Ga naar inhoud

X'll : 20 juni 2013 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ik ben Chrißt'll (afgekort X'll) , ik ben een transgender persoon van het androgyne type (hoofdzakelijk vrouwelijk), en heb een borstaugmentatie voor de boeg volgende week aanstaande. (Van A naar en (Volle) B Cup)

Mede door de vele goede recensies die ik ervan gelezen heb, en ook omwille van de aangenaam gesprek dat ik met Dr. De Meyere heb gehad, heb ik voor hem gekozen. Eerdaags belde hij me zelfs persoonlijk op om een paar openstaande vragen te beantwoorden, en me gerust te stellen mbt de ingreep.

Als transgender persoon wordt ik psychologisch intensief begeleid, en het spreek ook voor zich dat Dr. De Meyere vroeg achter een verslag ter verantwoording van de ingreep. Anderzijds wordt ik ook begeleid door het UZ Gent Genderteam.

Mvg X'll

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 70
  • Created
  • Laatste Reactie

Thnx, ... ik ben blij dat deze droom bijna werkelijkheid wordt., doch ben ik een beetje bang, ..., als Transgender persoon worstel je toch altijd een beetje met sociale acceptatie (genderpolitie zoals wij dat noemen) hoewel mijn omgeving hiervan op de hoogte is.

Ik heb lang geworsteld met uit de kast te komen. Mijn transgenderiteit heeft bijgedragen tot het einde van mijn huwelijk, maar mijn (soon to be ex )partner begrijpt me natuurlijk ook wel, en we gaan dan ook (vriendschappelijk) uit elkaar, daar ik haar visie ook kan begrijpen.

De kids nemen het gelukkig zeer goed op, beter dan mijn partner. Ze zijn hiervan ook op de hoogte.

Ik stond ook versteld dat het zo snel kon, ..., Ik had eerst gedacht dat ik moest wachten tot augustus, omwille van wachtlijsten, maar dat was dus niet het geval.

Mvg X'll

Link naar reactie
Delen op andere sites

lieve X'll,

ik kan alleen maar zeggen dat ik dus SUPERRRR VEEEEEL RESPECT voor JOU heb,

geweldig toch dat je dus eindelijk voor jezelf kiest,

vind dit heel fijn te horen, ik had vroeger een jongen ook school die van zijn ouders ook borsten kreeg als hij slaagde,

hij slaagde natuurlijk,

ik vond het te gek dat zijn ouders zo mee leefde,

ook je omgeving...vooral je kids dat is (lijkt mij dan) het meest belangrijkste,

vind het echt super tof van je,

ook al ken ik je niet:

IK BEN TROTS OP JOU, heeel veel succes en vraagjes gewoon stellen ;-)

liefs Han

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Welkom op het forum!!

En idd, zoals Han al zegt, heel fijn dat je de moed hebt voor jezelf te kiezen!

Steun uit je omgeving heb je zeker nodig, maar zoals je het beschrijft, krijg je dat ook wel :) En professionele begeleiding, helemaal super!!

Je hebt de goede arts gekozen, wordt vast heel mooi! Hij maakt prachtige borsten! :)

Heel veel succes!!!

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad super knap dat je voor jezelf kiest en super fijn dat je kinderen en omgeving hier zo positief op reageren. Ik kan me voorstellen dat dit een spannende periode gaat worden voor je.

Heel veel succes met de voorbereidingen en het aftellen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend volgende week al. Het is al vaker gezegd maar ik wil het ook nog even kwijt: super goed dat je deze beslissing hebt genomen. En heel erg fijn dat je omgeving positief reageert, erg belangrijk! Ik ken iemand die helemaal geen steun krijgt en dat is verschrikkelijk zielig om te zien.

Succes volgende week en voor daarna: Veel plezier :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx allemaal voor de steun, ik kom juist van pijn psychologe, ze is ook benieuwd, een heeft me ook een beetje gerustgesteld. Ze heeft me geholpen doorheen het mentale aspect van mijn reis, die trouwens nog niet ten einde is.

ik kijk er naar uit, maar wacht ook een beetje bang af voor de ingreep.

wordt vervolgt, ...

Mvg X'll

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi X'll,

Ook van mijn kant alleen maar respect voor je beslissing en doorzettingsvermogen!

Ik zal natuurlijk keihard voor je duimen, maar heb er alle vertrouwen in dat je heel erg blij zal zijn.

