Ga naar inhoud

X'll : 20 juni 2013 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

wat goed om te lezen dat je intussen al geholpen bent en nu in het bezit bent van je boobs! Ik wens je een goed herstel toe!!!

Geniet er van, al zal dat zeker lukken gok ik zo

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 70
  • Created
  • Laatste Reactie

lieve X'll...

het is dus achter de rug allenmaal,

nu dus alleen nog maar genieten van je droom die werkelijkheid is geworden,

ben zeeer benieuwd,

wat goed dat je al meteen het forum op kon,

ik kon de 1e dag echt niets,

ik was totaal knock out vd narcose hihi....

je zult wel happy zijn....nou je ziet hoe iedereen met je mee leeft, dat is ook een super gevoel ..........

nogmaals ook al ken ik je niet: ik ben TROTS op jou.....

en nu gneieten van je... :1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van harte gefeliciteerd met je boobs!!!

Wat zul jij trots zijn!! En idd, wat de meiden hierboven al schrijven: Diep respect dat je kiest voor je eigen weg!

Het is verdomde moeilijk om de stap te nemen, maar als je hem eindelijk genomen hebt, is het een kwestie van je eigen leven leven :)

Geniet ervan!!

Een goed herstel gewenst! Maar dat zal zeker lukken, met je 'bruno's' :D

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zit erop! Helemaal super. Nu hopen op een goed herstel en lekker genieten van je Bruno's.

Het woordje respect is al vaker gevallen in jouw topic maar hierbij nog een keer: RESPECT!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben nu 4 dagen "post op",

De pijn is zo goed als weg. Enkel het zeuren blijft nog een beetje en af en toe wat kleine steekjes. Ik neem aan dat dit in de loop van de komende weken zal weggaan.

Mijn boobies voelen ook helemaal niet pijnlijk aan bij aanraken zelf bij licht induwen, en voelen deels al terug zacht aan.

De kleur van mijn borsten is normaal, geen verkleuring. weg dat de huis nog een beetje strak staan gespannen. ik kan zijlijn liggen zonder enige pijn, uiteraard met de sport BH.

Vraagje, ... Neemt de omvang veel af eenmaal het overtollig vocht weg is. ? en scheelt dat veel?. ik heb de indruk dat het meeste bij mij weg is, als juist nog ter hoogte van het sternum waar er tussen de huid en het borstbeen nog wat vocht zit.

Op de bovenpool van de borst voel ik het een beetje korrelig aan maar is niet abnormaal te zien. en verder zien ze eer beeldig uit :)

Mvg X'll

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er heel goed uit!!

Mag ik vragen welke prothese je hebt? anatomisch?

En heb je ze voor of achter de spier gekregen van dr. de Meyere? Zat me even af te vragen of het bij jou dus ook mogelijk was voor de spier, omdat hij dit meestal doet....

Fijn dat het al zo goed gaat :)

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je boobs! Wat zal dat goed voor je voelen zeg! Helemaal top dat je deze stap hebt genomen en hopelijk doet dit je goed (maar dat kan toch haast niet anders?)

Respect dat je deze keuze hebt gemaakt en hoop dat je in je privesituatie net zoveel positieve reacties hebt gehad en nog gaat krijgen als hier.
Ik wens je een goed herstel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ...

Ik heb normale protheses; geen anatomische en ze zijn voor de spier geplaatst. We hebben het er nog over gehad, maar Dr. De Meyeren zei tijdens de consult dat ik genoeg borstweefsel had ( probleem dat wij vaak kennen vanweg verschil in anatomie met bio-vrouw) en dat achter de spier plaatsen niet nodig was. (zou anders veel meer pijn gedaan hebben).

Tot mijn huidige maat waren normale prothese goed bruikbaar ( siltex 200 M+ profile, bovenop hetgeen ik al had), als ik groter zou gaan dan zou ik anatomische nodig hebben. of zoals nu het in stappen moeten doen.

Mochten ze na volledige heling net iets te klein uitvallen , dan ga ik zeker bij hen nog eens terug, daar ik tevree ben van zijn werk en hoe dat ze er al na 4 dagen uitzien.

Mvg X'll

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik ben net terug van de dokter, om de draadjes er uit te laten halen.

Wonde geneest mooi, perfect in de plooi, en de borst is al volledig ontzwollen, ... op 16 okt moet ik terug voor een consultatie en checkup.

Ik kan het nog altijd niet geloven, maar nu ik 's morgens wakker wordt moet ik nog altijd wennen aan het feit dat ik Boobs heb :), en elek morgen is de ervaring zalig, ... , wat ik zoveel jaren heb moeten missen.

Voor de rest is het afwachten, de bolling bovenaan gaat nog een beetje afnemen, en de bolling onderaan gaat wat toenemen, zodat de borst in natuurlijke positie zakt zoals bij een bio-vrouw, ...

Tot nog toe ben ik zeer tevreden van het resultaat, groten had nog gekund, maar dan verliest het zijn natuurlijke look, en in begin wil ik zeker niet overdrijven.

Naarmate ik Oestrogenen zal blijven nemen over de jaren heen, kan het zijn dat de omvang nog toeneemt, ..., ik wat ik wil vermijden is het dat ze te groot worden voor mijn lichaam.

Nu al zie ik jaloerse blikken van andere vrouwen en raar maar waar ook mannen, ..., mmmh misschien een verborgen wens, ... Men zegt van het derde geslacht, wel ik denk dat ik er bijna ben. Androgyn in geest en met het lichaam, .... , eindelijk zijn beide meer in harmonie.

Ik dacht dat ik ze ging wegsteken, maar mijn vriendinnen zeiden dat je ziet aan mijn gezicht dat ik er fier op ben, ..., Andere kunnen het nog steeds niet geloven dat ik er mee door gegaan ben en tonen bewondering voor de vastberadenheid en het zware besluit waar ik voor stond.

Tot op het moment, nog geen seconde spijt :), en ik denk dat het er nooit van zal komen, ....

Mvg X'll

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed te horen X'II dat je zo tevreden bent.

Het is inderdaad een grote en zware stap geweest en mega bewondering voor je vastberadenheid.

Geniet ervan en absoluut niet wegstoppen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai xll !!!

Wij hebben blijkbaar elkaar ontmoet daarjuist in de wachthal bij demeyere :) !

Was over je aan het vertellen op mijn eigen topic en mjlk zei dat die persoon waarover ik het had dus op het forum ook zat :) bb zei dan je naam, dus kom ik even piepen !!

Bij mij is het ook wel mee gevallen hoewel ik wat schrik had :) had meer last van de pleistertjes, jij ?

Vond t fijn je te ontmoeten ! Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ... leuk je hier terug te horen, ..., idd de pleisterjes voelde je meer dan de draadjes, ...

Voor de rest was bij mij alles ok. de overgang van Pectoralis naar Borst was zeer goed, ..., woehoew, ... ik popel al om binnen 2 weken in de monovin-zwemtraining te staan., ...

Liefs X'll

Link naar reactie
Delen op andere sites

2weekjes zijn snel om dus even geduld nog :)

Ja fijn forum he,

Ja pleisters zijn vervelend Hihi. Maar goed daar zijn we weer vanaf e !

Binnen 2-3M nog eens op controle dus tussentijds proberen genieten vooral van die pronkers !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.