Ga naar inhoud

Kliniek Artemedis te Gent


Patries473

Aanbevolen berichten

Hoi lady's,

ik wil hier ook mijn (onze) kliniek even promoten. Hoewel het voor velen misschien te ver is,is hij zeker het vermelden waard.

Ik ben met oa Daantje77 en Pat71 ( waarvan ik het zeker weet er zijn er misschien meer,sorry dan daarvoor) daar geopereerd.

De kliniek is niet erg gemakkelijk te vinden als je er voor de 1e keer komt. Een mooi groot huis in een rij huizen naast een erg drukke weg.

Als je binnen komt,kom je in een kleine wachtruimte met een aantal stoelen en wat boekjes. Alles is er werkelijk zo schoon; je kunt je overal spiegelen!

De pc is een zeer rustige,relaxte man. Neemt zeker de tijd voor je bij het consult. Ik mocht na het gesprek de operatieruimte inkijken en de uitslaapkamer zien. Ook kreeg ik al meteen recepten mee en ook een vragenlijst voor de anesthesist. Op mijn vraag voor datums kreeg ik zo een dag of 4-5 dat het nog kon. Nu was ik wel erg vroeg op consult maar normaal gesproken kun je binnen 2-3 weken terecht. Besluit je niet te gaan kun je het recept en vragenlijst weggooien en anders heb je die al in huis.

Op de operatiedag kwamen we binnen en werden we meteen erg vriendelijk ontvangen door een verpleegster. Mijn moeder kreeg meteen een kop koffie aangeboden en later op de dag wel meer.

Na nog een consult( met Bruno en later ook nog met de anesthesist,wordt standaard gedaan op de operatiedag,ff nog alles goed doornemen),word je gefotografeerd en afgetekend door Bruno en dan mag je naar de operatieruimte.

Een hele lieve anesthesist en verplegend personeel! Stellen je op je gemak en zijn zeer kundig!

Niets is te veel en je mag zo lang als je wilt na de operatie blijven liggen tot je je goed genoeg voeld om naar huis te gaan.

Ook vind ik een bijkomend voordeel dat diegene die je meebrengt mag kijken tijdens het passen van de prothese. Nu zit niet iedereen daar op te wachten misschien maar voor diegene die het prettig vinden is het een optie. Ik was er erg blij mee,wist ik zeker dat ze niet te klein uit zouden vallen! :)

En als je verders nog vragen hebt,kun je altijd bij een van ons 3 terecht :38:

en hoewel er maar weinig op z'n website staat heb je dan toch zijn gegevens;

http://www.artemedis.com./

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey all,

Ik kan me volledig aansluiten bij Patries. Ook ik ben enorm enthousiast over de kliniek van dr. Bruno de Meyere (hij is overigens eigenaar van de kliniek). Bijkomend gemak is wel dat dr. De Meyere eens per 2 weken praktijk houdt op Schiphol. Wel zo gemakkelijk wanneer Gent een eind rijden blijkt te zijn. Je kunt daar terrecht voor een 1e consult, niet voor de operatie. Die vindt plaats in zijn Kliniek te Gent.

Een verdere aanvulling heb ik niet na de vrij complete uitleg van Patries.

Liefs, :119: Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Thnx Bubbeltje,

deze staat idd ook al onder de plastische chirurgen vermeld. maar kan hier ook hoor! alleen zn telefoonnummer klopt hier niet meer. daarvoor moeten ze wel klikken op het logootje van Artemdis.

en ik zie nu dat je Bruno ook kunt mailen (wist ik niet!),ook wel fijn..

liefs Patries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Dames!

Ik ben al jaren aan het dromen van een borstvergroting...

Aangezien ik toen studeerde en nu opnieuw studeer was het financiële aspect een beetje moeilijk...

Nu heb ik eindelijk genoeg gespaard en wil ik natuurlijk perfecte boobies! Uit jullie reacties kan ik afleiden dat Dr. Demeyere een topdokter is en daarom ga ik ook bij hem een afspraak maken!

Ik heb echter een vraagje: ik ben al eens op consult geweest in Body & Face te Maldegem en daar zei de dokter dat voor de borstspier voor mij geen optie was omdat het echt niet natuurlijk zou ogen wegens te smal vanboven... ik lees hier echter dat jullie allemaal voor de borstspier zijn geopereerd, geeft hij daar echt de voorkeur aan of kan dit ook anders?

Weet er ook iemand de uren dat hij consultaties doet en hoe de betaling verloopt?

Thanx en alvast bedankt!!!

Groetjes!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb mijn 2de bv bij deze arts gehad,hele goede arts.

mijn eerste arts zei ook,dat voor de spier niet mogelijk was,maar bleek dus wel,en daarom heb ik ook deze arts gekozen,wou dat het dit keer goed en naar me wens uitpakte,en gelukt.

ik dacht te menen dat hij op maandag en woensdag consulten deed,bel anders volgende week is op?

sucses greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Dames!

Ik ben al jaren aan het dromen van een borstvergroting...

Aangezien ik toen studeerde en nu opnieuw studeer was het financiële aspect een beetje moeilijk...