De dag is bijna daar, weer een stapje dichter bij "uiterlijk zijn wie je innerlijk al bent"...

Liefs

*c*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben toch een beetje nerveus, ... ik vraag me af wat de pijn in nazorg zal zijn. Ik hoor dat het goed meevalt bij Dr. De Meyere.

Heb mijn afscheidsrede van mijn "Male Only" Tijdperk geschreven en klaar voor mijn dagboek en een introductie geschreven van het begin van mijn publiek androgyn bestaan, ...

Ik hoop dat alles goed verloopt, ..., ik hou jullie op de hoogte, ..., Ga toch een Lorezepammeke vragen of iets dergerlijks, of ze gaan me moeten afleiden :)

Mvg X'll

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent.

Ze zijn ontzettend lief in de kliniek en ze zullen je zeker op je gemak stellen. Het is een hele grote stap die je morgen gaat maken en ik wens je daarbij heel veel succes toe!

Hou ons inderdaad op de hoogte. Ik ben erg benieuwd hoe het allemaal gaat.

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx voor de steun allemaal, daar had ik niet op gerekend dat ik zoveel steun zou krijgen, ...

Om 09H aanwezig zijn, aftekenen, ingreep wakker worden met hetgeen ik al jaren wil, ....

De prijs (Figuurlijk) is hoog die ik ervoor moeten betalen heb maar de prijs die ik zou moeten betalen mocht ik niet uit de kast gekomen zijn in het verleden, ligt waarschijnlijk nog veel hoger en leidt alleen maar naar meer frustratie en innerlijk ongenoegen.

Van in begin was mijn doel een "Firm-B" maar door hormonen spijtig genoeg niet haalbaar. Momenteel heb ik nog een A, iets dat zelfs veel TG niet halen na HRT. Vandaar mijn geluk dat de protheses voor de borstspier kunnen, zeker als ik binnen "B cup" range blijf en toch natuurlijk blijven.

Morgen zal ik weten hoeveel CC er in moet en mag om het resultaat te bereiken.

Liefs X'll

Link naar reactie
Delen op andere sites

X'll, het is zover!! Ik wens je heel veel succes vandaag!

Een nieuw hoofdstuk breekt voor je aan!

We denken aan je hoor! Komt helemaal goed!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

De operatie is goed verlopen, ik ben net terug thuis. Dr De Meyere zei dat het heel goed verlopen was en ze er goed uitzien.

Alles is nog een beetje verdoofd, maar de dokter zei me dat de pijn beperkt zou blijven daar de prothesen niet heel groot zijn ( 200 cc elk bovenop de A cup die ik al had, en heb geen assymetrie) en ook omdat mijn huid. heel elastisch is.

Hoewel de schrik er goed inzat, ben ik blij dat de ingreep achter de rug is. Ik werd huilend wakker, maa niet van verdriet, maar veel eerder van emotie en geluk.

ik heb nog maar 1 foto vlak na de ontwaking, ..., ik kon amper mijn smartphone in de hand houden :)

Nu ik weet niet hoe ik ze veilig kan posten. in ben nog een beetje suf, maar wel heel blij.

Dr. De Meyere was zichtbaar ook tevree.

nogmaals bedank voor de moed die jullie me gaven

Mvg X'll

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat alles goed is verlopen, maar had niet anders verwacht aangezien dat vrij normaal is bij meneer Bruno haha.

Heb je iniminiemuis de groeten gedaan?? hihi volgens mij was zij na jou aan de beurt!

Rustig aan doen en bereid je voor op een wat mindere nacht....

Gaan liggen en opstaan is wat minder... Ik adviseer een tramadolletje voordat je gaat slapen!!

Succes en een heel goed herstel gewenst :)

En TOP dat je durft te kiezen voor je eigen leven!!! Het leven is te kort om niet te leven op een manier die jou het meest gelukkig maakt. Respect.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb haar spijtig genoeg niet kunnen zien, was nog onder narcose. De Dr. was net klaar met haar, en heb haar niet kunnen begroeten, ... , spijtig.

De volgende waren Duitsers, ik ben naar buiten gegaan via de normale ingang, ... Ik kreeg direct ook als een verwonderde maar tegelijk ook leuke blik van de vrouw (niet van haar man), ...

Momenteel voel ik me nog een beetje suf, maar ben wel blij :3:

Mvg X'll

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.