoelens best wel intens zijn :)

Mvg Chrißt'll

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.