Nu heb ik eindelijk genoeg gespaard en wil ik natuurlijk perfecte boobies! Uit jullie reacties kan ik afleiden dat Dr. Demeyere een topdokter is en daarom ga ik ook bij hem een afspraak maken!

Ik heb echter een vraagje: ik ben al eens op consult geweest in Body & Face te Maldegem en daar zei de dokter dat voor de borstspier voor mij geen optie was omdat het echt niet natuurlijk zou ogen wegens te smal vanboven... ik lees hier echter dat jullie allemaal voor de borstspier zijn geopereerd, geeft hij daar echt de voorkeur aan of kan dit ook anders?

Weet er ook iemand de uren dat hij consultaties doet en hoe de betaling verloopt?

Thanx en alvast bedankt!!!

Groetjes!!!

Hey TheJ,

Hebben vroeger al eens via pb contact gehad, elders had ik ook gegarandeert achter de spier gekregen of op z'n minst tussen de spier, maar dankzij deze prothese (McGhan 510, met heel dunne randen) kon het toch ook op de spier. Dr. De Meyere geeft de voorkeur aan voor de spier, maar als je dat persé wilt doet ie ook achter.

Hij doet alleen op woensdag consulten, gewoon eens bellen voor een afspraak. Op consult betaal je gewoon zoals bij je huisdokter (hij vraagt € 30, als belg krijg je een groot stuk terug via het ziekenfonds, als nederlander wordt dit bedrag afgetrokken van de prijs voor je bv als je je daar laat opereren). Op de operatiedag kun je contant betalen voor of achter de operatie, wat je zelf wenst!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Bedankt voor de info!

Ja we hebben inderdaad al eens contact gehad via pb, waarvoor nog steeds veeeel dank :-)

Een vriendin van mij had het in het AZ Sint Lucas laten doen bij Dr. frédérik Heintz, en zij zei me dat hij ook had gezegd dat acher de spier veel natuurlijker oogt...daarom begon ik te twijfelen.

Maar ik ga gwn een afspraak maken en kijken wat hij zegt. Die mens heeft hopen ervaring en zal er wel meer van weten dan ikzelf en die vriendin :-)

Ik heb nog wat plankenkoorts om te bellen, vraag mij niet waarom...:-) Maar ik hou jullie op de hoogte!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Bedankt voor de info!

Ja we hebben inderdaad al eens contact gehad via pb, waarvoor nog steeds veeeel dank :-)

Een vriendin van mij had het in het AZ Sint Lucas laten doen bij Dr. frédérik Heintz, en zij zei me dat hij ook had gezegd dat acher de spier veel natuurlijker oogt...daarom begon ik te twijfelen.

Maar ik ga gwn een afspraak maken en kijken wat hij zegt. Die mens heeft hopen ervaring en zal er wel meer van weten dan ikzelf en die vriendin :-)

Ik heb nog wat plankenkoorts om te bellen, vraag mij niet waarom...:-) Maar ik hou jullie op de hoogte!!

xxx

Je moet maar zo denken, elke pc heeft z'n eigen werkwijze, de een heeft meer ervaring met dit de ander met dat, maar gewoon eens een afspraak maken, dan weet je meteen wat bij jou mogelijk is!

Is wel spannend natuurlijk ook, zo je eerste afspraak vastleggen, dan begint alles vastere vorm te krijgen, maar geloof me, je zult opgelucht zijn dat je het eenmaal hebt gedaan, de eerste stap is dan gezet richting droomboobies!:55: Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad! Zo denk ik er ook over...

Ik ga dinsdag ofzo eens bellen....Da zal allemaal wel vanzelf gn:-)

Ma ik zou het graag in de grote vakantie laten doen aangezien ik nog deeltijds student ben...

Op men stage gaan ze het ni appreciëren da ik ziekteverlof neem om een BV te laten doen...

I'll keep you posted!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad! Zo denk ik er ook over...

Ik ga dinsdag ofzo eens bellen....Da zal allemaal wel vanzelf gn:-)

Ma ik zou het graag in de grote vakantie laten doen aangezien ik nog deeltijds student ben...

Op men stage gaan ze het ni appreciëren da ik ziekteverlof neem om een BV te laten doen...

I'll keep you posted!

Zal je opvolgen hoor, misschien kun je dan als je een datum hebt voor je consult een eigen topicje openen, dan kunnen we allemaal daar je ervaringen op de voet volgen!:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal ik zeker doen :-)

Maar ook al ga ik nu op consult, het zal toch nog paar maand duren vooraleer ik ze heb!

Maar ja...weer iets om naar uit te kijken dan, zo gaat de tijd snel vooruit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 months later...

wou toch nogmaals mededelen dat ik weer super tevreden ben met deze kliniek/arts!hele kundige arts en team,die weten wat ze doen!

voor de 2de keer behandeld via deze arts/kliniek en wat een super team!

ben super tevreden hoe ze je behandelen,voor en nazorg is gewoon een 10 waard!

super mooie littekentjes,en ze zijn dag en nacht bereikbaar,niks aan vragen is te veel of te gek voor hun,echt een dikke pluim voor Dkt De Meyere en zijn team! :35:

ben nog cosmetische ingrepen van plan,pieker geen moment naar hun te gaan,echt wel... :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.