Ga naar inhoud

Wanneer koop ik best bh's na een borstvergroting?


Aanbevolen berichten

Helooo sweeties!

Natuurlijk heb ik momenteel nog geen boobies maar binnen enkele maanden komen deze er wel, nu heb ik nog één vraagje. Na de borstvergroting wil ik natuurlijk zo snel mogelijk veel mooie en sexy bh's aanschaffen. Maar na hoeveel weken koop je best deze bh's aan? Ik wil namelijk niet dat ik bh's koop enzo en dat ze na enkele weken beginnen te krimpen of beginnen te groeien! Na hoeveel weken/maanden is je bh maat 'stabiel' en veranderd er niet te veel meer aan? Vind ik best een belangrijke vraag.

Alvast heel erg bedankt en hopelijk krijg ik goede tips van jullie :)

lovies,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ik ben nu 6 weken PO ben en moet nu nog eens 2 weken met sportbeha en borstband lopen.

Dus over 2 weken mag ik eindelijk weer een gewone beha aan doen dus zal ook dan pas nieuwe gaan kopen.

In de eerste weken na je bv zullen ze sowieso nog gaan veranderen omdat er ook veel vocht in zit enzo. Dus ik denk als je al heel vroeg beha's gaat kopen, je ze uiteindelijk misschien ook nog eens terug kan gaan brengen.

Ik zou gewoon wachten totdat je herstel periode er (bijna) op zit. ;)

Als ik me niet vergis duurt het ongeveer 6 maanden voordat je borsten hun uiteindelijke vorm hebben. Maar hoe het zit met de grootte dat durf ik je niet te zeggen.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames!

Daisy waarom moet jij eigenlijk nog 2wk een sportbh dragen en de borstband? Ik ben ook door verdonck geoppereerd en ben sinds vorige week vrijdag 6wk po. Ik mocht 6wk na de operatiedatum gewone bh's gaan dragen en de borstband mocht ook af :)

Ik draag dus ook al sinds vrijdag gewone bh's :)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

officieel staat er 6 weken voor...

maar soms duurt het ook ietsje langer omdat ze dan nog niet volledig zijn ingedaald,is echt even afwachten dus hoe het bij jou verloopt je herstel.

Maar ga maar uit van 6 wkn.

Bij mij zat een bh pas echt goed met 6 maanden,maar zoooooooo lang gaat niemand wachten hahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Riri,

Dat had Verdonck op het consult ook tegen mij gezegd... Toen ik de hechtingen ging laten verwijderen zei hij dat ik de borstband en de sportbeha het beste nu nog 6 weken kon dragen. Het zag er allemaal heel goed uit maar dat zou zijn voor extra veiligheid.

Doordat ik begon te twijfelen of ik het goed had begrepen heb ik de dag erna nog even gebeld met de kliniek en gevraagd of die 6 weken met sportbeha en band nu was vanaf de operatiedatum of vanaf het moment dat de hechtingen eruit gehaald zijn en ook zij zei dat het 6 weken was nadat de hechtingen eruit zijn gehaald en dat je dus in totaal op 8 weken ingepakt zitten komt.

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey cupcakeje, gelijk heb je! Alles voor het mooiste resultaat ;) En je kan inderdaad niet meer doen dan het advies van je eigen pc opvolgen ;)

Denk dat dat het beste is wat je kan doen.

En shining Bra, ik geloof (maar weet het niet zeker) dat je een push up na een jaar pas weer aan mag.

Heb gisteren toevallig een mail gestuurd naar de kliniek met de vraag welke bh's ik mag dragen na die 8 weken (t-shirt, beugel, voorgevormde)

Want dat is me nog niet helemaal duidelijk maar heb tot nu toe nog niks gehoord.

Zodra ik daar meer over weet zal ik het hier wel even vermelden ;)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nu 7 weken PO en draag sinds een week hele mooie nieuwe beugelbh's die perfect zitten :-) Ik voel er verder niets vreemds on vervelends door, alleen zorg er wel voor dat je bh's koopt die goed passen! Ik ben eerst bij Hunkemoller geweest en heb daar advies gekregen. Toen bleek dat ik daar niet meer terug hoef te gaan omdat mijn nieuwe boobies te groot zijn ;-p Ik heb nu 2 bh's gekocht bij een goede lingeriezaak en heb ook daar echt goed advies gekregen zodat ik de juiste maat kon kopen. Zeker als je veel uitgeeft aan een bh lijkt me dat erg belangrijk ;-) Mijn eerste echte mooie bh heb ik precies 6 weken PO gekocht.

Succes en vooral veel plezier met uitzoeken als het zover is :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Riri,

Dat had Verdonck op het consult ook tegen mij gezegd... Toen ik de hechtingen ging laten verwijderen zei hij dat ik de borstband en de sportbeha het beste nu nog 6 weken kon dragen. Het zag er allemaal heel goed uit maar dat zou zijn voor extra veiligheid.

