Ga naar inhoud

Lost Realist : 26 augustus 2013 : Dr. Maetens : AZ Sint-Jan : campus H. Serruys in Oostende


Aanbevolen berichten

Ik ben 3 weken PO vandaag :) Dus 3 weken thuis geweest... Voelde me eigenlijk aan 2 weken ook al goed genoeg hoor, maar had sowieso 3 weken gekregen van PC... Je moet natuurlijk niet denken dat je de wereld al kan verslaan he... En ik heb ook een rustige job (hoofdzakelijk administratief werk) waardoor ik m'n armen niet teveel gebruik... De rolluiken laat ik omhoog trekken door een mannelijke collega, de fruitmand laat ik dragen door een mannelijke collega, etc. :D Maar ik voel me zaaaalig! Eindelijk weer normale leventje hervatten, MET LEKKERE BOOBS!!! :63:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mag binnen 2 weken terug gaan werken, ben dan iets meer dan 3 weken PO!

Ik had gedacht dat dat te veel ging zijn maar nu besef ik toch dat je dat wel nodig hebt om te rusten! Ik heb heel dit gedoe serieus onderschat!!!

Ik moet er wel bij vertellen dat ik MS heb dus dat de vermoeidheid bij mij dubbel en dik is! Ik heb eind augustus nog een opstoot gehad die nog in m'n lijf zat toen de operatie is gebeurd dus ik denk dat dit zich een beetje heeft opgestapeld!

Ik heb ook een administratieve job dus ben er van overtuigd dat het wel zal lukken na 3 weken hoor!

Btw ik heb net nog je foto's bekeken en je boobies zien er geweldig uit!!'

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey ladies.. Gisteren ging ik beha shoppen.. Na 4 winkels en zo'n 15 à 20 beha's passen toch 1 gevonden die lekker zat.. 85D is het geworden.. En hoewel ik zei dat het in mijn kledij niet opviel.. Ik moet mijn mening herzien.. Het is een normale voorgevormde beha, dus niets van pushup of iets dergelijks, en wow! Damn girls, I have beautiful twins!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben gisteren naar mijn PC geweest omdat ik met etter zat aan een stukje van mijn wonde aan de linker kant... had normaal een afspraak volgende donderdag, maar mocht gisteren al gaan omdat ik me wel zorgen maakte... Ik zat nog met draadjes die van binnen uit moesten verteren (wist ik), maar blijkbaar hadden er 4 draadjes geen zin in dat verteren!! Met mijn 2 schouderoperaties was dit trouwens ook 't geval en moesten die ook handmatig uitgepulkt worden...

Het gedeelte waar de etter uit kwam, werd veroorzaakt doordat zo'n draadje hem had vastgehecht aan een korstje die zich had gevormd helemaal aan 't begin na de operatie (gestold bloed). Dit korstje wilde loslaten om te genezen, maar het draadje hield dat tegen, waardoor het korstje (met wondvocht er net onder) terug naar mijn huid werd 'getrokken' en zo vele keren na elkaar... Daardoor is een ontsteking ontstaan (gelukkig uitwendig)... Blijkbaar waren er naast die ook nog 3 koppigaards - die ze ondertussen ook maar heeft uitgehaald. Anders was er kans op inwendige ontstekingen... Gelukkig verlost nu :)

Verder was ook mijn pc (net als ik) al ENORM tevreden met het resultaat (ben maandag 6 weken PO) en ze heeft me toestemming gegeven om rustig aan terug met sport te beginnen :) whiiii!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 years later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.