Doordat ik begon te twijfelen of ik het goed had begrepen heb ik de dag erna nog even gebeld met de kliniek en gevraagd of die 6 weken met sportbeha en band nu was vanaf de operatiedatum of vanaf het moment dat de hechtingen eruit gehaald zijn en ook zij zei dat het 6 weken was nadat de hechtingen eruit zijn gehaald en dat je dus in totaal op 8 weken ingepakt zitten komt.

Xxx

Wat gek zeg, dokter Visser had me verteld dat ik na 3wk al overdag een gewone bh mocht dragen (zij had mijn hechtingen verwijderd omdat Verdonck er niet was). Maar een week later ben ik terug langs gegaan omdat ik dacht dat de plaats van mijn litteken een beetje onstoken was, toen heb ik nog eens aan Verdonck gevraagd hoe het zat, en tot 2x toe zei hij "ja 6weken na de operatiedatum"..

Maar goed.. gewoon doen wat goed voelt. Dat vertellen onze vriendinnen ons wel haha.

Omdat ik vrijdag ook gewone bh's mocht gaan dragen ben ik meteen gaan winkelen, maar ik zag bijna alleen bh's met kussentjes erin.. dus heb ik voor de zekerheid gebeld om te vragen hoe dat zat met push up bh's. Het meisje aan de telefoon zei dat het normaal geen probleem moest zijn die nou al t dragen. Terwijl ik toch wel overal lees dat je daar het eerste half jaar/jaar mee moet wachten. Dus ik wacht mooi nog even, heb wel stiekem één bh gekocht waar een klein beetje vulling in zit, maar ik wacht nog even met het dragen ervan :) Beugel bh zit prima in ieder geval :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha de adviezen zijn inderdaad wel erg verdeeld ja... Maargoed, ik had de kliniek een aantal dagen geleden een mail gestuurd met de vraag welke beha soorten nu wel en welke niet.

Tot op heden geen bericht op gehad.

Nu heb ik vandaag met de kliniek gebeld en gevraagd hoe het nu zit met push up en voorgevormde beha's.

Daarop zeiden ze dat Push up geen kwaad kan om te dragen (na 8 weken PO) maar dat als het niet nodig was, het toch beter is om het zo min mogelijk te dragen.

Voorgevormde konden sowieso geen kwaad zeiden ze.

Dus ik kon het niet laten om me toch maar een te kopen ;) Dus heb een fijne voorgevormde gevonden.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk hè! Ik zou niet zonder voorgevormde kunnen, ik werk met mannen en heb het zowat altijd koud.. Niet zo prettig als mijn tepels de hele dag door het truitje heen prikken haha..

Op watvoor maat ben je uitgekomen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja inderdaad. Dat was ook mijn idee achter een voorgevormde. Nu loop ik al steeds met een sjaaltje zodat men niet ziet dat ik het koud heb hahaha

Bij de hunkemoller adviseerde ze me een 70 D. Had eerst een 75C aan maar ze vonden de omtrek te groot.

Ze zien er absoluut niet uit als een C of D maar toch ben ik blij met wat het kaartje zegt ;)

De cup is wel wat meer gevoerd als anderen voorgevormde wat ik gepast had maar het was gewoon een voorgevormde dus dat zou geen kwaad kunnen...

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

O hihi, ik heb met 280cc de 70C bij de hunkemöller gehaald :D maar omdat 70 niet makkelijk te krijgen is heb ik toch ook maar een paar 75 gepakt, en daar kwam ik ook op een C in uit (bij de h&m dan :) )

xx

OEH, fijn lieve schat! krijg ik vast ook een Ctje hé met mijn 280 cc :-)

ik hoop echt dat de mijne even mooi worden dan de jouwe. Dan ga ik ECHT tevreden zijn!

xx bisous

Link naar reactie
Delen op andere sites

OEH, fijn lieve schat! krijg ik vast ook een Ctje hé met mijn 280 cc :-)

ik hoop echt dat de mijne even mooi worden dan de jouwe. Dan ga ik ECHT tevreden zijn!

xx bisous

Wat lief peertje! Dat gaat helemaal goed komen bij jou.. je bent ook nog wat slanker als mij dus ik denk dat het bij jou zowiezo wat groter gaat ogen hoor! Maar gaat heel mooi worden :D

Ben benieuwd als je een afspraak hebt gemaakt, dan laat je maar iets weten :)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin september krijg ik mijn stagerooster, dan kan ik bekijken wanneer ik de operatie kan doen. Moet zorgen dat ik 6 weken kan recupereren en geen stage heb hé, tenzij ik stage doe bij grote kinderen (12 jaar of kleuters) die moet ik niet tillen, dan zou ik na drie weken stage kunnen volgen. Indien ik bij babytjes sta zeker zes weken...

weekje thuis blijven van school is geen probleem maar die stages maken het mij enorm moeilijk. Ga het allemaal eens goed bekijken en dan zo snel mogelijk datum prikken.

Stel dat ik nét geen achtien ben maar het zo het beste uitkomt met men stages, zou ik die operatie dan mogen of MOET je echt achtien zijn denk je?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.